oh sorry, we zaten nog in het verjaardagsthema, dacht dat dat duidelijk was
op een verjaardag dus
SVJGASMIHEVPE
Rij mij maar door naar Zaandam, Haarlem of Alkmaar.
Dat weet mijn man ook
Ik vraag het eigenlijk niet specifiek maar doe het wel altijd zelf bij verjaardagen. Dan krijgen mensen gewoon 3-4 smaken als ze dat willen. En als anderen het hebben vraag ik het dus wel want veel lekkerder om van alles een klein stukje te hebben.
Hadden jouw grootouders veel speelgoed/spellen in huis?
Als in… kon jij je vermaken bij hen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn oma had best weinig in huis. Zeker als ik dan zie wat mijn oom en tante voor hun kleinkinderen hebben.
Kon me wel vermaken met creatieve dingen bij mn oma maar die waren niet persee voor kinderen.
Sorry voor jouw gebrek aan smaak maar ik heb erg veel plezier ermee? Is dit de omgekeerde variant van nmsmvpe?
Ik heb een E te veel gebruikt maar een dikke Krul voor jou
Ja ik zou meer eerst een stuk van het ene vragen en dan als ik meer zin heb nog een ander stuk nemen
Sí
Stel je bent ergens en je komt iemand tegen die je wel kent, maar geen zin in hebt. Wat doe je dan?
- Ik ontwijk deze persoon en negeer deze persoon
- Ik ontwijk deze persoon maar als het erop aankomt zeg ik gedag
- Ik ontwijk deze persoon niet maar laat het van de ander afhangen of ik gedag zeg
- Ik ontwijk deze persoon niet en zeg gedag
0 stemmers
Met wie zou je het liefst 24 uur in een kamer doorbrengen? (Of wat zou je het minst erg vinden)
- Gideon van Meijeren
- Sywert van Lienden
- Donald Trump
0 stemmers
Gelukkig is dit niet het je-moet-kiezen topic
De volgende keer je moeder als laatst vragen dan
Mijne woonden op een bungelow park dus dat was wel de shit met een grote speeltuin, zwembad en bos, echt super leuke herinneringen aan
Als dit het snackaanbod is kan je ook gewoon niet gaan
maar dan zit ik vol!!!
moet wel zeggen, ik doe dit alleen bij dichte familie
zou bij een random kennis oid niet zeggen: meid fuck je voorgesneden stukken pak jij je taartmes ff voor me en snij kleine puntjes van van alles
maar bij familie wordt vaak al een puntjesplate gemaakt voor me, hoef het niet eens meer te vragen haha
Sorry voor deze saaie huishoudelijke poll. Welk merk wasmiddel gebruiken jullie?
- Ariel
- Lenor
- Robijn
- Persil
- Omo
- Fleuril
- Huismerk supermarkt
- Ander merk
0 stemmers
Ben door mn huidige middel heen (op advies gekocht in bulk, heb er 1.5 jaar mee gedaan lol) dus ben ff benieuwd of jullie goeie tips hebben die lekker ruiken
Nee, maar mijn oma had een drogisterij aan huis. Ik mocht na sluitingstijd altijd een snoepje pakken uit een van die snoepbakken.
En zet mij voor een televisie en je hebt geen last meer van me
Vind jij Wokkels ook de vieste chips die er is?
- Ja!
- Nee lekker juist
- Mwah, het gaat, er zijn viezere chips
0 stemmers