Stel je persoonlijke vraag #39

Yes, dat was Forrest Gump!

1 like

Helaas wel
 Alien :cold_sweat: die uit 1979
Ik heb er nachtmerries van gehad.

2 likes

Ja met keelonsteking :rofl: had dat vroeger enorm erg. Dus ik heb toen dagenlang niet gepraat na de operatie. Nu naja heeeeel sporadisch misschien, oja 2020 had ik ook geen stem. Dus dat telt eigenlijk niet.

Verder vind ik het soms fijn als het mogelijk is om een dag geen mensen te spreken, maar bijv alleen appen ofzo. Langer dan een dag wil ik dat ook weer echt niet.

Lijkt het je fijn om af een toe en dag niemand te spreken?

• Ja
  • Nee is niks voor mij
  • Ik weet het niet

0 stemmers

1 like

Heb jij jouw neus en keelamandelen nog?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik denk dat ik met die dingen, echt een ZOveel kutter leven had. Toen wij bij de kno arts zaten had die arts gezegd dat ik anders zou stikken omdat het zo opgezwollen was? En ik steeds meer moeite kreeg met ademen. Volgende dag werd ik al geopereerd.

Ben jij w eens onder narcose gegaan met zo’n vreselijk kapje op je mond?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb liever 10 naalden in me

Bij mij hebben ze alleen m’n neusamandelen eruit gehaald, maar niet m’n keel. Echt heel stom want ik heb er eigenlijk vrij regelmatig last van dus die hadden ze beter meteen eruit kunnen halen 20 jaar geleden.

1 like

The fuck zijn we even oud?!?!

2 likes

Stel je hebt een bank gekocht voor +/- €800,- waar wat beschadigingen op blijken te zitten. Die zitten niet op heel zichtbare plekken maar zijn ook niet helemaal verstopt. De winkel biedt een compensatie aan, met welk bedrag zou je dan akkoord gaan?

• 0-50 euro
  • 50-100 euro
  • 100-200 euro
  • 200-300 euro
  • 300-400 euro
  • Meer dan 400 euro
  • Ik zou een andere oplossing (nieuwe bank/geld helemaal terug) eisen

0 stemmers

Naar aanleiding van het snob-topic, vind jij bubble tea lekker?

• Ja, heerlijk!
  • Een beetje
  • Nee
  • Nooit geprobeerd

0 stemmers

Ik wil eigenlijk ook weten welke smaak iedereen meestal bestelt maar er zijn te veel keuzes. En nu wil ik een bubble tea topic maar dat is een beetje te niche misschien.

2 likes

Of honeydew melon met lychee bubbels of brown sugar coffee met tapioca :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Klinkt lekker die koffie! Mijn top 3 is denk ik brown sugar, taro en thai milk tea. Allemaal met tapioca.

1 like

2 likes

Het is mn alles ! Naast ijskoffie dan. Ik heb t ooit met een soort cloud cheese foam op zo lekker

1 like

Ja bij mij ook die twee dingen. Maar dan wel cold brew iced americano type ijskoffie, geen frappé dingen met 1 druppel koffie.

1 like

Even jong :smiling_face_with_three_hearts:
Blijkbaar, ik ben 23

Vind de textuur niks

3 likes

Ken jij mensen bij wie je verbaasd bent over hun dieet, zoals mensen die amper verse groenten of fruit eten of dat soort dingen?

• Nee
  • Nee maar ik ben zelf zo
  • Ja
  • Ja maar ik ben zelf ook zo

0 stemmers

1 like

De ex van mijn zusje at alleen champignons, gebakken aardappeltjes, friet en frikadellen. Hoe dan.

9 likes

Ja precies, af en toe lekker maar hoe kan je altijd zo eten?

2 likes

Een vriend van mijn vriend die elke avond friet met een snack at. Hij had al zeker tien jaar geen groente of fruit aangeraakt want dat ‘lustte hij allemaal niet’. Tot hij een vriendin kreeg die niet meeging in zijn onzin, de frietpan weggooide en gewoon kookte. Toen was het eten wat de pot schaft (want zelf koken kan hij uiteraard ook niet). Bleek hij opeens toch wel groente te lusten!

13 likes

Ooit een collega gehad die alleen maar fruit at. Echt weird.

3 likes