Stel je persoonlijke vraag #39

Ik dacht hier ook meteen aan, maar mijn mannelijke collega heeft mij ooit verteld dat de geur wel schadelijk kan zijn voorde vruchtbaarheid, m.n. Voor mannen. Daarna altijd in de fume hood ermee gewerkt naar is 7 jaar geleden en heb verder niet meer opgezocht of het daadwerkelijk schadelijk is.

3 likes

Wacht wat dit heb ik nog nooit gehoord??
Maar gebruik dit zelf ook zelden buiten een flowkast zelf. Anyway ik zou nooit een student laten verplaatsen vanwege een territoriale technician, maar als ie z’n puntjes in een falcontube weggooit lijkt het probleem me nooit opgelost.

2 likes

Ja kan me nog wel herinneren dat hij er heel panisch over deed, maar misschien loop ik hier nu onwetenschappelijke onzin te verkopen hahaha

4 likes

Volgens mij is het wel mogelijk gevaarlijk bij inademen (toxisch en gevaar voor vruchtbaarheid iig geloof ik) maar ik dacht dat je dan wel echt moest gaan lopen snuiven aan zo’n potje ipv iets ruiken in het voorbijgaan :")

4 likes

Ja lees het nu idd, miss is een flowkast en weggooien in een falcon tube het beste dan toch

1 like

Kuala Lumpur is chaos, echt moeilijk om ergens te komen met het openbaar vervoer en met Uber sta je constant in de file. Als je geld hebt woon je in een serviced appartementencomplex met zwembad net uit de binnenstad en bestel je alles om naar je toe te laten komen. Hele andere manier van leven dan we in Europa gewend zijn

Singapore is schoon, het openbaar vervoer werkt goed en je kunt er makkelijker rondlopen maar het is naar mijn mening veruit de SAAISTE stad in Azie. Er is nu ook een huizencrisis gaande voor buitenlanders en de huurprijzen stijgen de pan uit dus als je als expat ernaartoe wilt is het belangrijk om een housing package te regelen (of ze huren een appartement voor je of je krijgt een percentage van je huur vergoed)

4 likes

2 maanden voordat ik 15 jaar werd. Het was op een zaterdag en ik moest een wedstrijd spelen. Mn moeder was niet thuis maar een vriendin wel, die was net een aantal maanden daarvoor voor het eerst ongesteld geworden. Ik heb direct een tampon erin proberen in te proppen. Maar dat zat dus voor geen meter want ik wist helemaal niet dat dat ding er dieper in moest. Vervolgens kon ik amper zitten en laatstaan een wedstrijd spelen maar dat durfde ik mn coach niet te vertellen want dat was een jonge vent. Toen ik weer thuis kwam heb ik het zo nonchalant mogelijk aan mn moeder verteld. Ik schaamde me er heel erg voor. Geen idee waarom want ik was al bijna 15! Ik vond het blijkbaar toch heel ongemakkelijk.

Vertelde jij het gelijk aan je ouder(s) toen je voor het eerst ongesteld was?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet meer /anders

0 stemmers

3 likes

Koriander?

• Lekker
  • Vies
  • Mhua
  • Geen idee
  • Zeepsmaak

0 stemmers

Edit: Naar aanleiding van impopulaire meningen topic.

1 like

Heeft 1 van jouw ouder(s) /verzorgers je uitgelegd hoe je menstruatieproducten moet gebruiken?

• Ja
  • Niet echt, ik zocht het vanzelf wel uit hoe het werkte
  • Anders?

0 stemmers

Ik was blijkblaar de boze puber. “Dont teach me” heb ik letterlijk aan mn moeder gezegd. En ik wilde echt NIET dat ze ook maar over maandverband en alles begon want ik werd daar zo kwaad om.

2 likes

Is in mijn geval gewoon vergeten het uit te zetten in alle haast. Gebeurd heel vaak.

1 like

Ik vind tv geluiden soms een fijner achtergrondgeluid dan muziek

7 likes

Ja op een brakke zondag als ik niks anders doe als op de bank liggen.
En eigenlijk met thuiswerken ook, want dan luisteren we radio via de tv

2 likes

Gebeurt weleens maar dan kijk ik niet per sé. Soms is het Spotify of een YouTube muziekafspeellijst die aan staat.

Mijn ouders hadden dit ook altijd en mijn schoonouders nog steeds. Ik vind dat zo irritant, steeds dat geluid en die afleiding. Ik zet altijd direct de tv uit als ik klaar ben met kijken. Voor Spotify aanhebben vind ik wel wat anders trouwens.

3 likes

2 weken als ik niet hoef te werken. Voor werk heb ik andere kleding, daar doe ik wel maar 1 week mee maar daardoor kan ik wel veel langer met de andere kleding doen.

2 likes

Ik heb even geteld en ik heb 25 kledingstukken met lange mouwen (trui, vest, blouse) En ik ga er vanuit dat ik het allemaal dan wel zeker twee dagen achtereen aan kan, maar soms zal het misschien vies worden of niet meer fris ruiken. Alleen draag ik er altijd een hemdje of shirtje onder en daar heb ik er zeker geen 25 van en die gooi ik toch wel vaak na 1 dagje dragen in de was. Dus twijfel of ik het (meer dan) een maand zou redden. Nou, weten we dat ook weer. :rofl:

2 likes

ik moet het even nakijken want ik ken de titels niet vanbuiten maar ik kocht enkel de algemenere boeken die ik soms nog wel gebruikt als naslagwerk over architectuurgeschiedenis en bouwkunde. Het meest specifieke dat ik heb is een syllabus puur over herbestemming waar ik niet genoeg naar kan grijpen helaas.

2 likes

Hoeveel geld zou jij uitgeven aan een koffiezetapparaat?

• Tot €100
  • €100 - €200
  • €200 - €300
  • €300 - €400
  • €400 - €500
  • €500 - €600
  • €600 - €700
  • €700 - €800
  • Ik vind koffie zo belangrijk dat er geen budget zou zijn
  • Ik heb geen koffiezetapparaat

0 stemmers

Ik had een Dolce gusto die kapot is gegaan en nu wil mijn vriend een bonenmachine, prima maar ik vind €500 echt belachelijk veel geld voor de simpele koffie die ik drink. :smiling_face_with_tear:

1 like

Mijn overburen hebben dit en die hebben ook echt een mega grote tv. Dan ga ik s nachts naar de wc en dan zie ik dat ding aanstaan

6 likes

niet dat ik het er op dit moment voor over heb maar ik wil ooit wel een goede espressomachine en dan is 600-700 euro misschien net het lage segment maar wel oke :sleepy:

5 likes