Stel je persoonlijke vraag #39

Had je vroeger een goudvis?

• Ja, een
  • Ja, meerdere
  • Nee

0 stemmers

Werden die toen door de wc gespoeld toen ze waren overleden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

begin er maar aan, petit beure koekjes soppen in koude koffie van de senseo en er een laagje botecreme tussen, nachtje laten staan en je kan aanvallen

2 likes

Ok laat maar

10 likes

Onze goudvissen sprongen uit de kom, zo zielig :sob:. Gelukkig voor alle vissen hebben mijn ouders er daarna nooit meer genomen.

2 likes

Door de wc of naar de kat van de buren.

Ik had 2 goudvissen. Emma en Charlotte😂 En ik weet niet of ze al dood waren of niet, maar op een dag vertelde mijn vader hij ze in onze vijver had gedaan en ik heb nog maandenlang in het water getuurd of ik iets zag haha

3 likes

Had een dooie vis die opeens weer leefde toen we hem in de WC gooide. Uit paniek toch doorgespoeld sorry vis :sob::sob::sob::sob:

9 likes

Dit klinkt als een vieslekkere versie van tiramisu

Teveel harde koek, te weinig lekker zoetgemaakte mascarpone

1 like

In de sloot gegooid :grimacing:

1 like

De moeder van mijn moeder werd 93 en de oma van mijn vader 102 dus ik denk dat t me wel gegeven is om 90 te worden. Al weet je nooit wanneer je onder een bus komt uiteraard

2 likes

Voordat er een stortvloed aan leeftijden komt, hoeveel zegt dit nu helemaal? Wat dacht je van de factoren pech en geluk?

2 likes

Niet genoeg om te vermelden iig :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Google says this

4 likes

Ik heb wel het idee dat we weliswaar (gemiddeld) steeds ouder worden, maar dat we vooral langer oud zijn. Weet niet of ik dat wel zo geweldig vind. Maar als ik lang gezond mag blijven kom maar door.

5 likes

Niets, maar bepaald wel je referentie kader denk ik?
Bij mijn kant van de familie worden ze zelden ouder dan 80. Bij mijn man worden ze bij 55/60 al zenuwachtig met een reden :sweat_smile:… dus beïnvloed wel hoe je de pol invult denk ik

3 likes

Je weet het niet echt te verkopen @Ainu

Mijn ex-collega maakte dit altijd (niet met senseo), echt lekker.

4 likes

Neem aan zoiets?

Als ik langs dat restaurant loop trekt het me niet echt moet ik zeggen.

3 likes

ik vond het altijd zo vies :sob:
alleen een zogezegd fancy gateaux (zo een sponstaart met een ienieminie beetje botercreme tussen en langs de buitenkant) is nog viezer :clown_face:
geef mij maar gewoon vlaai

6 likes

Hè gezellig laten we hier naar binnen gaan! Ehhhhh how about no.

4 likes