Stel je persoonlijke vraag #39

Er is dus een kleine fittie in K3-land. Een lid van K3 wordt doordat ze zwanger is tijdelijk vervangen door de nummer twee van die show K2 zoekt K3. Er stond al een tour gepland en kaarten zijn verkocht.
Nu zijn er ouders boos dat ze niet de officiële K3 leden krijgen te zien, en willen ze hun geld terug. Studio 100 zegt dat ze voor K3 hebben betaald, en niet voor een specifiek lid. Ze krijgen hun geld dus niet terug.
Wat vinden jullie?

• Studio 100 moet gewoon geld teruggeven
  • Die ouders moeten niet zeuren

0 stemmers

Ik weet niet precies wat je doet maar je kunt gewoon uitgebreid zeggen wat je doet, bijvoorbeeld. Je hoeft echt geen koediekoedie te doen haha, ik spreek tegen kinderen hoe ik tegen volwassenen praat maar dan een iets hogere toon want dat trekt de aandacht.

Maar het zou me echt niet boeien als jij met mijn baby bezig bent en niet ‘leuk’ met hem doet. Ik snap echt wel hoe ongemakkelijk het kan zijn, vooral in een professionele setting. Want dan ga je geen kiekeboe spelen of kietelen bijvoorbeeld.

4 likes

Lol duidelijk in de minderheid :joy:

Ik vraag me wel af of de kaarten al gekocht waren voordat bekend was dat ze zwanger was of niet. Want als je dat weet, weet je ook dat dat invloed kan hebben op het doorgaan van een show/de groepssamenstelling.

Meen me ook te herinneren dat de oude K3 gezamenlijk met zwangerschapsverlof ging, en nu is Gert er dus achter dat ze zo vervangbaar zijn dat ze gewoon door kunnen gaan met een tijdelijke ander

4 likes

Kaarten kon je al vanaf januari dit jaar kopen, dus was nog niet bekend nee

Ik ging het even opzoeken en moet echt lachen om al die verontwaardigde ouders ‘‘we gaan massaal studio 100 mailen!!!’’ het maakt die kinderen weinig uit wie de liedjes zingt hoor

7 likes

Hahaha ik zat toevallig van de week op Instagram te kijken van k3 door dat berichtje dat ze zwanger is en even ging stoppen. Echt zoveel gezeik onder dat berichtje. :smiling_face_with_tear: Gelukkig was er ook iemand die zei dat haar dochtertje van 4 wel begrijpt waarom iemand anders het even moet doen.

4 likes

Ik denk altijd wel een paar jaar vooruit, maar niet op detailniveau per se. Meer van: ‘we willen nog een jaar naar het buitenland, dat zou over ongeveer X maanden kunnen, wat moet ik dan nog doen vóor die tijd, en wat wil ik erna?’ Of: ‘ik zou ooit nog wel daar willen werken, wat zou ik dan nu al kunnen doen om daar te komen’

Maar ik weet ook uit ervaring dat in 1 sec alles anders kan zijn, dus plannen heeft eigenlijk geen zin haha. Het is meer een soort algemene richting die ik voor m’n leven aanhoudt en dan zie ik wel

3 likes

Ja ik heb geen idee over de juridische kant van dit verhaal. Maar kom op zeg. Het is bij K3 niet alsof je voor de mooie solo stukjes van een bepaald lid gaat toch. Van een afstandje zie je toch niet wie er in dat pakje staat te dansen. Je betaald toch voor het concept K3. Volgend jaar zijn er weer drie andere leden.

10 likes

Ik denk dat die ouders prima aan hun kinderen kunnen uitleggen waarom Hanne even niet kan zingen en dansen. Zo achterlijk zijn kinderen ook niet. Volgens mij maken vooral die ouders er nu een groot probleem van.

3 likes

Iemand zegt: ‘‘Het kan namelijk niet zo zijn dat ik boek voor Madonna en dan Lady Gaga krijg’’ :joy: :joy: :joy:

4 likes

Ik zie deze week steeds van die klimaattips van de NPO, oa dat je je oude e-mails kan verwijderen want data opslag kost heel veel energie

Heb jij een (oud) e-mail adres met veel mail die makkelijk gedelete kan worden, want niet belangrijk?

• Nee heb ik niet
  • Ja maar ga ik niet doen
  • Ja maar heb ik al gedaan
  • Ja dat ga ik doen!

0 stemmers

(Ik snap dat het een druppel is, maar ik heb net een paar honderd e-mails gedelete in 15 minuten ofzo en het voelt ook wel fijn opgeruimd en ook veiliger dat er niet zoveel e-mails met uni dingen etc op een simpele hotmail staan.

2 likes

De nummer 4 was ook 100x beter dan de nummers 2 en 3 :innocent: Ik vind het echt supertof dat Diede dit mag doen, ben echt heel enthousiast haha.

2 likes

Ja echt 8000 ongelezen mails ofzo. Het idee alleen al om daar mee bezig te gaan 🫥 Ik stel het nog wel even uit.

1 like
9 likes

Maar het gaat echt sneller dan je denkt en je daarna automatisch uitschrijven voor alle nieuwsbrieven, heerlijk

3 likes

ik vind dat wel fascinerend, toen K3 kathleen stopte was het een collectief internationaal trauma en nu zitten ze waarschijnlijk al aan het 70ste lid?

@kali alle kinderen, groei op aub!

4 likes

Bij musicals heb je ook af en toe de understudy en niet de grote ster op de planken.

@kali peuters proberen te communiceren maar zijn er slecht in en ik heb het geduld er niet voor. Daarbij denk ik dat peuters nog het snelst een woede-, krijsaanval hebben.

3 likes

Ja precies, eerst had je drie zangeressen die samen K3 waren, nu heb je het concept K3. Inderdaad fascinerend hoe dat veranderd

3 likes

Ik laat jou dan lekker op de vloer van de supermarkt liggen krijsen. Ik loop ondertussen heel snel de supermarkt uit.

4 likes

Waarom dit eigenlijk? Omdat ze het niet gelijk al verteld heeft?