Ja ben ik t mee eens. Maar een collega uit litouwen kwam met recepten waarvan ik dacht oke misschien is met zoetigheid wel oke.
Pure horror.
Wat draag je meestal? (meerdere keuzes
)
- Classic
- High-cut
- Control Briefs
- Hipsters
- Boyshorts
- Bikini
- Tanga
- G-String
- Thong
0 stemmers

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
0 stemmers
4 of 6 op mân hoekbank, er staat geen stoel in mijn woonkamer momenteel
Weet jij nog wanneer je voor het eerst menstrueerde?
- Ja, ik weet de datum nog
- Ongeveer, ik weet hoe oud ik was / het jaartal
- Nee
- Nvt / anders
0 stemmers
Ik weet het nog precies en ik kan het extra goed onthouden omdat het op de verjaardag van mijn man is (al wist ik dat toen ik 12 was natuurlijk nog niet).
Eerste schooldag van groep 8
ik was de dag ervoor naar de Efteling geweest en was daar best wel misselijk en had wat krampen maar geen idee hoe dat kwam natuurlijk. Dag erna was het raak en was ik doorgelekt op school ![]()
Op de dag dat Pim Fortuyn werd vermoord, dus dat was makkelijk onthouden.
Ahh wat naar. En vroeg ook zeg!
Ik zat al in de brugklas en kwam er in de lunchpauze achter (morgen 28 jaar geleden). Ik had altijd al maandverband in mijn tas zitten voor het geval dat, maar alsnog werd ik er wel door overvallen omdat het ineens best veel was.
@Rue Haha, ja dat is inderdaad makkelijk om te onthouden.
Ik was 9 en herinner me alleen dat ik flink was doorgelekt op mijn stoeltje op school. Maar of ik kramp had etc etc, geeeen idee meer. En ik had uiteraard niks bij me, want was er ook totaal niet mee bezig.
9!!!
Wat sneu. Dan ben je ook echt gewoon kind nog.
De dag dat ik terugkwam van achtengroepers kamp.
De exacte datum weet ik niet meer maar was ergens in groep 8 en ik weet nog dat ik de avond ervoor @fifo naar huis heb gestuurd terwijl ze zou blijven logeren omdat ik zo misselijk was en die ochtend daarna werd ik ongesteld.
De eerste keer zat ik in de brugklas en was ik ziek thuis gebleven ivm buikpijn, geen idee wat ik had, weet nog dat ik in mijn pyama met de meisjes-Lego (die manege) zat te spelen op de grond, haha was ondanks dat ik net 13 was ook nog een kind dus. ![]()
Tweede keer was erger want toen gingen we met het gezin naar Duinrell en ik janken, want zwemmen en ellende, weet nog precies dat mân moeder toen zei dat ik maar een tampon moest gaan proberen en dat ze zei: ja dat moet je echt zelf proberen, ik kan hem er niet voor je instoppen. En dat ik dacht: misschien kun je dat wel? ![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk gezwommen met tampon en in elke spiegel/elk raam gekeken of ik lekte en of je dat touwtje niet zag. ![]()
Was dat toen je in slaap viel bij de Uri Geller show
Ik was ook 9 en we gingen uit eten om trouwdag van mijn ouders te vieren. (die waren zoveel jaar getrouwdâŠ). Dus vandaar dat ik de datum nog weet. En ik wist ook echt niet wat me overkwam. Mijn moeder had me wel voorbereid maar het kwam niet binnen dat het over mij ging. Ik was zo een kind en vooral bezig met verkleden en lezen.
Schoolreisje naar de Efteling in de 1e.
In de zomervakantie, ik had zoân pijn dat ik eerst dacht dat ik buikgriep had of zo. We zaten aan de kust en het was heel warm maar ik kon niet zwemmen omdat het me niet lukte om een tampon in te brengen ![]()
Bedenk me opeens dat er op de basisschool ook geen prullenbakjes op de meisjeswc stonden. En i.p.v er daar dan neer te zetten had de school als âoplossingâ dat ik maar naar docenten wc moest gaan. Ik werd al gepest en dit hielp niet echtâŠ
(was het helemaal vergeten maar las de opmerking over de basisschool en toen kwam dit opeens weer terug.)