Stel je persoonlijke vraag #39

zie tegenwoordig ook wel vaker “zit wc” en “sta wc” en volgens mij heeft dat hetzelfde effect hahaha, je zou maar als echte man gespot worden in een zit wc

9 likes

Nav het “ik voel me oud-topic”

Ken jij de serie Otje?

• Ja, vond ik stom
  • Ja, zo leuk!!
  • Nee?

0 stemmers

Kun jij dit liedje meezingen?

• Ja, doe ik nog regelmatig als iets crasht oid
  • Ja, maar memory unlocked zojuist
  • Nee?

0 stemmers

2 likes

Hij doet alleen delete delete… hij doet t niet, insert geluid wat ik niet kan na typen :rofl::orange_heart:

5 likes

Boeit me nul tenzij hij zijn familie (en dan niet het bedrijf, maar echt de mensen) serieus gaat bekritiseren

3 likes

Ik moet nogal eens in het gemeentehuis van Zaandam zijn en daar hebben ze gender neutrale toiletten. Beide ruimtes hebben alleen normale toiletpotten, geen urinoirs.
En echt sinds ze gender neutraal zijn is het op alle wc’s zo vies? Alles ondergepiest

1 like

Wij hadden vroeger in de kerk al genderneutrale toiletten. :upside_down_face: Gewoon meerdere losse hokjes zonder mannetje of vrouwtje erop.

Maar er is een verschil, vind ik, tussen een los toilet en een toiletruimte met wasbakken en zo. In die laatste sta ik liever niet naast een man m’n lippen te stiften, op het werk bijvoorbeeld. Maar als het een los hokje is maakt het me niks uit.

4 likes

Ik moet vooral ineens denken aan een scene dat Otje naar haar tantes moest en zich als een “echt” meisje moest kleden. Ik vond dat zo zielig :smiling_face_with_tear:

7 likes

daarom moeten ze rechtstaand plassen verbieden

of alleen nog een frans toilet

8 likes

Maar toch ook niet zo’n fan van een Frans toilet.
Misschien omdat ik die ook nooit schoon heb gezien langs de Franse snelwegen

4 likes

Dan je dan oud of niet als je dit niet kent? Ik denk dat dit van na mijn tijd is :sweat_smile:

7 likes

Oud is wel een groot woord he :upside_down_face::upside_down_face:Het is op tv geweest einde jaren 90; toen was ik een jaar of 8-9

3 likes

Oftewel als je het niet kent ben je oud :sweat_smile: :older_woman:t3:?

3 likes

Ik heb gestemd op liever een aparte ‘dameswc’, maar om de reden die @kali ook benoemd. Zolang het gevaar van kutte cishet-mannen bestaat wil ik niet in kleine ruimtes alleen zijn met ze. En helaas niet alleen in clubs, maar ook op kantoor. Heb ook al een keer een nare ervaring gehad bij een koffieautomaat en in die ruimte zat niet eens een deur.
Dus eigenlijk gewoon graag een wc voor kloterig manvolk, en een voor de rest

8 likes

Nee dan ben je wrsch gewoon 35+ :laughing:

3 likes

Is seks momenteel eerder iets waar je moeite mee hebt/mee worstelt, of iets wat je makkelijk af gaat? Onder ‘ermee worstelen’ kan van alles vallen, zowel fysieke als mentale aspecten. Zelfbeeld, verwachtingen, pijn of ongemak, trauma, libido etc.

• seks gaat me momenteel eerder moeizaam af
  • seks gaat me momenteel eerder gemakkelijk af
  • nvt

0 stemmers

ook even anoniem:

• eerder moeizaam
  • eerder gemakkelijk
  • nvt

0 stemmers

2 likes

Vooral… de tijd er voor vinden :rofl:. Valt dat ook onder moeizaam voor je haha?

2 likes

Een kinderwens en al een jaar bezig, de lol is/gaat er wel echt vanaf :skull:

12 likes

als de seks zelf probleemloos is wat mij betreft niet ;p

1 like

En daarna kwam dat zielige liedje toch? Alleen, ik ben alleen…

3 likes

Oh ja :sob:, hoezo zit dit nog zo goed in ons geheugen.