Stel je persoonlijke vraag #39

Ik interpreteer dit als: het doel van t leven is ervan genieten. En daar sta ik heel erg achter. Waar leven we anders voor? Er is geen hoger doel. Je moet t leuk maken voor jezelf, genieten van de momenten en dingen doen waar je gelukkig van wordt.

Mensen die nee stemmen; interpreteren jullie t heel anders of gewoon niet met me eens? Oprechte interesse.

7 likes

Soms is het leven kut en dan mag je je kut voelen.

Dit vind ik ook wel makkelijk gezegd. Hoe verklaar je dit aan iemand die depressief is, een beperking heeft of met een vorm van geweld te maken heeft?

13 likes

Volgens mij heb ik door de reviews van Katya & Trixie meer dan genoeg meegekregen.

Christmas on the square

Drag Queens Trixie Mattel & Katya React to Dolly Parton's Christmas on the Square | I Like to Watch - YouTube

8 likes

Ah dus meer de nadruk op élk moment. Nee, dat is niet mogelijk natuurlijk.

En @Vaiana idd soms is t leven kut, dat weet ik. Maar ik ben wel iemand die overal t positieve van in probeert te zien, en dat haalt deze quote voor mij aan. Begrijp echter heel goed dat dat niet voor iedereen haalbaar is. Maar ieders doel is toch wel ergens om gelukkig te zijn?
Misschien is in mijn post het “moeten” niet helemaal goed verwoord. En is de quote veel te zwart wit. Daar ben ik t idd niet mee eens, want het is niet zo makkelijk als de quote stelt. En tuurlijk hoef je niet per se van alles 100% te genieten. Maar ik denk dat ik de quote wat minder letterlijk heb opgenomen.

Al typend en nadenkende denk ik dat ik t dan er toch niet 100% mee eens ben en had ik ook best nee kunnen stemmen.

2 likes

Soms is je doel gewoon een minder kutte dag te hebben dan die daarvoor.

45 likes

Voor nageslacht zorgen zodat de mensheid blijft voortbestaan.

3 likes

Ik denk eigenlijk dat we leven omdat we nou eenmaal geboren zijn.

21 likes

Wtf, de grootste bs ooit. Soms is het leven heel erg kut en kan je niet van elk moment genieten. En ik ben ook echt wel klaar met dat positive vibes only. Dan ben je echt niet meer realistisch.

9 likes

Don

Enige juiste opvatting. Just a dash of depression.
Geen idee hoe ik dit filmpje werkend krijg :sweat_smile:

2 likes

heb jij vrienden met kinderen?

• ja, de meerderheid (en heb zelf geen kinderen)
  • ja, één/enkele (en heb zelf geen kinderen)
  • nee (zelf wel)
  • nee (zelf niet)

0 stemmers

4 likes

Ja, de meerderheid (en heb zelf kinderen)

42 likes

haha kut ik wist dat ik een optie vergeten was

6 likes

Huh, hoezo is dat het meest voor de hand liggend?

16 likes

Ik vind het echt niet oke dat je zo’n enorme fout hebt gemaakt. Het gaat hier wel om een poll op een forum. Leer hiervan.

Ik zeg het er toch maar bij, ik ben sarcastisch nu.

43 likes

wil jij mn leermeester zijn?

Ja :innocent:

1 like

heb jij een favoriete pollmaker op het forum?

• ja, jumpsuit
  • ja, iemand anders
  • nee
  • nee, wel een minst favoriete

0 stemmers

3 likes

Hoe kun je nou een minst favoriete pollmaker hebben who cares that much om polls dat je een ranking hebt :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

12 likes

Probeer het bergamot, en jij kunt het. Het zal een poll als geen ander zijn, iets met dieren en vlees ofzo. Ik heb me niet zo in je verdiept. Verras het forum.

14 likes

Ja hallo hoe maak je anders beslissingen over de belangrijke zaken van het leven