Mijn enige plan was idd vanavond Mathilda kijken met stokbrood en hapjes. Gewoon alleen. Dat plan ga ik straks uitvoeren haha.
Rest had ik geen plannen, heb (nadat het vanochtend ff kut ging) hele middag serie gekeken, in bad gezeten en gelezen. Prima dus
Ik was al erg gevoelig voor geluiden haha :â) Ik heb wel oordopjes specifiek voor de supermarkt en andere drukke plekken en die probeer ik voor de zekerheid alleen te dragen als ik het echt nodig heb, lijkt me vervelend om er helemaal niet meer aan gewend te zijn en ze dan een keer te vergeten ofzo
Ik ken dit alleen in het Engels aan het eind van het bericht zegt âquestionâ om zo te zeggen dat je een antwoord verwacht. Beetje als âdat is een vraagâ.
Ok ok ik ken dit eigenlijk alleen als meme van Ferrari
Toespraak van de koning
- Inspirerend
- Meh
- Hypocriet gedoe
0 stemmers
Werkt âie een keer voor zijn centen, is het weer niet goed.
Inspirerend is een groot woord, maar vond het verder wel een oke toespraak.
Yes, eindelijk een influencer Heb er ook echt van genoten, leuke liedjes ook, en vond het heel tof hoe ze een deel van de film hebben meegenomen maar er ook weer een heel nieuw verhaal in hebben verwerkt. Met feel good ending natuurlijk
Zeg jij wel eens hardop âplus éénâ?
- Ja
- Nee
- Wtf
0 stemmers
Voorbeeld
Persoon A: âik heb echt hongerâ
Persoon B: âplus éénâ
Ik zeg wel eens retweet
RT
pardon?
Wat een heerlijke film is Mathilda. Lijkt echt sprekend op de musical. Die kinderen kunnen echt ziek goed dansen.
Ons jumpsuit is een beetje gevoelig als het op polls aankomt, dat moet je niet persoonlijk nemen.
Is de aard van het beestje
ja poll ââtipsââ krijgen van jumpsuit voelt een beetje als rijles krijgen van iemand zonder rijbewijs
Whaha ik bedoelde dat toch niet serieus joh. Maar een poll met 1 optie om te stemmen neem ik ook niet serieus
Heb jij al plannen voor oud en nieuw gemaakt?
- Ja
- Nee ik zie het wel wat ik ga doen
- Ik twijfel nog tussen een aantal dingen
0 stemmers
Ik kan dus o.a. naar Keulen maar ik weetniet wat ik wil eigenlijk. Wel een mooie stad.
ja, werken
Ja op de bank hangen en tv kijken
Naast een angstig hondje zitten zodat ze iets kalmer is.