Bij ons was het een wit Kaiser broodje met een plak kaas erop en die even onder de gril had gezeten. Heel fancy
Ik heb een poos de mevrouw van de bar geassisteerd en ik mocht zoveel postmix als ik wilde
Ik date nu een jongen uit Serviƫ en zijn grootste cultuurshock hier was hoe wij omgaan met hygiene blijkbaar zijn we een vies volkje
Je kon bij mij in de kantine uitgedroogde kapsalon bestellen. Maar ik ben te gierig om voor kantinevoer te betalen.
je kan ook anaal vingeren, bij mijn weten heeft minstens 99% van de wereldbevolking er eentje
Yes. Maar ik het het nu specifiek over een vaginale schimmelinfectie die je kunt krijgen als iemand met zān vieze tengels aan een vagina zit.
zo ver had ik niet gelezen in mijn moraalridderdrang
ik moet wel zeggen dat het forum me altijd de impressie geeft dat een vagina vooral bezig is met zich tegen je te keren
Haha! Ja de vagina is een bitch hoor
Inderdaad, dit smaakt rans en laat bij mij een heel vervelend vettig mondgevoel achter.
Ik heb dus geen smetvrees, maar woon gewoon in het verkeerde land!
Is er bij jou in de buurt al vuurwerk afgestoken?
- Ja
- Nee
- Alleen tijdens WK wedstrijden ofzo
0 stemmers
En wat vind je daarvan?
- Leuk
- Alleen leuk als het knalvuurwerk is
- Alleen leuk als het siervuurwerk is
- Boeit me niet
- Vervelend
0 stemmers
Er wordt hier nu steeds knalvuurwerk afgestoken en ik snap dat echt niet. Zal wel met die WK wedstrijd te maken hebben maar echt irritant
Ze zijn al weken of misschien maanden aan de gang hier. Hoewel, misschien ook wel gewoon het hele jaar door
Handen wassen met alleen water (zonder zeep) is juist super goor en je houdt er MEER bacterien aan over dan helemaal niet wassen.
En de mensen die wel wassen met zeep: ook allemaal netjes minimaal 20 seconden en op alle plekjes? Want ik zie zo vaak mensen zeep pakken, die zeep er in 1 klodder af spoelen en direct de kraan weer uitzetten. Dat werkt ook niet he
Was jij je handen?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Was jij je partnersā geslachtsdeel voordat je er met je mond aan komt?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
beiden anoniem trouwens
Wow ja stemmers gaan jullie dan echt tijdens de daad eerst nog even jullie partners knop wassen?
Ik ken iemand die zonder anus geboren is
(ik weet dat het geen vraag was maar ik kan dit feitje niet zo vaak kwijt dus wil even van het moment gebruik maken.)
KNOPš¤£
en toen? moest diegene gelijk geopereerd worden en is er toen een anus gemaakt of heeft diegene een stoma ofzo? ik heb echt zo veel vragen
Ja hij moest meteen na zijn geboorte geopereerd worden, maar ik weet niet meer of er toen een anus gemaakt kon worden (en een werkende kringspier) of dat hij een stoma had. Ik heb hem ook al 20 jaar niet meer gezien trouwens