Oh dit vind ik heel sneu🥺 beterschap!
Ik hou van cringe. Dus ik kijk graag.
Dit jaar samen met een vriendin met wijn, dus extra top.
intens kut. groetjes, unglaublich met corona
Ja ik dus ook, godver. Ben zo’n kerstliefhebber, heb het er gedurende het jaar altijd al over, had zelfs een rood/groene kerst countdown in mn telefoon staan, en lig al sinds zaterdag plat. Zou direct na kerst ook nog een paar dagen weggaan. En vind t ook best kut dat ik een deel van m’n kerstkadootjes gewoon niet heb kunnen kopen, en geen kerstkaarten heb kunnen sturen. Ik ben wel ietsje opgeknapt intussen, maar heb ook die stervende zeehond hoest nog, heel veel snot en flinke hoofdpijn. Ik wil echt beter zijn. Heel veel beterschap @Rose_Gold vind t voor jou ook echt super rot
Nee wat er nu heerst laat ik liever aan me voorbij aan
Ah nee wat rot ook voor jou! Je voorbereiding klinkt allemaal super leuk en dat het dan idd allemaal niet kan. Voor mij de eerste kerst samen met mijn vriend + ik zou met kerst de nieuwe vriendin van mijn broertje ontmoeten. En heb voor morgenavond eigenlijk een verrassingsdate geregeld voor mijn vriend. En hij zei dat hij een cadeautje voor mij had. Heb er echt helemaal zin in. Maar als ik de verhalen hier zo hoor hoe lang het duurt heb ik geen hoop meer dat ik beter ben. Heb het pas sinds dinsdagavond.
Het is zulke goede haat televisie. M’n vriend en ik schreeuwen dan naar de tv en doen de mensen flauw na.
Een weekenddag + gratis vrije dag die dan in de soep loopt door ziek te zijn? Nee dankje.
Ik heb vooral een hekel aan de meisjes die dan wel geld hebben om een half jaar door Australië te backpacken, maar als de boyfriend dan deze kant op moet komen voor kerst aankloppen bij rtl
Ze heten altijd Sarah of Mindy en komen er waarschijnlijk binnen 5 dagen achter dat de familie een nachtmerrie is om in één huis mee te leven.
Ik ken dus iemand die zo in AYNIL terecht is gekomen het jaar daarna zag de nieuwe schoonfamilie haar in de terugblik voorbij komen
Weer je of zenog steeds bij elkaar zijn? Moesten ze ook in de ochtend op een ijskoud strand op Ameland verschijnen?
Nee ze had een nieuwe vriend en die zagen haar in een terugblik met de Australische ex voorbij komen
Ik ben sinds zaterdag ziek en bid echt dat ik met kerst beter voel, baal zooo…
Pfff ik ook, 2 weken doodziek geweest. Heb met kerst nog wel antibiotica maar ben er in ieder geval bij
Lekker voor ze
Wow nu ik Canon in D luister hoor ik dat Memories van Maroon 5 hier op gebaseed is
Ik had dit bij mijn vorige praktijk ook, elke keer standaard mondhygienist. Ze wonnen vaak prijzen voor beste tandarts oid, dus vertrouwde het wel en voelde juist professioneel ofzo. Heb nu een nieuwe tandarts in mijn nieuwe wijk en hij deed dat dus nooit dus ik vroeg hem ooit: moet ik niet eens naar de mondhygienist, want ik houd het graag goed bij? Toen was zijn antwoord dat het onzin is en alleen doorstuurt wanneer het echt nodig is. Heb het gevoel dat die eerste dus gewoon op geld uit was uiteindelijk
Woops dubbelpost, ik post normaal erg weinig dus ik houd er niet eens rekening mee dat dit mij kan gebeuren haha
Sowieso. Ik ben in 34 jaar 1 keer naar de mondhygiënist geweest. Het is gewoon niet nodig bij mij?
Nee ik slik al meer dan een week antibiotica en ben niet meer besmettelijk! Heb het de huisarts gevraagd. Ben ook bijna klachtenvrij