Extra zakje om de pipet als hij het weggooit en als ze dan nog zeurt krijgt ze een verbod om met haar neus boven die prullenbak te hangen? Wat een gezeik om niks haha
huttenkase/cottage cheese als snack?
- ja, lekker
- nee, enkel als beleg/ingredient
- nee, goor
0 stemmers
never forget the day dat mijn moeder huttenkwark met vanillesmaak had gekocht ![]()
oeioei huttenkase is uitsluitend geschikt voor hartige bereidingen imo
Ik maak er met sriracha/ knoflooksaus/ mayo/ sambal etc whatever ik heb en zin in heb, wel eens een dipje van en dan lepel ik het zo naar binnen met chips of van die crackertjes met een smaakje. Perfecte eiwitrijke snack.
Edit: mijn moeder eet het in de zomer ook los met verse ananas.
oh nee is ook heel lekker met kaneel en banaan! maar dat is dan ook de enige zoete combi die ik wel eens eet.
Ja ben ik t mee eens. Maar een collega uit litouwen kwam met recepten waarvan ik dacht oke misschien is met zoetigheid wel oke.
Pure horror.
Wat draag je meestal? (meerdere keuzes
)
- Classic
- High-cut
- Control Briefs
- Hipsters
- Boyshorts
- Bikini
- Tanga
- G-String
- Thong
0 stemmers

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
0 stemmers
4 of 6 op m’n hoekbank, er staat geen stoel in mijn woonkamer momenteel
Weet jij nog wanneer je voor het eerst menstrueerde?
- Ja, ik weet de datum nog
- Ongeveer, ik weet hoe oud ik was / het jaartal
- Nee
- Nvt / anders
0 stemmers
Ik weet het nog precies en ik kan het extra goed onthouden omdat het op de verjaardag van mijn man is (al wist ik dat toen ik 12 was natuurlijk nog niet).
Eerste schooldag van groep 8
ik was de dag ervoor naar de Efteling geweest en was daar best wel misselijk en had wat krampen maar geen idee hoe dat kwam natuurlijk. Dag erna was het raak en was ik doorgelekt op school ![]()
Op de dag dat Pim Fortuyn werd vermoord, dus dat was makkelijk onthouden.
Ahh wat naar. En vroeg ook zeg!
Ik zat al in de brugklas en kwam er in de lunchpauze achter (morgen 28 jaar geleden). Ik had altijd al maandverband in mijn tas zitten voor het geval dat, maar alsnog werd ik er wel door overvallen omdat het ineens best veel was.
@Rue Haha, ja dat is inderdaad makkelijk om te onthouden.
Ik was 9 en herinner me alleen dat ik flink was doorgelekt op mijn stoeltje op school. Maar of ik kramp had etc etc, geeeen idee meer. En ik had uiteraard niks bij me, want was er ook totaal niet mee bezig.
9!!!
Wat sneu. Dan ben je ook echt gewoon kind nog.
De dag dat ik terugkwam van achtengroepers kamp.
De exacte datum weet ik niet meer maar was ergens in groep 8 en ik weet nog dat ik de avond ervoor @fifo naar huis heb gestuurd terwijl ze zou blijven logeren omdat ik zo misselijk was en die ochtend daarna werd ik ongesteld.