Stel je persoonlijke vraag #39

Ik stem nooit op sommige polls omdat ik bang ben dat het uitkomt. En dit is het bewijs ik heb vandaag gestemt op “ik reis nooit met de bus”.
En nu moest ik met de bus. Jouw schuld! En ohja mn onderkin trilt.

15 likes

Kracht en wijsheid toegewenst.

1 like

Knoei jij snel?

• Ik knoei niet snel
  • Het valt mee, soms knoei ik.
  • Eigelijk knoei ik al als ik ergens naar kijk.
  • Ik knoei niet maar mijn partner/kinderen wel.

0 stemmers

heb je een aanrader?

ik heb dit weekend een vintage dale of norway trui gevonden voor omgerekend 20 euro🥺 nog in heel goede staat, stuk traditioneler model dan ik heb en veel te groot voor mij hahaha

dus het kerstcadeau voor mn vriend is binnen👹

op sommige sites zijn veel van hun truien goed in de aanbieding! misschien dat je eind deze winter een goede deal kan scoren?

4 likes

Sorry @Nysmn even jouw scenario gejat. Vinden/vonden/ jullie het irritant als een medestudent direct na een tentamen dat via een appgroep ging nabespreken/aan zou geven dat een vraag mogelijk niet goed was?

• Nee juist fijn
  • Nee wel oke
  • Ja best wel irritant
  • Ja heel irritant

0 stemmers

1 like

Ik knoei nauwelijks. Maar als ik het doe, doe ik het goed. Ik doe niet aan lullige vlekjes. Nee, dat hele witte t-shirt moet onder de rode pastasaus.

2 likes

Ik had altijd al genoeg stress voor een examen. Echt nul zin om erna dan ook nog te gaan stressen. Gewoon heel snel vergeten en hopen dat ik niks hoefde te herkansen.

12 likes

Ik was die persoon :joy:

3 likes

O ik ken het wel maar had geen idee waar het zit

2 likes

“Wat moeten we voor aankomende werkgroep doen?”. Zo’n hekel aan altijd, lees zelf de reader die iedereen heeft gekregen.

4 likes

Als docent vind ik het ook irritant, What’s App-groepen van studenten zijn echt geruchtenmachines. Iemand roept iets en vervolgens krijg je een verontwaardigd epistel in de mail. ‘Ik heb gehoord dat X. En dat is oneerlijk en ik voel me onrechtvaardig behandeld!@:%#!!’ Terwijl het niet eens waar is.

11 likes

Ff gejat @Totoro

Dit boek:

• Boeit me
  • Boeit me nul
  • Poor little rich white boy :violin:
  • Nee echt zielig voor hem allemaal

0 stemmers

2 likes

Wat een waardeloze coverfoto. Alsof hij voor een vuurlinie staat

4 likes

Ik zou het wel willen lezen voor de juice die er hopelijk in staat.

5 likes

Moest wel zo upclose, anders zie je z’n (terugtrekkende) haarlijn en baldspots.

3 likes

Tja, zijn broer is toch nu ook onderhand kaal. Het zou mij trouwens niet verbazen als ze wat haar erbij hebben gephotoshopt

1 like

Oma had of geen whatsapp in haar studententijd, heerlijk rustig!

6 likes

Ik dacht even dat het Rutger Bregman was :face_with_spiral_eyes:

image

13 likes

Op de academie hadden we alleen genderneutrale toiletten. Was prima.

3 likes