Zie jij preutsheid als negatief of positief?
- Overwegend negatief
- Helemaal neutraal
- Overwegend positief
0 stemmers
Zie jij preutsheid als negatief of positief?
0 stemmers
wil jij eigenlijk ook meer radio luisteren?
0 stemmers
En meer boeken en tijdschriften lezen
keek jij vroeger de wereld draait door?
0 stemmers
Keek altijd met mn ouders mee
Nee omdat ik al veel radio luister haha
Durf jij in dit water te zwemmen?
Ik was vroeger heel bang voor poppen, maar grote beelden etc vind ik echt doodeng. Helemaal in water. Zelfs naar de foto kijken geeft me al de kriebels.
0 stemmers
ligt eraan wie betaalt
maar altijd wijn en die staat er niet bij!!
wie zijn gieriger
0 stemmers
Cola zero of spa rood, 3 gangen, wijn en thee
0 stemmers
ja daar dacht ik ook aan
“voor jou meisje! doe er wat leuks mee!” krijgt 20/50 cent in de hand gedrukt
Altijd allebei, eerst kaasplank dan zoet.
Maar ik heb dan in 8 jaar horeca echt zelden van Nederlanders fooi gekregen. Gierigste zijn Fransen, vrijgevig Britten.
Wil geen discussie over fooien starten maar zo raar dat onze ervaring anders is als Belg of Nederlander
haha ja misschien omdat nederlanders er vaak heel overtuigd van zijn dat ze in het buitenland geen fooi hoeven te geven?
maar verder qua ‘volledig’ restaurantbezoek vond ik belgen altijd wel minder gierig, dus aperitief, voor/hoofd/na-gerecht, bijgerechten, alles erop eraan, bourgondisch etc etc terwijl je de nederlander knorrig zag kijken omdat ie vond dat het stokbroodje gratis moest zijn
cries in kleine maag
Ik vind uit eten zonder voor of na gerecht echt heel raar
ben jij wel eens iets van veel persoonlijke waarde kwijtgeraakt?
0 stemmers
echt mn angst mn dag kan al verpest zijn als ik een van mn boodschappen laat liggen
Ja dat verschil zie ik hier ook wel. Wij gaan echt gaan eten (mijn Nederlandse collega’s vonden dit een grappige uitdrukking) en blijven dan meerdere uren aan tafel. Bij Nederlanders moest het ook allemaal veel sneller gaan. De situaties die over restaurantbezoeken in gierige acties worden beschreven zijn mij totaal onbekend. Wordt anders naar gekeken
Ik heb een hekel aan koken dus ga het liefst elke dag uit eten maar dan vind ik gewoon een pasta of pizza met een icetea ook prima