leuk verhaal Shaaar!
ja ik ook als mijn schoenen buiten gestaan hebben. doordat een van mn familieleden een keer een muis in een laars had
ik ben wel blij met deze toelichting want dat was inderdaad wat ik voor me zag
Een spin was de inspiratie voor de poll. Er liep eentje langs de schoen die ik wilde aantrekken en moest denken aan die film Arachnophobia waarin iemand dood ging door een spin in een schoen
Stel je valt ās avonds (laat) in slaap op de bank, wil je dan wakker gemaakt worden zodat je je naar bed kan verplaatsen?
- Ik wil wakker gemaakt worden
- Laat mij lekker liggen
0 stemmers
En stel iemand (je partner, huisgenoot etc.) valt in slaap op de bank, maak je diegene dan wakker zodat diegene naar bed kan?
- Ik maak diegene wakker
- Laat diegene lekker liggen
0 stemmers
Aanleiding van deze poll is mijn partner die dus echt meerdere keren per week in slaap valt op de bank en vervolgens dan altijd heel verdwaasd wakker wordt en mij verwijt dat ik ām dan niet even wakker gemaakt heb. Terwijl ik dan denk ik je lag zo fijn, ik laat je lekker liggenš
De kans is groot dat ik vanzelf wakker word en dan alsnog verplaats.
Ik slaap liever in bed dan in de zetel, maak mezelf wel wakker
Met lenzen is het echt de hel om wakker te worden terwijl je ze niet hebt uitgedaan, dus maak mij aub wakker. Maar ik val eigenlijk nooit zo diep in slaap op de bank dat ik echt niet doorheb dat ik in slaap val zeg maar. Als je mij niet naar bed stuurt zit ik eigenlijk ook tot 4.30 vrolijk op de bank.
Ik wil slapend naar bed worden verplaatst
Haha ja dat wil hij hier ook wel, ik krijg hem alleen met geen mogelijkheid de trap opgetild!
Soms wil ik nog wel even weer een klein meisje zijn: in slaap vallen in de auto en dan door mijn vader in bed getild wordenā¦
Nog fijner was doen alsof je sliep en dan alsnog naar binnen getild worden
Late reactie maar wat was dat een gedoe, heel veel pindakaas erop gesmeerd en met zoān tandenborstel eruit krabben. Ik dacht ik knip het eruit maar er werd echt gezegd nee ben je gek. Het zat namelijk vrij dicht bij mān hoofdhuid en een hele plak. Ik was zelf met kauwgom in mān mond in slaap gevallen wat een ei. Het zat ook helemaal op het kussensloop.
En heb je wel eens kauwgom in je kleding gehad?
- Nee
- Ja meerdere malen
- Ja eenmalig
0 stemmers
En dat kauwgom in de kleding kreeg ik dus omdat ze een tijdje in metroās in Barcelona kauwgom gingen plakken op de stoelen en dat was nauwelijks zichtbaar en echt wat ben je dan fuckin sneu.
Als je op camerabeelden kan zien dat mensen kauwgom op stoelen/bankjes plakken in de metro. Vind je dan dat die moeten worden opgepakt?
- Nee
- Ja
- Anders
0 stemmers
Opgepakt vind ik vrij heftig maar ze mogen van mij wel een (tijdelijk) metroverbod krijgen.
Haha ja vind opgepakken ook te heftig. Want wat is nou kauwgom, kan me wel voorstellen als je daar in je sollicitatiekleding zit en onder de kauwgom en op weg bent dat je denkt pak die lui op.
Geen beestjes maar never forget die keer dat ik bijna mān schoen had aangetrokken nadat de kat van mān ex erin had gepoept
Heb toen wel een hele tijd iedere keer dat ik daar was mān schoenen geĆÆnspecteerd voordat ik ze aantrok, haha
Nu moet ik opeens denken aan dat (broodje aap) verhaal waarbij jongens in waterparken scheermesjes op glijbanen gingen plakken en als je er dan vanaf gleed dat je opengesneden werd.
Ken je dit verhaal?
- Nee nooit van gehoord
- Ja wel eens gehoord
0 stemmers
Oppakken gaat veel te ver maar ze mogen wel een waarschuwing oid krijgen.
Ja volgens mij wel eens van gehoord, dat vind ik dus wel heftig. En er was laatst iets heel vaags dat ze mensen ineens met naalden gingen prikken oid?
Ja eens, maar ook weer onbegonnen werk. Verse kauwgom krijg je er ook heel slecht uit dus dan doen ze het erom. Ja troep achterlaten is ook bewust maar meer luiheid.
@Evenveel ik dacht net nog, alsof ooit een groepje meisjes zoiets zou doen wtf. En dat āopstoppinkjeā vond ik ook altijd heel eng. Kutjochies.