Stel je persoonlijke vraag #39

Van farrow en ball

14 likes

Stel jij jezelf voor aan de nieuwe buren als je verhuisd bent?

• Alleen de meest naaste buren
  • Ja aan meerdere buren
  • Nee
  • Nvt

0 stemmers

3 likes

Can you please explain?

2 likes

Maar de tldr is wel heel makkelijk:
Elon Musk is een waardeloze baas en vernietigt eigenhandig Twitter.

Eigenlijk is dat ook wel een talent

3 likes

Ik weet wel waar het over gaat maar dont care

11 likes

Wauw hahaha dat je zo rijk bent dat je gewoon alles koopt en ermee doet wat je wiltđŸ« 

3 likes

Ik weet na anderhalf jaar nog steeds niet hoe de overburen heten. Zit wel een drukke weg tussen. We zwaaien wel als we elkaar zien, dus dat is iets.

4 likes

Wel als “onder kleding”, maar niet als jovenkleding. M’n hoofd lijkt heel bleek/ziek dan :sweat_smile:

Zelfde voor pastel kleuren en geel

1 like

Haha ja, deel van de Asian winterkleurenwaaier bij Karwei verder bestaande uit:

• Shame red
  • Hot Water blue
  • Disappointment grey
  • You never call yellow
  • Good for digestion brown
  • Engineer green
  • Got fat lah pink
  • You eat yet purple

Zou echt een hit zijn. Inclusief cultureel appropriating bijpassende Rituals geur ‘Ritual of Mao’.

25 likes

Love deze saga. Wat gebeurt er als je een space Karen de leiding geeft over een social media platform? Binnen een maand is al z’n personeel is weggelopen en hij hard op weg 42 miljard te verliezen. Als Facebook en Amazon nou er nog achter aan gaan dan lijkt me dat goed voor de wereld.

8 likes

Ik vind zo’n beige broek in de winter prima kunnen maar heb wel kledingstukken die ik toch meer voor de zomer of het voorjaar vind. M’n knalroze pak draag ik in de herfst en winter niet en sommigen jurkjes ook niet omdat ik dat te zomerse stofjes en/of printjes vind die niet mooi staan met een panty.

2 likes

Ik zag van de week een bericht van een oud medewerker die na een aantal jaar werken is ontslagen
 hij kreeg een mailtje met een meme. Hij dacht eerst dit is een grap, belde HR en nee hoor hij had een uur om zijn spullen te pakken.

Dit is trouwens een TikTok en niet echt, was van een comedian.

5 likes

Ooh ik zag alleen een printscreen die kreeg ik door gestuurd :joy: Weer een bewijs dat ik te oud ben voor tiktok aangezien ik ze niet herken :joy:

4 likes

51 likes

Mijn favoriet is deze blog met dit geweldig citaat:

He’s fixed his body up like a seven-year-old passing by the Build-A-Bear in the mall to emulate the person he wants to be. Someone like Tony Stark, cool, slick, an actual genius, and attractive. He doesn’t even take care of his kids, but his army of fanboys will shove their noses so far up his ass that his prostate is constantly being tickled. Meanwhile, if they were on fire he couldn’t deign himself to take a piss to put them out.

7 likes
  • Niet gezien en geen interesse

0 stemmers

2 likes

Steven spielberg heeft van die fotos waar hij op leeuwen gejaagd heeft. Soo boycot

10 likes

En Quentin Tarantino heeft een rare voetenfetisj en was kut tegen Uma Thurman. O ja en zijn grootste geldschieter was Harvey Weinstein.

4 likes

Heeft het een reden dat je geen tweede Wereldoorlogfilms kijkt?

3 likes