Nu wil ik foto’s want heb een interieurcrisis.
Ben jij wel eens jaloers (geweest) op een medeforummer?
- Ja, meerdere forummers zelfs
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voel je ook vrij om te vertellen op wie of waarom
Ja deze snap ik helemaal, want dit is waar ik zelf ook wel eens jaloers op ben geweest: ouders die financieel bijdrage aan jou studie/rijbewijs.
Daarnaast bedenk ik me nog 1: mensen die de 4 dagen werken en nog steeds lekker rondkomen omdat ze op 2 inkomens leven.
Ik kan heus wel rondkomen met 4 dagen werk, maar ik houd ook van veel geld.
Haha ja ik stond er nog even over na te denken en toen realiseerde ik me dat het meer bewonderen is dan jaloers zijn. Ik vind bijv dat @kali zo’n mega chille eigen stijl heeft maar omdat ik ook blij ben met mijn eigen stijl ben ik toch niet jaloers.
Ik dacht eerst nee, maar ik was @oversized vergeten.
Jaloers is trouwens een groot woord, dat klinkt zo negatief. Ik gun het haar juist allemaal van harte, maar mezelf ook zeg maar hahaha.
En veel individuele eigenschappen trouwens van veel forummers die op ‘nee niemand is jaloers op mij’ gestemd hebben. Van hun attitude, tot sportprestaties, interieur etc. Maar mss is dat meer een soort bewondering? Of heel knappe mensen idd, lekker oppervlakkig.
Dus meer wooow zo leuk, dan afgunstig zeg maar. Ik heb dat laatste wel eens gehoord dat mensen via via echt lelijke dingen zeiden over dingen die ik doe, draag etc en dat vond ik wel naar de jaloerse lelijke kant tippen. Of mss was het geeneens jaloezie, maar gewoon algemene lillekheid over hun eigen sad bestaan.
Op iedereen die leuke dingen doet met hun moeder. Daar ben ik zo godsgruwelijk jaloers op
Hebben jullie elkaar nou eigenlijk al eens ontmoet? Want ik stel dan sowieso een Craysian vreetsessie met @oversized en @FredPaillet voor.
Ja, ik vind dat ook altijd apart om te lezen. Zou ik gelukkig zijn met minder geld? Ja tuurlijk. Maar ik moet wel zeggen dat vaak zorgeloos wijn drinken op een terras in de zomer met kaasplankje, uit eten gaan, mooie spullen kopen en stoelverwarming mij zeker wel gelukkiger maakt.
Nee
Maar dat komt ook omdat je hier en bij andere mensen irl die je niet echt goed kent je nooit weet of het echt zo gaaaaf is als het lijkt/overkomt.
Zo vaak dat mensen die een jaloersmakende relatie lijken te hebben een paar maanden later pijnlijk uit elkaar gaan, of mensen met een mooi huis die verder niet echt een sociaal leven hebben om dat huis mee te vullen etcetera etcetera
Nee, klopt! Al bestaat er ook kans dat dat voor jullie voelt alsof jullie verplicht jullie nerdy achternicht met buitenboordbeugel moeten meenemen anders mogen jullie niet afspreken van je tante.
Ik had afgelopen zomer een periode dat ik best wel ziek en aan huis gekluisterd was en al m’n vrienden op vakantie waren terwijl ik niks kon, toen werd ik ook opeens jaloers op m’n vrienden en ook op forummers die postten dat ze op vakantie gingen of leuke dingen deden :")
Was echt een vreemde gewaarwoording want had nog nooit een gevoel van jaloezie gehad eerder
Ik ben soms wel jaloers op alle lekkere dingen die jij eet en dan denk ik soms ja dat kan ik zelf ook natuurlijk, maar weet niet, ga dan toch niet naar die winkels ofzo.
Zoals het liedje van mijn groep 8 musical ging:
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig is er geld.
Was die musical Switch?
Ja!
Heb dit liedje meteen weer in mn hoofd hahaha!
En dan nu de vervolg vraag:
Voel je je ook wel eens beter dan iemand anders omdat jij (in jou ogen he) iets beter voor elkaar hebt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kan even geen voorbeelden erbij doen, want ik word op dit moment eigenlijk betaald om te werken.
Mega onzeker miepje hiero, dus ik herken dat gevoel niet
Nee dan voel ik dat ik ergens meer geluk in heb gehad.