Stel je persoonlijke vraag #39

Ja ik zie ze ook véél meer dan een aantal jaren geleden. Toen was het nog voornamelijk de oudere generatie maar ik zie er nu ook tieners enzo erop.

3 likes

Ja same!
Ik vraag me af of het helpt tegen zweten. Zweet zelf enorm snel op de fiets, ook in de winter. Zou met dat voordeel het al overwegen (nee grapje besteed mijn geld liever ergens anders aan, vind fietsen wel chill namelijk op het zweten na).

2 likes

Het helpt wel echt tegen zweten. We hebben er thuis 1 staan en die gebruik ik wel eens voor de wat langere afstanden. Ik zweet ook altijd snel op de gewone fiets, maar op een elektrische fiets heb ik daar geen last van.

2 likes

Is jullie Facebook inmiddels ook bevolkt door 80% vrouwen met dubbele achternamen (meisjesnaam-aangetrouwde naam) en zijn alle mensen die niet getrouwd en Vinex zijn verdwenen?

Ik ga mijne per 1 januari verwijderen, moet nog ff foto’s opslaan etc

• Ja!!
  • Nee hoor, ook de hippe mensen zitten er nog op
  • Geen idee ik heb zelf geen Facebook meer

0 stemmers

2 likes

Ja mijn nicht heeft om die reden een electrische fiets aangeschaft want anders kwam ze altijd bezweet aan op het werk. Vaak merk je onderweg ook niet zo dat je zweet totdat je afstapt. Als ik lang naar mn werk moest op de fiets zou ik het wel overwegen. Geen idee hoe duur die dingen eigenlijk zijn.

3 likes

Ik kom alleen nog op Facebook om af en toe een post van mijn moeder te liken en voor de throwbacks die me helemaal nostalgisch maken over mijn verloren jeugd.

9 likes

Ja same, ik log 1x per twee maanden eens in ofzo en dan zit ik er 5 minuten op. Enige reden dat ik het nog heb is dat er nog oude foto’s staan en ik contacten heb die geen insta hebben, die ik zonder Facebook niet meer kan spreken. Maarja daar ga ik ook niet eeuwig Facebook voor aanhouden.

Ik vind het echt een desolate omgeving geworden haha, het heeft iets treurigs.

9 likes

Voel jij je onderkin trillen als je in de bus zit?

• Ja
  • Nee
  • Ik reis nooit met de bus
  • Hangt van de busroute af of een ander antwoord

0 stemmers

4 likes

Ja, dit is echt dé reden voor mij. Ik zweet echt als een malle, maar kom nu nooit meer doorweekt aan op werk (moet ongeveer 40 minuten fietsen). Hiervoor ging ik altijd met OV, omdat ik anders niet in werkbare staat aankwam.

1 like

Ik volg nog een aantal groepen en die info wil ik niet missen maar verder is het helemaal prut tegenwoordig.

1 like

Ben jij in 2000 of later geboren?

• Nee ik ben 20e eeuwer
  • Ja ik ben uit de 21e eeuw

0 stemmers

4 likes

ok boomer

2 likes

Oh fuuuuuuuuuuuuück dat heb ik oook

Ik denk niet dat hier tieners zitten

3 likes

Ik heb mijn spotify eerst gekoppeld aan een ander spotify account dat ook van mezelf was maar aan een oud mailadres zat. Vervolgens losgekoppeld van facebook en het mailadres verandert naar m’n huidige (dat kon pas na loskoppelen van facebook want gebruikte daar hetzelfde mailadres). Ik heb nu geen facebook meer maar nog wel m’n hele muziekgeschiedenis

7 likes

Ik heb een paar jaar geleden Facebook verwijderd. Heb van te voren m’n Spotify wachtwoord opnieuw ingesteld, Facebook connectie weggehaald en alles was gewoon prima daarna.

2 likes

Ik las net dat iemand 21 was, dan ben je uit 2000/2001

3 likes

Nee dan ben je net 1 geworden.

16 likes

Dit was voor mijn vriend ook de voornaamste reden om Facebook niet te kunnen verwijderen, maar uiteindelijk is het wel gelukt. Ik zal 'm eens vragen hoe het uiteindelijk gelukt is.

4 likes

Ja had ik wel. Maar ik had er dus al 2 omdat je 10 jaar geleden alleen op die manier ook vanuit het buitenland Spotify kon luisteren ofzo.

1 like