Stel je persoonlijke vraag #39

Moeten ze op Videoland plaatsen. Ik zou het zo weer kijken haha.

Vraag mij af hoe ze er nu op terug kijken. Echt :joy::woman_facepalming:t4:.

3 likes

En luisterden jullie dan ook naar Djumbo vroeger? Djumbo - Dit Is Real - YouTube

• Ja, vond ik ook heel leuk!
  • Nee, vond ik niks
  • Ik ben hier te oud voor

0 stemmers

Kan me herinneren dat zij ook zo’n reality show hadden op zondagochtend ofzo? Die keek ik altijd in het bed van m’n ouders geloof ik want ik vond Djumbo en Kus helemaal fantastisch toen.

1 like

Hahaha sinds het uit is met mijn ex heb ik ook echt elke dag ‘ik heb je nummer gedelet, ik heb je naam ge-erased, ik heb je foto geremoved want tussen ons dat is geweeeest maar ik moet ook eerlijk zijn, de waarheid is best hard, heb je gewist uit elk bestand maar je zit noggg steeds in mijn haaaart’ in mijn hoofd

Iconic

20 likes

Een van die jongens heeft wel wat berijkt volgens mij haha.

1 like

Ik heb gestemd dat ik hier niet meer naar luister, maar besef nu ineens dat ik heeeeel soms nog naar Strati Blues of Ik wil Nikes luister :clown_face:

3 likes

Ja, anders staan ze nog steeds op de server haha.

2 likes

op eerste indruk vind jij de meeste mensen

• leuk
  • neutraal
  • irritant

0 stemmers

1 like

Ik ben hier niet voor jou ik ben hier om je bitch te klemmen

7 likes

Nou nou wat een taal.

2 likes

Ik ben een klootzak, ik ben een nietsnut, ik ben de type die de bel van je fiets plukt :fire:.

9 likes

Al deze quotes en lyrics…

• Zeggen me niks, waar gaat dit over
  • Trip down memory lane!
  • Er gaat een heel klein belletje rinkelen ergens
  • Sommige lyrics ken ik wel hoor, niet alle

0 stemmers

1 like

De reacties onder dit filmpje :exploding_head:
Edit: ik krijg een Instagramreel niet toegevoegd, had ik pas ook al in het memetopic. Wat doe ik verkeerd? Kan iemand helpen?

Heb jij de laatste tijd het gevoel dat de tijd sneller gaat?

• Ja
  • Nee
  • De tijd vliegt maar jij bent de piloot

0 stemmers

Edit2: laat maar, het kan ook wel zonder filmpje. Het filmpje zelf is niet heel boeiend. Tisjeboyjay zegt dat voor zijn gevoel de tijd veel sneller gaat en daaronder allerlei verwijzingen naar de bijbel en koran en dit soort dingen:

10 likes

Nee joh, bezuinigen op het onderwijs is echt geen probleem

60 likes

Nou zet deze maar op een houten plank en verkoop het bij de Xenos

16 likes

Diiiiingen die ik nu met hem kan doen

8 likes

Omg ik was doodverliefd op nino :joy::joy:. Wat een tijden.

2 likes

Oh brings back memories! Ik keek dit altijd met mn huisgenoten in mn studentenflat, echt ons gezamenlijk moment haha. En onze tweede favoriet: passie in de polder :heart_eyes: :joy:

11 likes

Darryl mag me nog steeds bellen

8 likes

Als jij ziek bent, moet je dan je baas/leidinggevende elke dag een update geven over hoe het met je gaat?

• Nee, ze zien me wel weer als ik beter ben
  • Ja, elke dag even een kort appje oid
  • Ja, maar niet elke dag, om de paar dagen moet ik even iets van me laten horen

0 stemmers

En word je elke dag gebeld of geappt met de vraag hoe het gaat?

• Ja
  • Nee
  • Niet elke dag, een keer misschien

0 stemmers

1 like

Bij mij is het niet echt moeten maar ik laat uit mezelf vaak wel wat weten en collega’s appen wel gewoon om te vragen hoe het gaat, maar niet met de toon: kan je alweer werken???

15 likes