Stel je persoonlijke vraag #39

Welke?

Je wil toch ook niet dat je zoons gaan opkijken naar deze complete idioot? Het is echt zo zo zo niet okay.

En dus blijkbaar zijn er jochies die naar hem opkijken en zo gaan denken.

2 likes

Vanaf 23.40

1 like

Whaha ik moest rond 18:00 ergens echt lachen :joy:

1 like

Bij die bovenste wil ik een zwarte marker pakken en al het witte inkleuren.

ik vind het altijd zo grappig dat hij zich profileert als een bokser die het gemaakt heeft terwijl hij gewoon één match twintig jaar geleden verloren heeft
ik herinner me nog zo goed dat hij uit big brother werd gegooid omdat er een video uitkwam waar hij een vrouw aan het slaan was, en toen werd hij plots super bekend op tiktok jaren later? Het feit dat hij dus toch wel een ding lijkt geworden te zijn is voor mij echt wel een goed voorbeeld van hoe gevaarlijk en problematisch de sociale media platformen kunnen zijn omdat zo iemand het systeem gewoon heeft kunnen manipuleren terwijl andere mensen gewoon de meest kromme alternatieve woorden voor zelfmoord, seks, druks, ed. moeten bedenken om niet geblokkeerd te worden.

12 likes

ja je hebt ook zo’n gast van de nederlandse ex on the beach die zie ik op tiktok steeds langskomen en dit soort dingen verkondigen. Zo van, als een vrouw 400 mannen heeft gehad daalt ze in waarde, een man stijgt in waarde. Geloof er niks van dat hij dit meent, wil gewoon aandacht.

3 likes

Jorden

2 likes

Oh ja die ene hersencel die zelf 400 bedpartners heeft gehad maar “50 bij een vrouw is echt veel te veel nee gadver kan echt niet”

Maar die chicks van die podcast doen ook zo verontwaardigd, maar waarom geef je hem dan een podium? Ik had hiervoor al jaren niks meer van die gast gehoord.

5 likes

Moneyyy en bekendheid

1 like

Lijkt het jou leuk om kerstbomen te verkopen? Echt buiten, hĂš. Niet in een tuincentrum oid.

• Ja leuk!
  • Meh, misschien een dag of weekje oid
  • Nee wtf

0 stemmers

Zou echt heel graag zelf in dat net apparaat willen springen

33 likes

Haha een permanente niesbui van 3 weken lang én bevroren zijn, dit is echt mijn nachtmerrie.

2 likes

Ja ik vraag me ook af of het veel oplevert, want dan is die loopneus het nog waard
 soort van hahaha

Nou met een naaldbomenallergie niet hoor :smiling_face_with_tear:

1 like

Heb je al een kerstfilm gekeken?

• Nee, ga ik ook niet doen
  • Nee, nog niet
  • Ja, een
  • Ja, meerdere

0 stemmers

2 likes

Ik wil het wel 1 dag doen en dit is puur gebaseerd op het feit dat ik het zo lekker vind ruiken daar, ik denk wel dat mijn handen veel pijn zouden gaan doen van die bomen en dat snijdende net

4 likes

Lang leve RTL8 voor cheesy Hallmark kerstfilms. Elke avond zenden ze er 2 uit en in het weekend 3 of 4. Echt genieten.

12 likes

Die nieuwe met Lindsay Lohan heb ik gezien. Was wel leuk opzich. Wel echt een cheesy kerstfilm met een matig verhaal, maar goed dat hoort er wel bij.

2 likes

Als FF zou sluiten, zou je dan (weer) mee naar een ‘nieuw forum’?

• Ja, ben van EGF ook meeverhuisd
  • Nee, maar ben wel van EGF meegekomen
  • Ja, maar heb nooit op EGF gezeten
  • Nee, maar ken EGF ook niet
  • Mwah, weet niet

0 stemmers

In de zomer kijk ik ze ook om af te koelen hahaha

1 like