Stel je persoonlijke vraag #40

Wel ooit op de voorkant van een tijdschrift gestaan waarbij ik als kleuter zo enthousiast mogelijk naar een huge ijsje moest kijken. Het allermooiste was uiteraard dat ik dat hele ding daarna ook mocht opeten!

7 likes

Welke quote past het beste bij jou?

• Door schade en schande ben ik wijzer geworden, but I am back to shine
  • In mijn wereld is nee geen antwoord en perfect niet goed genoeg
  • Ik vind het prima als mensen mij niet moeten, niet iedereen heeft goede smaak
  • Wat is mijn zaak niet? In Amsterdam* is alles mijn zaak
  • Voor balans en ervaring moet je bij mij zijn, daar kan de rest nog wat van leren!
  • Ware kunst is uniek in z’n soort, and so am I, one of a kind
  • Ik woon niet voor niets hartje centrum, want Amsterdam*, draait om mij!

0 stemmers

*Amsterdam kun je veranderen naar je eigen stad

1 like

zijn dit the rhoa taglines? wat erreug

9 likes

Haha ja :laughing:

Wie heeft er nog meer nav @Scorpiovibes post een afspraak geboekt bij de haarsalon in Roffa?

• Ja, direct geboekt!!
  • Nope, geen behoefte aan
  • Ik twijfel nog
  • ??

0 stemmers

4 likes

Ik zou wel willen, maar Rotterdam is me te ver weg helaas!

5 likes

Gekeken, maar vond het te duur

3 likes

Voor de mensen die in het buitenland wonen/werken. Zijn kerstpakketten bij jullie ook een ding. Kan ook zijn dat jouw werk het niet krijgt maar je van andere weet dat zij het ook krijgen. Ik hoef geen verhalen over dat jullie wel bonussen krijgen enzo haha het gaat mij puur om het pakket.

• Ik werk in een ander europees land en kerstpakketten zijn hier ook een ding
  • Ik werk in een ander land buiten europa en kerstpakketten zijn hier ook een ding
  • Nope geen kerstpakketten hier

0 stemmers

1 like

Ik mis de opties ‘ik woon niet in het buitenland’ of ‘ik wil stemmen’

4 likes

Nee jullie mogen niet mee doen. Klik maar ergens anders op.

25 likes

Ja laat ze zelf een poll aanmaken!

6 likes

Kun jij aan @Soy.peor niet even stoomcursus geven hoe je een poll maakt?

2 likes

Nee daar moet je echt jaren de tijd voor nemen.

12 likes

Ik weet wel nog 100 jaar geleden dat hier een forummer uit Belgie was die rond kerst allerlei beautyproducten kreeg. Echt enorme zak vol. Toen heb ik een parfum gekregen voor mijn ex (toen vriend) die zij niet kon gebruiken. (Ben nog altijd benieuwd of zij hier nog zit trouwens)

2 likes

Op restaurant drink ik tussendoor, thuis tot na mijn eten op is.

15 likes

Vroeger mocht ik dat niet omdat ik dan nog slechter mn eten opkreeg? Ik weetniet of dit ook echt waar is of dat dat maar gewoon bs is. Ik heb er altijd wel drinken bij tegenwoordig.

3 likes

Als ik vol zit heb ik de neiging om veel te drinken en ik weet dat het dan extra erg wordt maar ik doe het altijd, lekker nog een heel glas erachteraan haha. Maar het vult dus wel maar als je gewoon normale hoeveelheid eet en wat drinkt erbij lijkt me ook niet erg

4 likes

Nou het was in mijn geval volgens mij zo (was een hele slechter eter als kind) dat als ik van tevoren of tussendoor wat zou drinken ik nog sneller vol zou raken en ik dan al helemaal al het eten weigerde.

Ik heb trouwens niet de neiging om veel te drinken als ik vol zit. Weet niet of dit een ding is want ik vind dat ik maar een raar lichaam heb wat dat betreft :sweat_smile:

Heb jij de neiging om veel te drinken als je vol zit?

• Nee
  • Ja
  • Weet ik niet

0 stemmers

Wijn* + glas water

*niet elke dag uiteraard

11 likes

Ja wijn in restaurants. Thuis zelden.