Stel je persoonlijke vraag #40

Nu we toch bezig zijn.

Zit jij in een apgroep met forummers.

• Ja
  • Nee
  • Ik roddel alleen via dm

0 stemmers

Als jij erachter komt dat een goede vriend(in) ook op het forum zit dan

• Deel ik dit met haar
  • Vertel ik wat mijn account is
  • Verwijder ik alle sporen van mijn account die op mij wijzen
  • Doe ik niks
  • Stop ik met forummen
  • Zou ik leuk vinden
  • Zou ik stom vinden
  • Anders

0 stemmers

En ja is natuurlijk afhankelijk van de persoon in kwestie maar in z’n algemeenheid

1 like

Kwam dat organisch ter sprake of kregen jullie argwaan van elkaar door forumtrends?

5 likes

Ik weet dat dit aan mij ligt, maar die lounge grap was best wel een trigger ivm landurig pesten. Ik snap niet zo goed wat er leuk is aan een “exclusieve” groep maken en zeggen dat je daar negatief praat over andere leden van het forum. Gelukkig zijn er lieve forumleden die je op de hoogte brengen.

38 likes

Die een dat op restaurant was en zich zo goed voelde omdat ze een rekening had van 1.000 euro en forummers dan effectief gingen betekenen dat zoiets niet kon.
En toen bleek dat ze dates en liefdesverhalen uitvond. Nooit echt geweten hoe het precies zat.

18 likes

Een vriendin zou mij niet uitmaken maar stel het is een collega, dat lijkt me wel ongemakkelijk. Vooral als je ziet wat er soms in werkergernissen wordt gepost

9 likes

Ken jij alle forumgrappen die in de bovenstaande poll genoemd worden?

• Ja allemaal
  • Niet allemaal maar wel bijna alles
  • De helft ongeveer
  • Ik ken bijna niets
  • Ik ken er geen een

0 stemmers

3 likes

Alleen die met dat konijn zegt me niks

4 likes

Dat was een post van @Sjern zij vroeg op egf of mensen dat konijn van haar ava ook op dan van gossip girl vonden lijken.

7 likes

34 likes

Waar gaat mmm.mm.mmmm over haha im lost

9 likes

@Soy.peor

2 likes

Je mist twee moderne klassiekers; sterkte en wijsheid en alle variaties op dump hem

16 likes

Ik heb er geen, maar mijn man wel van zijn eigen geld betaald, maar als hij wint is het ook mijn geld :joy::v:

6 likes

is de knoflook die jullie recent hebben gekocht ook zo oud?

• ja
  • nee
  • nvt/anders

0 stemmers

2 likes

En zure kantoortrut! Was ik vergeten.

5 likes

Ohjaaa haha deze weet ik wel :joy: volgens mij niet de OG post, maar heb hem wel eens langs zien komen daarna

Is het niet kracht en wijsheid?:thinking:

3 likes

Bij kracht en wijsheid heb ik steeds het gevoel dat het geforceerd wordt om pakkend te laten worden maar het niet echt lukt

19 likes

Ik vind kracht en wijsheid alleen ok als @FredPaillet het zelf post. Die kan het hebben.

11 likes