Kerstfeest met Bert & Ernie. Draai die elk jaar. ‘Ik ben een kerstbal’ is echt een ondergewaardeerde kersthit. Tip: album staat op Spotify
Ho ho ho van de jeugd van tegenwoordig.
Oh kindertijd hahaha.
Ja, deze bij de boom versieren.
En de kerst lp van Herman van Veen op kerstochtend bij het ontbijt.
Ik weet niet meer hoe die heet maar de engste was over een meisje die droomde dat haar kamer in de fik stond maar eigenlijk was het geen droom en was ze overleden in die brand. En toen ging ze haar huis binnen en was het helemaal leeg, er stond alleen nog een telefoon ofzo? Gatver ik dacht wekenlang dat ik dood was
Kerst met de smurfen 🫶🏼
De buurvrouw komt hier AYNIL kijken 🥹 Ze is ver in de 80 en echt een lieverd. Haar dochter heeft griep, dus anders zou ze alleen zitten met kerst. Gaan we niet laten gebeuren natuurlijk.
Omg dit vind ik zo lief en gezellig. Veel plezier samen!
🥹❤️
Ik heb gegourmet met m’n dochter bij mijn ex. Zij slaapt daar en nu ben ik de rest van de avond alleen.
Kerstliederen van Herman van Veen!
Aaah wat lief de reacties Ik kwam haar tegen vanmiddag en dacht waarom niet. We wonen hier tussen de oudjes en proberen hun toch altijd een beetje in de gaten te houden.
Ze heeft voluit mooie verhalen over vroeger zitten vertellen (heeft overal op de wereld gewoon en alle mannen waren verliefd op haar) en meerdere malen benadrukt hoe gezellig ze het vond.
Oh en ze had ook gewoon Wednesday gekeken op Netflix, soms heb je meer gemeen dan je denkt!
Misschien moet ik me nu aanmelden voor de spotjes van de Rijksoverheid
Jullie zouden ook niet misstaan in een kerstreclame.
Er was er ook eentje met een monster dat onder het bed zat en toen was er een meisje dat met haar benen over de rand bungelde, waarvan het monster toen de benen had afgehapt. Ze werd de volgende ochtend in shock op de bedrand gevonden door haar moeder. Nou ik ben echt jaaaaren nog mijn bed in en uit gesprongen ipv met mijn benen over de rand. No Way dat mijn onderbenen opgegeten zouden worden hoor.
Haha vandaar dat ik altijd mijn bed in sprong en nooit zonder dekens durfde. Goed voor je, lezen
Dit heb ik ook heel lang gedaan maar dan nav een ander verhaal, dat bij een slaapfeestje werd verteld. Namelijk, een meisje dat alleen thuis was (met de hond) en steeds de kraan hoorde lekken toen ze in bed lag. Drup drup zij uit bed, en zij kijken, soms legde ze haar arm onder het bed want dan kon ze de hond aaien en likte hij aan haar hand. Maar dat bleek achteraf een dief te zijn (?) die haar ook vermoordde
Klinkt als een interessante vrouw en een leuke avond! Echt een goed idee geweest dus.
Ja dit verhaal vertelden wij ook altijd. Dat ze dus in de keuken ging kijken naar er bleef gedrup dus toen in de badkamer en daar lag haar hond vermoord in de badkuip dus beseft ze zich dat haar hond haar hand niet kon likken ultieme horror als kind (en nu nog haha)
Omg jaa
En een verhaal over een pop en alle meisjes die die pop kregen werden met uitgekrabte (?) ogen teruggevonden op bed en er zat dus een soort vloek op die pop
Ga je vandaag of morgen met een kerstboom op de foto?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, ga je met iemand anders of met een huisdier poseren?
- Nee
- Partner
- Familie
- Vriend(en)
- Hond
- Kat
- Ander huisdier
0 stemmers
Wat zeg jij:
- Rode
- Rooie
0 stemmers