Stel je persoonlijke vraag #39

Haha ja ik kreeg ook een pakje sap altijd mee. Geen idee welk merk trouwens.

Volgens mij krijgt mijn nichtje nu gewoon een bekertje met water mee?

Ik was meer een fristi meid

3 likes

Omg dit is echt nostalgisch voor mij. Want ik mocht nooit “prik” drinken.

Drink jij wel eens taksi?
AHI_43545239383239333936

• Nee
  • Ja

0 stemmers

In de kelder? In de zon zul je bedoelen!
<triggered>

4 likes

Ik heb een fles Taksi limonadesiroop in de koelkast staan. Echt 10/10 want smaakt precies hetzelfde en je doet heel lang met zo’n fles.

9 likes

Heb gewerkt in een pannenkoekenboerderij met zulke potten stroop. In de zomer zitten die dingen vol wespen en die potten worden dan gewoon aan het eind vd dag onder water gezet, wespen eruit geschept en weer bijgevuld. Nostalgie die van mij niet hoeft, van die strooppotten.

5 likes

Is een soort yoghurtdrink dus (zoals Optimel). Wel een goeie budgettip.

1 like

Bij ons stond het gewoon in twee grote koelkasten. En meester ali (die man was te lief :smiling_face_with_three_hearts:) kwam de melk dan 5 min voor de pauze brengen!

3 likes

Kut poll die moest meerkeuze en ik heb geen zin. Maar wij hadden geen schoolmelk, wel gruiten. Dan mocht je in de pauze iets kiezen van een grote fruitschaal of groenten. Maar de lekkere dingen waren altijd zo weg en dan bleef je met een peer zitten :cry:

2 likes

Hadden jullie op de basisschool ook van die luizencapes waar je je jas in moest hangen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Deze term maakt groente en fruit nu ook niet echt aantrekkelijker :smiling_face_with_tear:

14 likes

De schurftuitbraak gaat maar door. Dus vandaar deze poll, heb jij schurft gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik ga hier niet op stemmen. Want dan heb ik het ineens

28 likes

Hahah ja ik wilde ook al bijna mijn stem verwijderen nadat ik dacht: nu krijg ik het vast

4 likes

Mijn cavia heeft me als kind ooit besmet :tired_face:

8 likes

Weet nog dat we met gruiten soms tomaten kregen. Prima om mee te koken maar een hele rauwe tomaat eten, no thanks. Vraag me af wie dat bedacht heeft :sweat_smile:

3 likes

Er is weinig lekkerder dan een goeie, verse tomaat met zout en peper zo uit 't vuistje

19 likes

Ja en met mozzarella ook maarja dat kregen we niet

3 likes

Uit t vuistje :face_vomiting:

24 likes

Behalve als ik buiten (niet thuis) eet

3 likes