Ja ik kon dus ook echt niet slapen en heb me vanochtend anderhalf uur verslapen, dat heb ik echt vrijwel nooit
Ja een beetje met mn moeder toen ik mân telefoon in hun huis was verloren. Zij haat het als ik niet bereikbaar ben. En wij gingen overal zoeken. Zij gaat direct schreeuwen en ik ook. Dus dat werkt niet zo lekker samen ben blij dat mn vader altijd zo kalm en georganiseerd is zeg. Sheeeeeeehz.
Heb jij wel eens gehoord dat je een âpittige tanteâ bent?
- Ja
- Nee gelukkig niet
0 stemmers
Moest ineens eraan denken n.a.v. de post van @Zemraluani en de post van roguee. Ik hoorde bij mijn TTT de examinator daarna zeggen ânou, je bent wel een pittige tante he.â Ik zei niks . En mn rijinstructeur zei toen direct " ja dat is de aard van het beestje he." Ik vond dat toen zo stom lol. Oja maar wel gehaald.
In mijn priveleven ben ik echt een âpittige tanteâ maar op werk niet.
Kennen jullie die bullshit kleuren persoonlijkheden test? Ik ben echt rooddd in mijn priveleven (en blauw), maar op werk kan dan weer niemand ook maar iets roods in mij ontdekken. Vind dat zo vreemd. Heb blijkbaar een dubbelleven.
Bak jij wel eens een restje stamppot op om dat daarna op brood te doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn ouders doen dit overigens wel!
Vroeger wel trouwens! Eerst jus op het brood en dan de stamppot. Soort vieslekker
Wat is jouw MBTI-type?
- ISTJ
- ISFJ
- INFJ
- INTJ
- ISTP
- ISFP
- INFP
- INTP
- ESTP
- ESFP
- ENFP
- ENTP
- ESTJ
- ESFJ
- ENFJ
- ENTJ
0 stemmers
Volgens mij zijn er meerdere kleuren testen en betekenen sommige kleuren bij de een weer iets (heel) anders. Dat is wel verwarrend
Sarcastisch? Haha
Volgens mij al de 100e poll hierover op ât forum
En ik las een tijdje geleden in een ander topic dat op het werk van @August (geloof ik?) ze hebben opgemerkt dat mijn persoonlijkheidstype vaker een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft dan andere?
- Geen flauw idee, want ik vind het dikke ongein
0 stemmers
En je zit duidelijk ook niet op de dating apps :p. Zoveel mensen die dat in hun profiel erbij zetten!
Het boeit me ook echt geen zak haha
Dan stem je toch niet? Ik snap dit soort reacties nooit haha
Deze pol komt ook echt maandelijks terug. Zou echt verboden woord op moeten worden ingesteld.
Ik denk dat ik het dan maandelijks mis want ik kan me dat echt niet herinneren
Wat voor soort bed heb jij?
- Ledikant (ombouw met meestal lattenbodem en los matras)
- Boxspring
- Waterbed
- Hoogslaper
- Bedstee
- Anders
0 stemmers
Ledikant vind ik klinken alsof je in een kinderbedje met houten spijlen slaapt, ook al is dat de juiste term voor een âgewoonâ bed
Haat aan boxsprings, overgewaardeerde onpraktische ondingen.
Een IDGAF