Stel je persoonlijke vraag #39

in- of exclusief stapavonden? Want dan ben ik ook niet mijn meest frisse zelf.

6 likes

heb jij wel eens een product verstopt in een winkel om het even achter te houden met de intentie het later (op de dag) te kopen?

  • ja
  • nee

0 stemmers

Daarom heb ik nooit festivals gedaan, ik maakte er ook altijd een ‘spel’ van om samen eerst te douchen, maar seks was voor mij sowieso wel altijd een hele voorbereiding wegens anaal.

3 likes

Da’s de tip die je in damesblaadjes ook krijgt.

5 likes

Ik koop al mijn voer en die cassettes etc op Zooplus, en zie dat ze daar 26 oktober weer op voorraad zijn. Dus misschien even herinnering aanzetten? Echt dat ding is een godsgeschenk, geen stank, niet na elke scheet of plas naar beneden moeten lopen en gewoon dat nucleaire kattenafval niet in je eigen keuken ofzo haha.

1 like

Als je verkouden bent en je de hele dag door veel zakdoekjes volsnuit (terwijl je bv op de bank hangt of in bed ligt), wat doe je dan

  • Ik loop met elk los zakdoekje naar de prullebak en gooi het weg
  • Ik houd een zak/bak bij me waar ik de gebruikte zakdoekjes in doe
  • Ik verzamel de zakdoekjes om me heen/op de grond en gooi ze weg als ik er meer heb
  • Ik weet het niet
  • Nvt/ik ben nooit verkouden/ik gebruik geen papieren zakdoekjes

0 stemmers

1 like

ja klinkt wel als shit happens

1 like

Ik mik al mn zo zakdoekjes altijd in een emmer. Makkelijker om op te ruimen en mee te nemen naar een andere locatie in het huis.

2 likes

We hebben denk ik allemaal wel eens dat we onder de douche opeens een haar tussen onze bilnaad vandaan trekken. Hoe vind je dat voelen?

  • Echt een intens kut gevoel
  • Lekker, satisfying
  • Gewoon neutraal
  • Nee heb ik eig nooit

0 stemmers

Als je ergens gaat eten, bekijk je dan van tevoren de menukaart? Als je zomaar ongepland ergens naar binnen loopt telt het nu even niet mee, echt als je al weet dat je er gaat eten.

  • Altijd
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

5 likes

Wow memory unlocked. Moet er opeens aan denken dat mijn moeder vroeger zakdoekjes in haar mouw had. Ze droeg toen van die mouwophouders (?) en daar zat dan een zakdoekje onder geklemd aan de binnenkant van haar mouw.

7 likes

Haha doet me hieraan denken: toen koningin Silvia van Zweden trouwde moest ze van haar moeder een zakdoek bij zich dragen voor als ze zou moeten huilen, die ze met een rubberen elastiek om haar arm had gebonden
image

41 likes

@Era :handshake: Spontaniteit

2 likes

zo ja, wat en hoe is er verstopt? ik heb wel eens blikjes drinken in de vriezer gelegd zodat ik aan het einde van mn supermarktronde een gekoeld drankje had,:100:

20 likes

Ja en ik probeer ook altijd de alvast allergenenkaart te checken, dat scheelt veel uitzoekwerk in het restaurant.

3 likes

Wat slim!

2 likes

Ik deed het nooit want ik lust alles wel, maar sinds ik vegetarisch eet is het wel slim om te checken of een restaurant wel wat opties voor me heeft.

Een goede voorbereiding is het halve werk. Ik kijk vooral of ze lekkere toetjes hebben. Anders kom ik sowieso niet

7 likes

Ja of wijn

3 likes

Facewash, maar alleen tussen m’n billen en in mn liezen enz