Stel je persoonlijke vraag #40

Ja, maar eerst wel herstellen van corona en hopen dat mijn vriend het niet krijgt. Want anders wordt het net als de kerstdagen heel rustig met oud en nieuw.

2 likes

Jaa, ik ga zoals vanouds met mijn moeder bij oma slapen.

En mijn hondje gaat dan lekker in het kamertje boven chillen. Hij is niet bang voor vuurwerk maar zal om 00:00 lekekr bij hem zitten en misschien wilt hij wel uit het raam kijken :two_hearts:

5 likes

Heb je 2e kerstdag kerstactiviteiten gehad met (schoon)familie?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Familie van beste vriendin

2 likes

Ja same, hopelijk helpt het!

2 likes

Ja mijn eerste kerst met kind (is 11 maanden) en ik had verwacht dat het hard werken en gedoe met een hyper kind wat niet aan tafel wil etc. en het was alles behalve dat. Ze heeft 2 uur bij ons aan tafel gezeten, heerlijk gegeten en ging goed slapen. Daarna in de auto en thuis ook weer lekker ingeslapen. Ik voel me voldaan, ontspannen, trots en kalm en ga zo lekker rozig zelf naar bed.
Ohja en dit was dus in gezelschap van 3 andere kleine kinderen en 8 andere volwassenen.

34 likes

Wij zitten nu zo en het was een fantastische avond :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Merk jij dat je een dominant oog hebt?

• Ja, duidelijk rechts
  • Ja, duidelijk links
  • Wisselend
  • Nee

0 stemmers

En een dominant neusgat?

• Links
  • Rechts
  • Wisselend
  • Ik heb geen neus

0 stemmers

4 likes

Ik had aanleg voor een lui oog, heb dat niet ontwikkeld maar mijn rechteroog is ook niet helemaal top. Als ik iets lees is dat meestal met m’n rechteroog dicht.

3 likes

Op dit moment ben ik links blind, dus heb ik weinig keuze welk oog :joy: vroeger was het dominante oog links.

4 likes

45% van de forummers: Voldemort got nothin’ on me

4 likes

Nee in BelgiĂ« ‘bestaat’ 2e kerstdag niet. Wij vieren uitgebreid kerstavond.

1 like

Heb het even voor je gefixt

13 likes

Nou nu de kerstdagen voorbij zijn (nee derde kerstdag telt niet mee), heb je ruzie gemaakt tijdens kerst?:

• Ja
  • Nee
  • Bijna
  • Alleen een stevige discussie

0 stemmers

1 like

Dit jaar geen ruzies gehad :smiling_face_with_three_hearts: maar dat is ook wel eens anders geweest hahaha

4 likes

‘Je mag ook niks meer zeggen’

9 likes

Ben je overprikkeld geraakt/nog steeds door de kerstdagen?

• Ja heel erg
  • Ja beetje
  • Nee
  • Overprikkeld is voor special snowflakes

0 stemmers

3 likes

Nog niet maar ik moet vanavond nog voor het kerstdiner bij m’n vader en z’n vriendin dus wat niet is kan nog komen!!

3 likes

That’s the spirit!

7 likes

Oh ik ken eigenlijk niemand die dat viert, zowel familie als vrienden niet. Dus dan vieren jullie kerstavond, kerstdag en 2e kerstdag? Daar heb ik te weinig familie voor :sweat_smile: