Stel je persoonlijke vraag #39

Mijn dunne trenchcoat, weet niet of dat zomer of tussen is dus wilde even special snowflake doen.

Vanmiddag wel lekker hardlopen in korte broek en t-shirt!

2 likes

Ik moest even staren op het toetje want ik dacht dat het bloemkool met pudding was

1 like

Wagen jullie je nog aan blote benen de komende dagen, met 20+ graden?

• Nee
  • Misschien, weet ik nog niet
  • Ja

0 stemmers

Ja, net als @ZusjevanJoost hardlopen in korte broek. En heb dit weekend een feestje binnen waar ik verwacht dat het heet gaat zijn, dus doe ik ook blote benen. Maar buiten wel lange broek er overheen.

De 20 graden van nu vind ik toch wel anders voelen als 20 graden in juni ofzo

1 like

Met 20 graden in de zomer trek ik ook geen korte broek aan. 35 wel.

12 likes

Een tanga.

4 likes

Ik zie net echt het lelijkste gebruik van folieballonnen op (why) Linkedin van de gemeente

15 likes

Amsterdam bestaat 747 jaar vandaag

1 like

Ik las direct LUL Mokum :sweat_smile:

21 likes

Ik had gestemd dat ik die ballonnen best leuk vond maar dat ga ik nu even rectificeren

Ik stapte net op de trein en iemand begon dit direct uit te delen, iets later kwam hij ook weer langs om daadwerkelijk geld op te halen. Zou jij iets geven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Samenvatting

Ik heb niets gegeven omdat ik eigenlijk altijd de indruk heb dat hier toch bendes achter zitten, uiteindelijk had hij wel de middelen om briefjes te drukken.

7 likes

Welke buurt?

2 likes

Is toch een bedrijf of gaat het over iets anders?

Oh ik zou gewoon niets geven omdat dat gelul over god me stoort

18 likes

Hebben jullie een elektrische fiets?

• Ja
  • Nee maar wel een normale fiets
  • Helemaal geen fiets

0 stemmers

5 likes

Geen :sunglasses:

3 likes

Ja zelfs in de winter. Wie mooi wilt zijn moet kou lijden! :muscle:
En ach, heb er veel vet dus isoleert

@Ainu Hahaha hell no! Deelden ze ook zakdoekjes uit? Heb weleens verhalen gehoord over bedelaars die kwaad de zakdoekjes weer terugpikten

2 likes

Was vooral chill om OV zo veel mogelijk te vermijden in coronatijd en nu ben ik er nog heel blij mee

2 likes

De poll klopt tot nu toe zo erg niet met mn ervaring op de fiets vanochtend. Als je vaker wat grotere afstanden (dat is bij mij al 5km) fietst dan lijkt t me echt super chill. Maar ben vandaag van de ene kant naar de andere kant van de stad gefietst en op een of andere manier was echt 80% elektrisch en voelde me hopeloos ouderwets en arm.

3 likes

Ja ik vroeg me al af of hij het briefje ook terug ging vragen! Ik snap ook gewoon niet dat dit nog een lucratieve business kan zijn??

2 likes