O ja ik was dit al bijna weer vergeten! Dit is ook net zo plotseling weer gegaan als dat het opgekomen is.
Dat was in Tropicana een ding toch. Ik ben er nooit meer heengegaan, eng idee. En ik vond het al een rot zwembad omdat ik er al een paar keer was lastiggevallen door oudere jongens.
Nee was overal een ding voor mijn gevoel. Jochies die dat gewoon van elkaar overnemen en bij elk willekeurig zwembad gaan doen. Daarom durfde ik in Duinrell alleen nog maar in die bootjes glijbaan want daar kon je gewoon alleen maar in het bootje van de glijbaan af. Tropicana heb ik ook nooit zo leuk gevonden, wat een geskreeeeuw.
Vond jij tropicana een leuk zwembad?
- Ja
- Nee
- N.v.t.
0 stemmers
Er was volgens mij ook zo slecht overzicht en voor mijn gevoel altijd 1 schreeuwende chaos. En zo druk. Het staat nu nog wel toch? Ja alleen dan leeg. Verlaten zwembaden zijn zo griezelig.
Never forget de zaadbubbelbaden ook
Ja detectiepoortjes konden er zo bij. ben er niet eens zovaak geweest, misschien 10 keer ofzo met een vriendin die dâr oma in Rotterdam had wonen en daar een nachtje gingen logeren en dan moesten we naar tropicana.
Ging je met je ouder(s) /verzorgers wel eens naar het zwembad in Nederland of voor de Belgen, in België?
- Regelmatig
- Nooit
- Zelden
0 stemmers
Vind mân ouders daar echt een beetje snobs in achteraf gezien. Die paar keer dat ze ons naar een zwembad in Nederland wilden nemen.
Kennen jullie de verhalen over de smiley bende? Ik heb dat altijd geloofd en kwam er pas kort geleden achter dat dat broodje aap was.
Het zou een bende jonge meiden zijn messen, en die zouden je glimlach langer maken. Ze zouden je of vermoorden of je was voortaan altijd aan het âlachenâ met een snee van oor tot oor.
- Ik ken dit
- Ik ken dit niet
- Ik heb dit nooit geloofd
- Is dit niet zo dan?
0 stemmers
Wat bedoel je met het zwembad in nederland? Gewoon naar een zwembad?
Hahaha dr was wel een site waar echt hele creepy fotoâs opstonden van mensen die verongelukt waren omg. Dat stuurde toen een oudere vriend van mij door via msn. Je zag mensen doormidden op straat en wow, dat kan gelukkig nu niet meer zo makkelijk. Kon er slecht door slapen. Weetniet meer hoe het heette, was echt nog 13 ofzo.
De parking van Kinepolis Brussel zou de plek zijn voor dit. En dan schreef Dirk Bracke er in zijn boek ook over, denk dat het in âeen vlieg op de muurâ was.
Ja! Sorry, misschien niet duidelijk verwoord. Maar mijn ouders vonden dat toen dus iets wat âwe dan wel op vakantie deden in het buitenlandâ en dat vind ik nu wel echt verwaand van ze eigenlijk.
Ik wil er niet eens op klikken , er waren 2 varianten. Maar ik ga er vanuit dat gehalveerde mensen enzo of een los hoofd ergens op de snelweg daar niet meer op staat?
Het gewone zwembad bij ons in het dorp: heel vaak
Zoân subtropisch zwemparadijs: zelden
Ik snap het achteraf wel, ik kan nu ook wel wat leukers bedenken voor mijn vrije zaterdag, maar als kind vond ik het jammer. Zelfde trouwens voor pretparken, daar gingen we nooit heen. Hadden ze een hekel aan. Drie keer raden overigens wie er nu elk jaar met de kleinkinderen naar de Efteling willen
Jaaaa ik las dat ook zo vaak. Ook zoân verhaal dat er een killer on the loose is met een haak als hand en dat een stel dan ergens heen rijdt, dat leest op een poster ofzo, en dan bij thuiskomst hebben ze een haak aan de deurklink (hoe noem je dat in een auto) hangen.
Edit: The Hook - Wikipedia haha er is zelfs een wiki pagina van. Maar volgens mij werd deze verteld door Amerikaanse kennissen met een zaklamp onder hun gezicht terwijl ik veel te jong was. 22 jaar later en nooit vergeten :â)
Jaa die site ken ik ook nog wel! Volgens mij was het niet rotten.com maar begon de sitenaam met een s? Ik kan er niet op komen.
Ah ja, ik heb echt niks te klagen gehad hoor. Ik denk dat ze een enorme hekel hadden aan van die zwembaden. Werd met vriendinnetjes al snel alleen naar Duinrell gestuurd. Wat best een groot zwembad is voor 8 jarigen alleen maar ging altijd prima.
Pretparken vonden mân ouders wel leuk, gingen elk jaar naar de Efteling. Maar ik snap je ergernis wel. Ze gaan met mijn nichtje echt overal heen, denk als ze of naar Disneyland Paris mag (ze kent dat nog niet) dat ze er bij wijze van spreke de volgende dag nog staat. Wow zooo verwend door opa en oma. Ik heb echt het gevoel dat de generatie opaâs en omaâs van nu hun kleinkind echt zo verwennen.
Haha, zo herkenbaar! Mijn moeder zei altijd: eten wat de pot schaft en bij dâr kleinkinderen: âAaah wil je wat anders? Dan maak ik dat wel evenâ
Deze weet ik ook nog heel goed haha
Ik ken wel dat Cheshire grin/Glasgow smile, maar nog nooit gehoord dat er een bende die dat zou doen.