Stel je persoonlijke vraag #39

Ja voor mijn favo Hollandse spek/kaas pannenkoek ga ik altijd naar het bos haha. Smaakt toch beter in een houten blokhut.

8 likes

Sinds corona zitten die bij veel pannenkoekhuizen vol met kleine bakjes stroop! Wel de sfeer, niet de ranzigheid

1 like

For real? :woozy_face: Ik dacht oprecht wat een vraag is dit nu weer en toen las ik dit.

9 likes

Aah oke. Gedver :sweat_smile:

1 like

Gelijk heb je, ik ging mee in de poll hierergens boven.

2 likes

Ik wil dat nu ook :cry:

1 like

Ja ik ga eigenlijk buiten Rotterdam naar het lage Bergsche bos, in de zomer lekker aan het water zitten. Geen idee hoe het binnen is maar buiten was het heel schoon.

1 like

Dat is nog eens een ware dictator!

Ik ben ook echt dol op van die uitspanningen midden in het bos met geblokte gordijntjes en koperen tielantijnen en dat je dan een fietstocht maakt en daar koffie met appeltaart kan eten. Of poffertjes of een uitsmijter ofzo. En het liefst dat er dan ook nog kippen over het terras lopen.

27 likes

Ik vind het van elke hoek lelijk. Maar vooral omdat hij kaal is.

2 likes

en waar 's avonds door het personeel nog even de potloodjes eruit gevist moesten worden! Bron: mezelf.

9 likes

Dit lijkt me wel echt het hoogtepunt van Nederlands cultureel erfgoed.

5 likes

Ik drink alleen karnemelk met limonadesiroop, anders vind ik het naar kots smaken. Jeugdtrauma’s, één meisje in mijn klas had altijd karnemelk als schoolmelk en ik vond dat wel exotisch (lol) en toen mocht ik het een keer proeven en ging ik bijna over mijn nek.

4 likes

Haha nouja ik vroeg me oprecht af of mensen hem aantrekkelijk vonden los van het feit dat het een enge gek is. Ik vind hem zelf dus totaal niet aantrekkelijk maar misschien dat zijn “succes” daar wel mee te maken heeft.

@kali love karnemelk! Maar bij karnejus doe je dus sinaasappelsap door de karnemelk? :neutral_face:

1 like

Ik ga het proberen. Als kind kreeg ik koemelk echt niet weg, vond het zooo smerig. En toen werd er nog heel erg op gehamerd dat je melk moest drinken maar het lukte me echt niet. Karnemelk met roosvisee erdoor dan weer wel.

Ik nam trouwens nooit melk mee naar school.
Nam jij melk mee naar school?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

het was lauw of bevroren, dit klinkt echt als 1950 perikelen als ik dit typ
en de openbare school naast ons had chocomel en aardbeiensmaak, onze christelijke school alleen normale melk
ik weet nog toen we daar achter kwamen (we zagen een doos in hun kartonkliko liggen want de schoolpleinen lagen tegen elkaar aan), nou er ontstond nog net geen rel

11 likes

Ja, heb ook een tijd schoolmelk gehad. Altijd jaloers op de kinderen die dan chocolademelk hadden.
Nu denk ik echt why?? Geef me water of iets. Wat een zuivelpropaganda.

6 likes

Standaard

19 likes

Ik had :sparkles::sparkles: alpro soya yoki :sparkles::sparkles: hahaha. Koemelk en eiwitallergie ftw!

4 likes

Hoewel volgens mij vaker yogho yogho. Hoe vaak mn beker gelekt heeft met die perzik variant daarvan :weary:

2 likes