Juli is de beste maand, dat weet je.
ik had vroeger een crush op hem heb zelfs zn handtekening
Ja mannen met een sullig gezicht zijn ook mijn BEC
Dit is er één voor het dark crush topic.
December i.v.m. alle feestdagen. Een verjaardag in de zomervakantie lijkt me ook helemaal niks. Januari is juist het beste, want januari is niks aan, dus dan heb je iets om naar uit te kijken!
Ik ben het er niet mee eens
Mijn vriend is in januari jarig en dan is weer iedereen blut en matige cadeaus
Maar zijn cadeaus kun je altijd in de uitverkoop vinden
Speelgoed in ieder geval niet! Mij. Dochter kreeg wel eens dingen niet die ze vroeg, want het was te duur!
Wel eens €10,— duurder in januari dan december
Sokken krijgen als kerstcadeau (wel jouw smaak)
- Leuk en nuttig
- Gewoon leuk
- Niet leuk, wel nuttig
- Niet leuk, niet nuttig
0 stemmers
Iedereen is gedesillusioneerd, blut en heeft een kater op mijn verjaardag. Rest van januari is ook poep, vooral ook omdat iedereen dan op dieet is en dat ook uitgebreid aan het vertellen is als jij wel wijn en een taartje neemt.
Ik vind het vooral heel erg ongeïnspireerd/onpersoonlijk als cadeau.
“nEe iK dOe DrY JaNuArY” prima gerda maar dan hoef je mij niet zo vinnig aan te kijken als ik wel een glas wijn inschenk op m’n eigen verjaardag
xoxo
Love Re-Play, ga meteen hun album weer eens luisteren.
Ik had kaartjes voor een optreden in de Oyster Club, maar Corona gooide roet in het eten. Zat al weken hun playlists te luisteren
Is dit optreden niet naar een andere datum verplaatst? Ik zou er uit nostalgie ook wel heen willen haha.
Ja, maar volgens mij naar een datum dat ik toen niet kon. Kan best dat ze nog eens terug komen.
Ben via daar wel eens naar Ruth Jacott geweest haha, zij was echt een vet goede performer. De sfeer is fout, maar wel heel gezellig.
Kan heel leuk zijn maar ik ben wel een sokkensnob
Ben nu wel benieuwd welke merken?