Met dank aan dit bericht heb ik zojuist alle 10.741 mails in mijn spam-mailadres-inbox verwijderd
Madonna kan toch niet meer zingen dus ik zie het probleem niet
Wel boeiend dat ze hier studio100 over gaan bellen en niet om die misdadige valse noten van die nieuwe.
Mijn vader wil ook geen babyâs vasthouden en heeft pas zân kleinkinderen vastgehouden toen ze rond 5 maanden waren. Vond ik helemaal prima, nu laat ie ze bijna niet meer los
Degene die de vierde plaats had gehaald in K2 zoekt K3, Diede. Zij vervangt Hanne nu opeens omdat Hanne niet meer mag optreden vanwege dâr zwangerschap
Gaat het hier te vaak over k3 als je de gemiddelde leeftijd van het forum in acht neemt?
- Nee k3 is gewoon boeiend
- Ja ik vind k3 niet relevant en boeiend
- Ik heb geen mening hoor
0 stemmers
Ik vind het niet boeien, maar ik vind baby polls ook niet heel boeiend. Maar er zijn forummers die dat wel leuk vinden. Dus ik gun ze wel hun lolletje.
Ik gun maar ik ben verbaast
Ik weet niet of dat met een t of d is sorry
Ik heb dat met mijn mail van delta maar dat hele mailprogramma is zo verouderd dat ik het daar handmatig mail per mail moet doen dus dat stel ik nog even uit
K3 en scandinavie allebei saai maar het komt te vaak terug.
Ben trouwens ook al mn mails aan het verwijderen door jou.
Love K3 Gelukkig maar want mijn dochter is er nogal fan van. Ik zie en hoor K3 duizend keer liever dan Babyshark, Bounce Patrol of Bumba.
Een vriendin deelt een nieuwsartikel en is daar verontwaardigd over. Jij zegt dat je de site erg twijfelachtig vindt (het was echt zoân rechtse anti overheid achtige website zonder bron). Je googlet of het echt waar is, want je kan je dat niet voorstellen. Het blijkt nepnieuws te zijn. Je laat dat op een normale manier weten (âooh het is gelukkig niet waarâ + uitleg waarom niet). Zij reageert kortaf en sarcastisch en komt geĂŻrriteerd over. Sindsdien negeert ze je.
- Logisch, je had het niet in twijfel moeten trekken
- Raar, ze weet nu juist dat er niks is om zich zorgen om te maken
- Je had niks over die bron moeten zeggen en alleen moeten zeggen dat het niet waar was
- Anders
0 stemmers
Ja daarom vind ik dit dus zo raar, ze is totaal niet rechts ofzo. Vond het ook niks voor haar om zomaar iets te geloven dat ze ergens heeft gezien. Maar nu heb ik echt zoiets van waarom doe je zo tegen me? Maar misschien ben ik wel degene die het beter had kunnen aanpakken
Ik dacht altijd dat het nooit erger kon worden dan de peuter puber tijd. Nou ik vind de (pre) pubertijd echt van tijd tot tijd heel heftig! Ik vind kinderen tot 4 jaar oud tot nu toe het leukst .
Heb je het al met haar besproken? Wel gek als ze normaal zulke artikelen niet deelt
Donât drag me into this
Ze heeft me sindsdien dus genegeerd, maar ik probeer haar morgen wel even te bellen denk ik. Ik probeer me dit ook vanuit haar kant in te beelden, misschien ervaarde zij het wel als betweterig ofzo? Ook al heb ik uitgelegd dat ik het alleen maar opzocht om te weten of het echt iets is om je zorgen om te maken zeg maar of niet. Denk niet dat het echt gaat om dat het zoân gekke rechtse site was, meer om iets van âach dan was het niet waar lekker boeiend waarom zoek je dat helemaal opâ ofzoiets. Maarja dat kan ik natuurlijk niet weten als ze niet zegt wat er aan de hand is. Ik snap ook niet wat ze anders als reactie wilde, had ik dan maar moeten doen alsof het waar was?
Ik ken die hele meid niet maar als ik op dr insta kijk zie ik dat ze met een duidelijke roetveegpiet op de foto staat. Ze zingt met diegene ofzo? Dat is toch wezenlijk anders dan zwarte piet? Of mis ik dat ze wel met zwarte piet op de foto staat.
Nee als jij simpel hebt gezegd dat het onjuist is en het goed is om je bronnen te checken zie ik niet hoe jij hier het probleem bent