Stel je persoonlijke vraag #39

Ik dacht dat dit ging over het in het gezicht duwen van mensen. Ik dacht al, ontneemt hij jou zomaar dat plezier.

2 likes

Wat een originele tip om je baby ergens anders te laten wonen om zo de energieprijzen te drukken!

67 likes

Love of my life van Queen

15 likes

Wat van deze skincareproducten gebruik jij regelmatig?

• Cleanser op oliebasis
  • Cleanser op waterbasis
  • Toner
  • Essence
  • Ampoule
  • Serum
  • Oogcrème
  • Moisturizer
  • SPF
  • Sheet masks
  • Exfoliator
  • Van die tools zoals borstels enzo
  • Iets anders wat ik ben vergeten, namelijk…
  • Geen van dit allen
  • 7 in 1 mannenproduct

0 stemmers

2 likes

kut ik heb alles uitgetypt en nu is het anoniem omg haat mn leven

Retinol

6 likes

Waar kan ik dat 7 in 1 mannenproduct kopen? :joy:

3 likes

Kruidvat, €5 en waarschijnlijk nu ook nog 1+1 gratis…

5 likes

Top, moest toch nog naar de Kruitvat voor deze

5 likes

Oke omdat er een gast op mijn station al 2 dagen een hele show opvoert in de ochtend vroeg ik mij af.

Zing jij wel eens in het openbaar terwijl er andere mensen zijn die je niet kent ( Op werk of met vrienden/fam telt niet)

• Ja en luidkeels
  • Ja maar zachtjes/ neurien
  • Nee

0 stemmers

Regelmatig zing ik mee met de muziek in de supermarkt

5 likes

Ja dat vind ik ook iets minder gek eigenlijk. Omdat iedereen die muziek hoort. Ik vind het ongemakkelijk als iemand helemaal met zn eigen muziek mee zingt. Vaak ook omdat het vals is en ik als eerste denk oh god gaat het wel goed met diegene.

2 likes

Vooral leuk wanneer ze Whitney Houston proberen na te doen.
Lieve schat, dat gaat je echt niet lukken. Dus probeer dat dan ook niet op het station.

1 like

Volgens mij is dat bad net zoals die unliqo tas: het lijkt superklein, maar er past heeeeel veel in, als een wonder :rofl:

4 likes

Wat voor soort jas heb jij vandaag aan?

• Zomerjas
  • Tussenjas
  • Winterjas

0 stemmers

Ik heb m’n zomerjas maar even aangedaan, vond 't gisteren te warm in m’n tussenjas haha

1 like

Ik kan er ergens wel genieten dat iemand zoveel schijt heeft en even in z’n eigen element zit. Er is hier een man die rijdend op z’n scootmobiel opera zingt en hij kan echt mijn dag maken als hij langszoevend (die dingen gaan ook echt hard) o SOLE Mioooooo zingt en ik hem dan zo zachtjes hoor vervagen in de verte hahaha

25 likes

Winterjas omdat ik op vakantie ga :tada:

6 likes

Een spijkergilet dus: anders :nerd_face:

5 likes

Hahaha jaa dit vind ik dan weer wel leuk hahah. Ik hoorde laatst ook iemand die echt heel goed zong toen voelde ik me alsof ik in een musical zat.
Maar die man sochtends op t station vind ik eng. Want die maakt een soort lage kikker geluiden en dan heel hoog. En het is niet echt achter elkaar maar hij zingt kleine stukjes mee.

1 like

Geen jas, is een beetje frisjes in de ochtend, maar anders loop ik de rest van de dag met die jas te zeulen

12 likes