Stel je persoonlijke vraag #39

En met die vingers lekker je partner vingeren (indien die een vagina heeft) en diegene zo lekker opzadelen met een vaginale schimmelinfectie :partying_face:

Gelukkig draag ik dan een Tena Lady of luier

3 likes

Ik was mn handen al tijdens het plassen.

28 likes

Ik gebruik wel 36x per dag antibacteriele handgel dus ik hoop dat dat compenseert

Ik wil vooral niet weten hoe goor m’n telefoon is😅

2 likes

Dat niet handen wassen voor het eten vind ik nog goorder hoor. Als je dan je handen niet wast na de wc, was ze dan minstens voor je iets in je mond ermee doet. (Nu ga ik er vanuit dat viezeriken én én niet doen. Die aanname kan gemaakt worden met zoveel niet-wassers na wc of voor eten. Vaat een grote overlappende groep).

6 likes

Hebben al deze mensen op een montessori school gezeten of waarom zo ‘ludiek’? Verschrikkelijk

7 likes

Haha ik ben dus niet zo, maar misschien ben ik de uitzondering. Als ik eten kook of ga eten of iets in de keuken doe wil ik echt wel schone handen.

Dus nog een poll:

• Ik was mijn handen ALTIJD na wc-bezoek en ook ALTIJD voor ik iets met eten doe
  • Ik was mijn handen NIET ALTIJD na wc-bezoek en WEL ALTIJD voor ik iets met eten doe
  • Ik was mijn handen ALTIJD na wc-bezoek en NIET ALTIJD voor ik iets met eten doe
  • Ik was mijn handen NIET ALTIJD na wc-bezoek en ook NIET ALTIJD voor ik iets met eten doe
  • ANDERS

0 stemmers

Ik was binnenshuis niet altijd m’n handen na plassen omdat ik 1. plas gewoon niet supervies vind, en ik daarnaast niet met m’n handen aan m’n plas/lichaam kom. Soms spoel ik ze even af onder water voor het idee haha.

Ik was verder (zeker sinds corona) best vaak m’n handen gedurende de dag, als ik bijv handen heb geschud, iets ga eten, thuis kom van werk/uit OV… dus de hypothese dat niet-wassers-na-wc nooit hun handen wassen gaat niet op haha

7 likes

En met diezelfde handen lekker koekjes bakken voor op kantoor of de gevulde eieren maken op een verjaardag :sob:

Altijd van die mensen die zeggen ‘goed voor de weerstand!’. Weet je wat ook goed voor de weerstand is? JE HANDEN WASSEN GOORLAP.

14 likes

Spuit elf maar hip omdat ik vegetarisch en lactosevrij eet, en daar heb ik meestal wel meer opties. Maar het liefst eet ik bij Aziatische plekken (verschillende keukens), en dan niet van die verwesterde plekken als Wagamama enzo. Daar heb ik meestal toch wel opties.

3 likes

Hahaha precies dit, hierdoor durf ik niet van iedereen te eten. Echt erg eigenlijk. :laughing:

2 likes

Had je een uitgebreide kantine op jouw vervolgopleiding?

Ik weet nog dat we op één opleiding alleen melk, thee en koffie hadden (wel onbeperkt) en verder helemaal niks. Geen eten, geen automaten. Geen idee hoe ik dat vier jaar heb overleefd.

• Heel uitgebreid
  • Redelijk uitgebreid
  • Was oké
  • Vrijwel niks
  • Helemaal niks

0 stemmers

2 likes

We hadden veel eten en volgens mij ook steeds seizoen dingen. Zoals broodje unox enzo.

1 like

Even flashback naar de middelbare school; de postmix…

• Ja, wel een enkele smaak
  • Ja, lekker mixen
  • Gadver nee

0 stemmers

1 like

Ja ik leefde op postmix en roze koeken.

5 likes

Wij hadden ook zo een emmer mayonaise waaruit je zelf saus mocht pompen. Dus ik at mayo met ergens daaronder een broodje kipkorn.

Als je je echt fancy voelde kocht je een Dove uit de automaat als toetje.

23 likes

Omg broodje kipcorn uit de kantine :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

5 likes

Hierop volgend. Vroeger op de middelbare school hadden wij ander soort kaasbroodjes dan je nu overal ziet. Ik kan het ook niet goed beschrijven, volgens mij waren ze vierkant en smolt de kaas nooit goed. Zegt iemand dat wat?

Ik mis het

1 like

Was oké totdat je het aanbod op andere faculteiten zag

1 like