Stel je persoonlijke vraag #40

ja een zo’n match van me op een date app wist niet wat het was. Wat is wel gek vond van een randstedelijke man van 30.

1 like

Ik hou niet zo van koken en je kan eigenlijk nergens bij mij in de buurt gnocchi bestellen. Ik zou het wel doen als de optie er was

3 likes

Betere vraag; weet jij hoe je gnocchi uitspreekt?

• Ja 100%
  • Ik denk het?
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Njokkie toch?

3 likes

Gnocchi wel, maar bruschetta spreek ik permanent fout uit. Alvast mijn excuses daarvoor @Era

1 like

Ik weet hoe je het uitspreekt maar dat weerhoud mij dr niet van om knokkie te zeggen.

6 likes

Een vriendin van me spreekt het uit als knokkie en ik vind het zo grappig en schattig klinken als zij het zegt dat ik het niet wil verbeteren

6 likes

Tip: je kan gnocchi 100% beter bakken dan koken! Gekookte gnocchi kan je heel makkelijk overkoken en dan wordt het echt een smerige plakkerige bende. Maar gebakken worden ze de beste combinatie tussen goudbruin crunchy buitenkantje en zacht vanbinnen :drooling_face::drooling_face:

35 likes

Ik vind het wel dan weer stom dat ik laatst een video zag en daar werd gouda kaas besproken. Het werd “verbeterd” van " kauda" naar " koeda"

En echt waarom zou mij dat wat kunnen schelen maar ik vond het toch wel even een beetje kut :sweat_smile: dat je het dan nog verkeerd verbeterd. Oja deze post zal zelf ook wel vol spelfouten zitten.

1 like

Ik vind gnocchi echt heerlijk.

Ga vanavond mijn weekmenu voor komende week maken, 1 ding weet ik alvast :ok_hand:

5 likes

geld overigens niet voor alle soorten gnocchi, heb meerdere keren gerechten hier gruwelijk mee verpest. sommige hebben het koken echt nodig.

Oh shit echt? Ik heb een aantal soorten geprobeerd en bij allemaal werkte deze aanpak tot nu toe, maar wel goed om te weten en het even te checken!

2 likes

ja volgens mij wordt het ook nooit aangegeven op de verpakking hoor haha, de standaard gnocchi die in NL verkocht worden zijn iig allemaal prima

3 likes

dit klinkt echt iets voor bij @grace haar croissant uit blik

4 likes

Hahaha ik moet zo lachen om croissant uit blik :joy:

Ohja goeie tip, ziet er goed uit idd! Deze gaat het worden

2 likes

nee je moet me influencen met een vlog :rage:

2 likes

Je krijgt een cadeaubon.

Hoe vind je dat je die moet uitgeven?

• Aan iets wat je anders toch al koopt/doet
  • Aan iets wat je anders niet koopt/doet

0 stemmers

Denk dat ik hem trouwens wel inruil voor een sauna bon want dat doe je nooit genoeg.

1 like

Ben jij vroeger als baby model voor een luiermerk geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

meestal voor een “luxere” variant van iets wat ik toch nog moest hebben

4 likes