Ja, maar eerst wel herstellen van corona en hopen dat mijn vriend het niet krijgt. Want anders wordt het net als de kerstdagen heel rustig met oud en nieuw.
Jaa, ik ga zoals vanouds met mijn moeder bij oma slapen.
En mijn hondje gaat dan lekker in het kamertje boven chillen. Hij is niet bang voor vuurwerk maar zal om 00:00 lekekr bij hem zitten en misschien wilt hij wel uit het raam kijken
Heb je 2e kerstdag kerstactiviteiten gehad met (schoon)familie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Familie van beste vriendin
Ja same, hopelijk helpt het!
Ja mijn eerste kerst met kind (is 11 maanden) en ik had verwacht dat het hard werken en gedoe met een hyper kind wat niet aan tafel wil etc. en het was alles behalve dat. Ze heeft 2 uur bij ons aan tafel gezeten, heerlijk gegeten en ging goed slapen. Daarna in de auto en thuis ook weer lekker ingeslapen. Ik voel me voldaan, ontspannen, trots en kalm en ga zo lekker rozig zelf naar bed.
Ohja en dit was dus in gezelschap van 3 andere kleine kinderen en 8 andere volwassenen.
Wij zitten nu zo en het was een fantastische avond
Merk jij dat je een dominant oog hebt?
- Ja, duidelijk rechts
- Ja, duidelijk links
- Wisselend
- Nee
0 stemmers
En een dominant neusgat?
- Links
- Rechts
- Wisselend
- Ik heb geen neus
0 stemmers
Ik had aanleg voor een lui oog, heb dat niet ontwikkeld maar mijn rechteroog is ook niet helemaal top. Als ik iets lees is dat meestal met mân rechteroog dicht.
Op dit moment ben ik links blind, dus heb ik weinig keuze welk oog vroeger was het dominante oog links.
45% van de forummers: Voldemort got nothinâ on me
Nee in BelgiĂ« âbestaatâ 2e kerstdag niet. Wij vieren uitgebreid kerstavond.
Heb het even voor je gefixt
Nou nu de kerstdagen voorbij zijn (nee derde kerstdag telt niet mee), heb je ruzie gemaakt tijdens kerst?:
- Ja
- Nee
- Bijna
- Alleen een stevige discussie
0 stemmers
Dit jaar geen ruzies gehad maar dat is ook wel eens anders geweest hahaha
âJe mag ook niks meer zeggenâ
Ben je overprikkeld geraakt/nog steeds door de kerstdagen?
- Ja heel erg
- Ja beetje
- Nee
- Overprikkeld is voor special snowflakes
0 stemmers
Nog niet maar ik moet vanavond nog voor het kerstdiner bij mân vader en zân vriendin dus wat niet is kan nog komen!!
Thatâs the spirit!
Oh ik ken eigenlijk niemand die dat viert, zowel familie als vrienden niet. Dus dan vieren jullie kerstavond, kerstdag en 2e kerstdag? Daar heb ik te weinig familie voor