Stel je persoonlijke vraag #39

Oh ik snap je wel hoor, het was meer over mezelf omdat ik uit die lijst enkel ooit dingen uit de italiaanse, chinese, franse en belgische keuken heb gegeten of eet. :face_with_thermometer:
Maar misschien ben ik ook wel te streng want wat sushi of ramen vind ik echt niet genoeg om te kunnen zeggen dat ik van de japanse keuken heb gegeten bijvoorbeeld.

3 likes

Libanees is zo lekker!

4 likes

Ik ken sowieso niemand die naar India is geweest en geen diarree had op enig moment.

10 likes

Omdat ik het allemaal even lekker danwel niet lekker vind.

4 likes

:heart_eyes: Koreaans! Zelfgemaakte kimchi is het lekkerste ooit. Gochujang en gochugaru zijn zo leuk om mee te koken. Als die verschillende banchan maken bij een bak rijst. Japans komt er vlak na en Thais ook. De Europese keuken vind ik toch vaak te saai.

5 likes

Ik ga toch voor Italiaans want pasta & pizza, maar vind ook heel veel verschillende Aziatische en Midden-Oosterse keukens echt top. Kan daarbij alleen niet echt een duidelijke favoriet aanwijzen, uit zoveel landen komen wel een of meerdere van m’n favoriete gerechten. Love Thaise en Indiase curry’s, Koreaanse kimchi, Vietnamese bahn mi, Indonesische rendang, Japanse sushi etc. etc.

2 likes

Danzij mijn wortels staat Indonesisch toch wel bovenaan (al smaakt het nooit zo goed als toen oma nog kookte/in IndonesiĆ«), maar verder lust ik wel zo’n beetje alles, behalve echt Hollandse pot. Stamppot en snert en AGV (vooral met gekookte aardappelen :nauseated_face:) zijn echt mijn minst favoriete dingen om te eten. Naast paprika natuurlijk, zoals mijn titel al aangeeft, dus Hongaars is ook niet per se mijn fave :sweat_smile: (en vaak veel te vet).

4 likes

Ibis is dicht sinds vorig jaar :broken_heart: :broken_heart: :broken_heart: :broken_heart: :broken_heart:

Moet ook nog even zeggen dat Pools eten ook prima kan zijn. Geef mij een paar goede latkes met zure room en ik ben een blij ei

2 likes

Dat heeft zo’n onbestemd smaakje, alsof het niet weet wat het wil zijn. Dus ik pas,

4 likes

Love droptoffees maar ik kan me hier ook echt te gemakkelijk kotsmisselijk aan eten

4 likes

Dit is misschien een beetje controversieel maar daarom vind ik Italiaans dus best saai. Ik hou van pasta en een Italiaanse pizza is ook super lekker maar verder vind ik alles echt mwah. Broodjes vind ik nooit lekker en eigenlijk alle andere dingen ook niet. Veel vlees ook en ik eet vegetarisch en dat maakt het lastiger.

2 likes

Toffee is ranzig en drop is kokhalzend vies. De kans is klein dat dit te vreten is.

2 likes

Jaa! Vroeger echt wel eens een hele zak achter elkaar opgegeten! En je dan afvragen waarom je poep zo donker ziet :joy:

8 likes

Oooh zo’n zin in droptoffees nu.

2 likes

Er is zoveel snoep wat ik echt achter elkaar kan eten zonder dat ik het Ć©cht lekker vind en dit is er eentje van. Ook drop fruit duo’s en van die schuimpjes met sinterklaas.

Als ik snoep echt lekker vind eet ik me er juist niet misselijk aan.

kunnen jullie ā€œsfeerā€ voelen op het/een forum?

• ja
  • nee

0 stemmers

ik vind sfeer zo’n concept dat totaal niet te rijmen is met een online omgeving hahaha

2 likes

Maar het verschilt per dag en per topic, vind ik.

10 likes

mijn leven is veranderd toen ik aan #1 geĆÆntroduceerd werd

6 likes

24 likes