Stel je persoonlijke vraag #39

Je kind vernoemen naar fictieve karakters:

• Alleen leuk als het wel een reguliere naam is
  • Ook leuk als het een aparte naam is (bijvoorbeeld Obi naar Obi Wan Kenobi/Star wars)
  • Soms leuk, maar in het specifieke geval van Obi is het een wtf
  • Nooit leuk
  • Weet ik veel

0 stemmers

2 likes

Ik ben een ‘groepje’ met m’n twee beste vriendinnen en bij ons is het met z’n 3en altijd zo leuk, we vullen elkaar dan heel goed aan. 1 op 1 is het ook gezellig hoor, maar compleet is het the best :star2:

4 likes

Sam :heavy_check_mark:
Frodo :x:

14 likes

Alle kindjes die Khaleesi of Danaerys genoemd zijn, en toen kwam de verandering van haar persoonlijkheid :grimacing:. Ik zou alleen daarom al wachten totdat het verhaal afgelopen is voordat je de naam gebruikt.

7 likes

zie jij wie dit is?

• ja
  • nee

0 stemmers

het is anna wintour

1 like

Bewijst maar eens weer hoe slecht in in gezichten ben. Ik dacht dat dit Donna van that 70’s show was.

13 likes

Ik herken haar niet zonder zonnebril
afbeelding

36 likes

dit maakt het serieus wel iets duidelijker haha

11 likes

Een oud-collega heeft haar zoon Jedi genoemd :upside_down_face: (En dan daarna haar tweede kind een ouderwets Hollandse naam)

4 likes
Doe jij wekelijks aan oil pulling? (Met olie, bv kokosolie, de mond spoelen om te ontgiften / voor gebitsverzorging)?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Krijg je wel eens complimenten van de tandarts/mondhygienist over de staat van jouw gebit/tandvleesconditie?
  • Ja (doe wel aan oilpulling)
  • Nee (doe wel aan oilpulling)
  • Ja (doe geen oilpulling)
  • Nee (doe geen oilpulling)

0 stemmers

1 like

Ik dacht 1 van de prinsessen van Monaco

1 like

Is dit een poll om jezelf te complimenteren met je mondverzorging?

109 likes

Die complimentjes krijgt ze volgens de poll al …

4 likes

Komt er nu een dropshipping link met waar we die producten voor oil pulling dan kunnen aanschaffen?

7 likes

Haahha gewoon te doen met alle olie van zonnebloem tot kokosolie. Benieuwd of meer mensen positieve effecten hiermee hebben

3 likes

Je mond spoelen met een slok olie? Lijkt me niet lekker

23 likes

Wordt al misselijk als ik eraan denk.

3 likes

Bestel jij wel eens online met de optie achteraf betalen?

• Ja altijd
  • Wel vaak maar niet standaard
  • Soms
  • Zelden tot nooit

0 stemmers

Wat zijn voor jou redenen om achteraf te betalen?

• Als ik het geld niet direct heb
  • Als ik de webshop niet helemaal vertrouw
  • Als ik het artikel eerst zelf wil zien/passen om daarna pas een keuze te maken
  • Als ik meerdere producten bestel en sowieso dingen terugstuur
  • Anders
  • Ik betaal nooit achteraf

0 stemmers

1 like

Als iets behoorlijk duur is, vind ik het een prettiger gevoel om het pas te betalen als het geleverd is. Ik heb bijvoorbeeld nu een xbox die al dagenlang niet geleverd wordt door post nl, en ik zou me meer zenuwachtig maken erom als ik het al betaald had.

20 likes

Dat oil pulling kun je jezelf besparen hoor. Is onzin. Kwakzalverij.nl heeft er vast wat over.

21 likes