Stel je persoonlijke vraag #39

waarom willen jullie opeens alle ins en outs van mn genitale area weten

25 likes

Als je onder de douche staat, sta je dan met je gezicht naar de knop of met je gezicht naar de deur/gordijn?

  • Gezicht naar de knop, rug naar de deur/gordijn
  • Gezicht naar deur/gordijn, rug naar de knop
  • Wisselt
  • Anders

0 stemmers

Als ik ook mijn haar was met gezicht naar de deur,
Was ik mijn haar niet, met gezocht richting knop

10 likes

ik heb een regendouche dus de kop zit op het plafond, maar ik sta met mijn gezicht richting de deur en niet richting de knoppen op de wand, for what it’s worth

3 likes

we hebben thuis zicht op de tuin dus echt zonde om tegen een muur te gaan staren, ik kan iedereen aanraden om hier rekening mee te houden als het kan voor je nieuwe woning :’)

1 like

Mijn tuin is niet zo groot dat mijn achterburen me dan niet zouden zien haha.

Maar voor de poll, de douchekop hangt aan de linkerwand en de knoppen op de wand rechtdoor. Dus ik sta met mijn rug naar de douchekop en met mijn zij naar de knoppen. Gekke inrichting haha

2 likes

Wij kunnen hier geen nieuwe woningen met tuin betalen :’)

15 likes

Jouw partner wil naar de verjaardag van diens ex. Hoe sta jij hier tegenover?

  • Helemaal prima
  • Ligt aan de omstandigheden (licht toe?)
  • Liever niet maar ik laat de keuze bij mijn partner
  • Nee doei

0 stemmers

1 like

Als ze nog steeds vriendschappelijk met elkaar omgaan en er echt geen romantische gevoelens meer zijn dan heb ik er echt geen problemen mee. Maar als zij nog steeds iets van hem zou willen ofzo, dan zou ik er niet zo blij mee zijn. Of als hij haar niet helemaal los gelaten heeft.

9 likes

In verband met de kinderen bijvoorbeeld, of gewoon als goede vrienden uit elkaar gegaan zijn zou voor mij geen rare reden zijn.

9 likes

Stel je hebt in je woonkamer grote ramen, maar niemand kan echt goed naar binnen kijken. Doe je dan savonds de gordijnen dicht?

  • Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Wij kijken uit op de tuin met weinig inkijk van de buren. Ik wil alsnog liever de gordijnen dicht, vriend kijkt liever de donkere, iets verlichte tuin in.

1 like

als ik mooie gordijnen zou hebben, ja, vind t gezellig staan

1 like

Sterker nog, ik heb nog niet eens gordijnen! Wel met @instantramen eens dat ik het gezellig vind staan

2 likes

Ik vind ze prachtig :tipping_hand_woman:t3: en inderdaad heeft iets gezelligs/knus!

2 likes

Gezelliger en ook ivm de isolatie (glas in lood raampjes bovenin). Maar in de zomer dus niet zo mee bezig

1 like

Hij heeft één ex en ik ben niet jaloers aangelegd maar zou het wel bijzonder vinden als hij na al die jaren ineens naar haar verjaardag wil

3 likes

Het is echt slecht om je vagina te wassen met zeep/doucegel. Dat verstoord namelijk de ph-waarde, waardoor je allemaal kans op schimmelinfecties krijgt.

3 likes

Wij hebben geen gordijnen in de woonkamer echt lelijk. Maar m’n huisgenoten willen er geen geld aan uitgeven en ik heb geen zin dat helemaal zelf te betalen haha

2 likes

Op kraamvisite gaan en alleen een bosje bloemen meenemen

  • Kan prima
  • Beter ook iets voor de baby
  • Je moet helemaal niks

0 stemmers

2 likes

Volgens mij krijg je al veel voor de baby, dus ik doe meestal een groter cadeau voor de moeder/ouders en iets kleiners voor de baby.

5 likes