Stel je persoonlijke vraag #39

Maak je geen zorgen, hij stuurt altijd een enclave ridders, als we stout zijn en een gram te weinig nemen nemen ze zelfs dochters mee.

1 like

Oke sorry dit is een hele rare vraag maar wie denk jij dat over het algemeen hygiënischer zijn?

• Linkse mensen
  • Rechtse mensen

0 stemmers

6 likes

Ik ervaar mijn leven niet als zwaar maar ik denk dat een ouder verliezen over het algemeen wel zwaarder is dan gemiddeld als dit sense maakt

25 likes

Ik wéét dat ik niet goed kan zingen

7 likes

dit is echt de moeilijkste vraag tot nu

3 likes

Zeker draagkracht en draaglast!

7 likes

Kennen jullie deze nog?

• Ja tuurlijk
  • Nee ik ben te jong
  • Nee ik ben te tatta ( of belg… ik weet niet of belgen k liber kennen)

0 stemmers

3 likes

betrap jij jezelf wel eens op geïnternaliseerde misogyne gedachten?

• ja
  • nee
  • ik weet het niet

0 stemmers

2 likes

Chill mits de twee anderen elkaar ook goed genoeg kennen/met elkaar overweg kunnen. Juist niet chill als ik de enige link ben en heel erg bezig moet zijn met het gesprek gaande houden omdat de andere twee niet makkelijk met elkaar praten.

9 likes

4 is wel mijn sweet spot vaak

4 likes

Ik zag ergens iets dat iets/iemand zijn proceskosten niet meer zou betalen als hij een gooi zou doen naar het presidentschap. Kom even niet op de afkorting van de entiteit. Dus dan gaat ie sowieso failliet, de rotte klootzak. En dat is z’n eer te na denk ik.

1 like

2 jaar is nog zo’n lange tijd. Voor het zelfde geld is ie dan al dood.

11 likes

Oh jee, je gaat toch niet vertellen dat je Fries bent ofzo?

Neenee alle provincies vinden Friesland kut dat is niet alleen in de randstad.

Ja dat weet ik toch niet als randstedeling :sob:

Krijg echt vaak het gevoel dat jij 14 bent ofzo

11 likes

Nee ik weet er niet veel over

2 likes

hebben jullie ook het idee dat sommige theesoorten/smaken pas bij een tweede trekking het lekkerst/sterker zijn?

• ja
  • nee

0 stemmers

ik heb dit vaak bij theesoorten met zoethout en ggember

2 likes

15!!!
Jeetje, hoe vaak moet ik dit herhalen?

8 likes

Ben ooit bij een cricketwedstrijd geweest en dat was echt niet te doen joh zo saai. Duurde uren, en de spelregels zijn echt niet te begrijpen.

Darten daarentegen, heerlijke sport! Gaat lekker snel, veel beslissende (spannende) momenten, je kunt altijd rooten voor de underdog, want iedereen voelt als underdog.

2 likes