1991, terminator 2. Niet helemaal mijn ding
Oh echt die? Ik vond The Silence of the Lambs. Niet dat ik die wel gezien heb.
Se7en, gezien. Had eigenlijk geen idee dat die film zou oud is.
1985 Back to the future!
Het is goodfellas als ik lijstjes google en de kans dat ik die ga kijken is 0%
Hij is wel echt heel goed! Eén van mijn favo films.
Oh dat geloof ik best maar het genre kan me gewoon minder dan 0 interesseren .
Same Hierboven werd ergens ook gezegd dat Seven zoân oude film was, die heb ik als tiener in de bios gezien.
Back to the future
Ik wou zeggen natuurlijk maar Titanic is 98. The English Patient heb ik niet gezien
Nu voel ik me oud, want die heb ik in de bioscoop gezien haha
Ik heb echt zulke nachtmerries van Seven gehad. En toen ik jaren later nog een keer keek, dacht ik: Oh, meh. Qua engheid dan. Ik vond het wel een goede film.
Ik ook! Ik kan nog steeds die scene met een persoon in bed die nog bleek te leven voor me zien.
Ik was toen 15, maar eerlijk gezegd zijn dit soort films nu nog steeds niet echt aan mij besteed. Ik weet nog dat er een ouder stel de bios uitliep tijdens de film, die vonden het te heftig. Wij tieners natuurlijk stoer blijven zitten.
Hahahah ja die scene was voor mij ook de druppel
Praat jij wel eens een volledige dag niet? Als in niemand gesproken, maar ook niet gebeld, gezongen, tegen je hond of in jezelf gepraat.
Edit: (semi-)vrijwillig overigens, niet omdat je geen stem had.
- Ja, wel vaker
- Ja, wel eens voorgekomen
- Nee, nooit
- Weet ik niet
0 stemmers
Wilde eerst ja zeggen, heb wel eens een dag gehad dat ik geen andere mensen heb gesproken, maar ik praat dan nog wel in mezelf
Tegenwoordig niet meer (ik heb een man en kind, beiden de meest extraverte schepsels op de planeet volgens mij).
Maar toen ik single was en alleen woonde kon ik soms een heel weekend gewoon in stilte zijn. Zelf niet praten, en geen mensen die tegen mij praatten. Dat mis ik weleens.
Ik gebruik âWhatâs in the booooxâ nog best vaak haha. Heerlijk als mensen dan de referentie snappen.
Ja dat schreeuw ik altijd naar mijn katten als ze ergens een doos gevonden hebben om in te liggen
Grootste schuldige voor het hoge aantal was âI didnât know I was pregnantâ kijken.