Moet ik die nu ook op mijn tinder zetten?
Dan moet ik namelijk eerst tinder aanmaken
Ik heb zojuist deze Poolse aardappelpuree gehad en het was een lekkere snack
Ah ik de STFU, dat is wel een goede combinatie begreep ik
Wat is erger?
- Constante jeuk
- Constante pijn
0 stemmers
God ik heb een allergische reactie en mn hele huid is opgezwollen en heb zoooooooān jeuk
Dus toen kwam deze vraag in me op
Hangt heel erg van de pijn af, liever constante jeuk dan constante kiespijn of zenuwpijn maar veel liever spierpijn of pijn alsof je je gesneden hebt ofzo dan jeuk
Ik heb nu 6 jaar regelmatig last van urticaria met een soort flare ups waardoor het soms heel heftig is. Die jeuk maakt me dan echt he-le-maal gek. Heb dan liever pijn.
Is er iets wat jou helpt?
Zit al met Ice packs op mn huid, dat helpt enigszins
Koelen en anti-histamine pillen.
Ja ik heb al desloratadine gekregen van de arts en koelzalf. Heb jij een idee waardoor je zon flare up krijgt? Ik had vorig jaar precies hetzelfde net na kerst
Voor mij werkt cetirizine altijd net iets beter. Niet echt, maar heb wel het idee dat het met mijn weerstand en stress te maken heeft en soms met overgevoeligheid voor bepaald voedsel of verzorgingsproducten. Het was bijvoorbeeld bij mij een tijd stabiel, maar nadat ik Corona had gehad werd het opeens weer superheftig. Verder is er geen peil op trekken.
Een jeukende kleine teen is wel een van de vervelendste dingen om te voelen, maar niet zo erg als door je rug gaan.
Dus het is jeuk/pijn afhankelijk
Mijn jeuk heeft mij zo gestoord gemaakt dat ik mezelf pijn ging doen om het maar niet meer te voelen. Ik heb echt 10 keer liever migraine dan nog een keer zoān aanval, mijn goede god
Dit is een actuele vraag in mijn leven: iedereen wilt altijd een boxspring, maar waarom? Niet voor de looks toch
Ah, jij bent een typische ENTJ.
De meeste mensen denken dat een boxspring fijner ligt. Wat niet zo is, eigenlijk ligt een bedframe met bodem en matras in veel gevallen beter. Veel boxsprings hebben alleen een houten plaat als bodem en dat is bij voorbaat niet fijn. Maar omdat er dubbele matrassen op liggen denken mensen toch dat het fijner ligt
Ik weiger die test te doen, maar geloof je meteen.
Heb een paar gesloopte lattenbodems en 1 keer een heel frame op mijn naam staan dus dit was de meest solide optie
Dan heb je het wel echt over hele lage prijs boxsprings. De boxsprings in het reguliere segment (vanaf IKEA naar Auping zeg maar) hebben allemaal een binnenveringskern in de matrasbodem zitten. Bij IKEA kun je er bijvoorbeeld ook voor kiezen om die kern weg te laten en een lattenbodem in de matrasbodem te plaatsen maar dat is dus nooit een houten plaat. Een binnenveringskern zorgt ervoor dat je matras meer comfort biedt maar maakt je matras wel zachter. Wat je lekker vindt liggen is van heel veel factoren afhankelijk, ook slaaphouding, warmte huishouding, hoe je lichaamsgewicht verdeeld is, allergieƫn etc. zijn erg belangrijk om rekening mee te houden.
Blof - omarm me
Willeke Alberti - Telkens weer