Welke heb je? Kwaliteit vind ik nogal verschillen per model. Die vegan zijn echt kut, dat nepleer bladdert gewoon af.
En afhankelijk van het materiaal natuurlijk, leer gaat lang mee als je het goed onderhoudt. Sneakers enzo hebben bij mij altijd beperkte levensduur
Zwaar en brede voeten. Dus ze zijn sneller stuk maar meestal bij mijn kleine teen ![]()
thanks! die ken ik nog niet
Sinclair aunt sally. De buitenkant is gewoon mooi, maar mijn voeten staan een beetje afwijkend en heel de binnenkant is gewoon kapot
Die vraag stelde ik laatst ook aan een medewerker in een tassenwinkel. Vond ze niet zo leuk volgens mij.
Wat nou precies de conclusie was weet ik ook niet meer. Maar volgens mij zijn er wel verschillende soorten en kwaliteiten in vegan leer.
Je hebt ook paddestoelenleer, heb ik een tas van! Vraag me niet hoe ze t maken haha
Veel wel (als het van PU of PVC is) maar niet alle, er wordt ook van andere materialen gemaakt, zoals appelleer en nog meer
Jaa vroeger noemde we dat pleather of faux leather. Maar het woord vegan trekt wss wat meer mensen aan.
Vind jij bounty lekker?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nav het bericht dat er in Engeland een proef wordt gedraaid met No Bounty-Celebrationdozen
Lekkerste na Lion!
Nikes en Gabor
nee maar dit doet me even denken aan salsa shop? wat een treurige bende is dat? vage tent
Pannenkoeken kunnen ALTIJD.
Doe er kaas en spek op en het is hartig ![]()
Pannenkoeken met kaas en champignons = perfecte avondmaaltijd (wel meerdere)
Ik was laatst in de war en bestelde bij Salsa Shop ipv een andere Mexicaan en het was zoooo smakeloos. Zonde van het geld.
Gewoon zoveel schoenen hebben dat je ze niet elke week 3/4 dagen moet dragen
. Doe echt járen met schoenen maar met veel thuiswerken is er vaak geen nood om schoenen te dragen ![]()
Het ligt er wel erg aan wat voor schoenen. Zwarte leren laarsjes gaan jaren mee maar witte sneakers zijn vaak na een half jaar dragen al wel smoezelig en afgetrapt.
Niet altijd maar op die schoenen 100% zeker maar het model/de lijn heet vegan haha daarom gebruikte ik dat. En ze zijn volgens mij nog duurder dan de normale ook.