Ik eet vlees en het zou me niet zoveel kunnen schelen. Dus niet lekker en niet ieuw
Ik eet vlees maar ik schrik niet persee van die fotos. Maar ik ga dr nou ook niet van kwijlen haha. Het is nog onbewerkt ik zou ook niet gaan kwijlen als er rauwe groentes in zouden liggen
Volgens mij gaat het in dit soort kasten vaak om dry aged vlees, dus een proces voor een betere smaak en dat zegt weer wat over de kwaliteit en de manier waarop je daar vlees kan eten dus denk dat dat de achterliggende gedachte is. Ik vind het er zelf niet zo aantrekkelijk uitzien, partner denkt dan juist kijk, hier moet ik zijn. Het is vaak ook een bepaald soort tent wat dit doet.
Ook niet als er een grote winterpeen ligt?
Dan is er wel een grote kans dat ik van mn stoel af glibber
Heb jij zo’n typische zeikstem?
- Ja wel een beetje eigenlijk
- Ik vind van niet maar de rest van de wereld wel
- Nee
- Ja echt extreem
0 stemmers
Ook wel een zeikhoofd trouwens
Hoe ziet een zeikjhoofd eruit? Heb je een asymmetrisch kapsel?
Als je op vakantie gaat, zoek je dan vooraf de lekkerste restaurants op?
- Voor (bijna) alle dagen
- Voor een of twee dagen
- Nee, ik zie wel waar ik beland
0 stemmers
En voor de keren dat je dat niet doet, loop je dan gewoon ergens naar binnen of zoek je eerst even snel recensies op? Je hoeft ze niet helemaal te lezen, alleen kijken of het gemiddeld een 2 of een 5 heeft telt ook
- Ja
- Nee, ik loop gewoon naar binnen en zie het wel
0 stemmers
Ik heb echt een jonge meisjesstem voor een volwassen vrouw van 35, helemaal als ik ergens enthousiast over ben. Klink echt irritant, vreselijk
Wat is een typische zeikstem dan?
Ik zoek wel altijd super veel restaurant en andere plekjes op, maar het is niet dat ik ook precies plan wanneer ik waar naar toe ga!
Ja dit, ik heb gewoon een lijst van 100 plekken en dan zie ik wel wat het beste uit komt qua route.
Ik vind met name schelle stemmen heel zeikerig zeker met zo’n zeikerig accent en intonatie maar dat is dus wel persoonlijk
Ik kook gewoon zelf de hele vakantie in de camper, vakantiehuisje of airbnb. Ook gewoon praktisch omdat we vaak naar oorden gaan waar helemaal geen restaurant in de omgeving is, ik vegan ben én een hond mee heb.
cheeky… zo ken ik je eigenlijk niet Fred, wat is er in je gevaren, en nu niet antwoorden ‘een winterpeen’
Ik maak bij een stedentrip een googlemaps van te voren en dan pin ik allerlei leuke plekken, ook restaurants & als ik ergens echt graag wil eten - in een drukke stad waar reserveren moet - reserveer ik n avond. Voor een kampeervakantie of iets doe ik het niet.
Ik ga volgende week mijn oude uitwisselingsstad bezoeken en ben plekken aan het verzamelen. Dit is de tussenstand!
Riga klinkt ook echt super leuk, veel plezier!
Nee. Ben allergisch voor caroteen.