Stel je persoonlijke vraag #39

Misschien als je kinderen hebt dat het nog uitmaakt? In zo’n geval zou ik gewoon een papiertje op de deur plakken met even kloppen/telefoonnummer of dan van ivm kind na 21:00u niet meer aanbellen. Anders zou ik niet goed weten waarom het niet kan.

Ohw ja dat kan natuurlijk ook. Ik zou daar echt totaal niet bij stil staan.

op zeilkamp in de zomer tussen de bassischool en de middelbare school…

3 likes

Ik ook op zeilkamp maar dan tussen de eerste en de tweede :broken_heart: was zo naar

1 like

Ik zou het zelf niet doen (kan me voorstellen dat anderen het te laat vinden) maar andersom vind ik het helemaal prima als er dan nog aangebeld wordt

3 likes

Van welke koosnaampjes vind je het leuk als je date/partner ze gebruikt? Gebaseerd op deze fantastische lijst.

• Prinses
  • Baby
  • Engel/Angel
  • Poes(je)
  • Lief(je)
  • Wijfie
  • Lekker ding
  • Liefste
  • Lieverd
  • Snoepje
  • Hot momma
  • Bad girl
  • Schoonheid
  • Hottie
  • Wederhelft
  • Bazin
  • Goddess
  • Koningin/Queen
  • Miss Right
  • Allemaal kut (dit is dus geen koosnaam)

0 stemmers

Ik ben echt jaloers op mensen die 4 of 8 hebben gestemd, ik heb echt veel te lange benen om ze zo onder me te vouwen (of ik krijg kramp). Voel me echt een reus als ik zo zit hahaha

Mijn vriend zegt babe. Maar niet als in een lekkere babe, helaas, maar babe het varken :pig:

6 likes

IS het probleem er ook als je meteen de zak verwisselt wanneer je klaar bent met het stinkklusje? ( Ik ga even uit van zakken maar dat is anders ook een idee)

1 like

Geen dank voor de verrijking van je muziekkennis (nouja thanks to mn broertje)

Pff hier ook, op tenniskamp tussen de eerste en tweede. Zo stom.

2 likes

Ik vind er wat van omdat ik hoop dat we in een bedrijf werken waar je je eerlijk kan ziekmeldingen of een middag “vrij” kan nemen omdat je dat echt nodig hebt voor je mentale gezondheid. Als ik hoor dat mijn (directe) collega daarvoor moet liegen dat ze buikgriep of qhatever heeft zou ik dat wel kwalijk vinden…

1 like

Heb jij een omkeerbaar kledingstuk? Dus iets dat gemaakt is om ook binnenstebuiten te kunnen dragen en dat het dan bijvoorbeeld een andere kleur is?

• Nee, nooit gehad
  • Nee, wel gehad
  • Ja, één ding
  • Ja, meerdere dingen

0 stemmers

Niet echt kledingstuk, wel een riem.

5 likes

Hij mag in de poll meedoen als kledingstuk

17 likes

Gelijk inspiratie voor mijn kerstoutfit.

Je riem is rood toch, past perfect bij kerst

4 likes

Ik dacht hier ook meteen aan, maar mijn mannelijke collega heeft mij ooit verteld dat de geur wel schadelijk kan zijn voorde vruchtbaarheid, m.n. Voor mannen. Daarna altijd in de fume hood ermee gewerkt naar is 7 jaar geleden en heb verder niet meer opgezocht of het daadwerkelijk schadelijk is.

3 likes

Wacht wat dit heb ik nog nooit gehoord??
Maar gebruik dit zelf ook zelden buiten een flowkast zelf. Anyway ik zou nooit een student laten verplaatsen vanwege een territoriale technician, maar als ie z’n puntjes in een falcontube weggooit lijkt het probleem me nooit opgelost.

2 likes

Ja kan me nog wel herinneren dat hij er heel panisch over deed, maar misschien loop ik hier nu onwetenschappelijke onzin te verkopen hahaha

4 likes