Stel je persoonlijke vraag #39

Misschien moet ik zo’n bordje ophangen: in dit huis…drinken wij geen koffie.

7 likes

Vind jij koffie eerder?

• Overgewaardeerd
  • Ondergewaardeerd

0 stemmers

1 like

Prima gewaardeerd

43 likes

IJskoffie is wel ondergewaardeerd :drooling_face:

10 likes

Ja inderdaad, bonen zijn zo belangrijk. Je kan het duurste van het duurste apparaat hebben maar las je bittere bonen gebruikt wordt je koffie nooit lekker.

En verder wat @Era zegt inderdaad. Ik heb nu een bonenmaler + Moccamaster en dat is voor nu de perfecte combinatie. Maar een Aeropress zet ook goede koffie en een handmaler werkt ook goed. Betere kwaliteit koffie voor minder geld dan een middelmatige machine.

2 likes

Klopt, dat vind ik echt heel lekker, moet mezelf echt tegenhouden om dat niet te vaak te kopen want ik trek die cafeïne slecht maar :drooling_face:

2 likes

Wat drink je liever?

• Koffie (wat voor soort dan ook maar het is iig warm)
  • Ijskoffie

0 stemmers

3 likes

Ik wil ijskoffie dus wel graag thuis leren maken, maakt me niet uit of ik 1000 euro ofzo (geen idee wat normaal is op koffie gebied) eraan moet uitgeven. Maar telkens kom ik op van die videos dat ik denk, ja jonge nu weet ik nog steeds niet echt wat ik wel en niet moet doen! :rofl:

1 like

Koffie zetten, ijs erin, melk erbij, roeren, evt smaakje

1 like

Wat heb jij wel een gekregen bij je 123inkt/led/lamp/etc… gekregen?

• Pen
  • Highlighter
  • Post its
  • Kaarten
  • Tipp ex
  • Iets anders, wat?

0 stemmers

Dit naar aanleiding van een bestelling met een pen en highlighter deze keer

1 like

Plakband! En dat kwam perfect uit want die was ik vergeten te bestellen. :joy:

7 likes

Goals

2 likes

Pritt stift

4 likes

Je bent zeker ook ambivert

2 likes

Als we ooit de keuken hebben verbouwd dan zou ik wel een moccamaster willen. Maar dat is puur voor de looks. Nu een filterapparaat van nog geen €30 en daar zijn we gewoon tevreden mee, dus ik weet niet of ik ooit zoveel geld zou uitgeven aan een ander filterapparaat.
Maar zou zo leuk staan op het aanrecht he :joy:

7 likes

Zoiets wil ik in ijskoffie. Dat je alleen maar op een paar knopjes hoeft te drukken en dan tussen allerlei smaken kan kiezen en het er dan ijskoud uitkomt.

1 like

Koffie zetten, even in de vriezer. Melk in de opschuimer op de koude stand. Bij elkaar doen, ijsklontje erbij en klaar.

5 likes

Ligt aan de buitentemperatuur

1 like

Wij hebben er 1 en ik vind het een pokkeding. Om de haverklap zit ie verstopt en moeten we hem weer doorprikken met een naaldje dat we er nu maar standaard naast hebben liggen.

1 like

Huh wat zit er verstopt? Ik heb dit nog nooit gehad, ik heb hem nu drie jaar. Ik ontkalk hem wel elke maand.

3 likes