Ik stik elke keer weer om: “sorry als jullie haar niet vinden lijken”
Ik was een keer met iemand op instagram aan het praten tijdens werk. En toen moest ik iets doen en heb ik snel mn telefoon in mn broekzak gestopt.
Mn telefoon is toen naar een random instagram gegaan en heeft daar onder een bikini foto van een vrouw die ik niet kende meerdere malen.
Mmm…mm…m
mm. Gepost…
Oké een nieuwe versie; welke forumgrap is het meest uitgemolken en 't kutst/saaist, je mag er nu 3 kiezen want de keuze is reuze
- Kaassoufflé-verhaal van Bonnie
- Hoe vaak was jij je gordijnen en alle variaties hierop
- Cavia/hamster is doder
- FF Lounge
- De overkapping in de tuin
- Petat/Friet grappen
- Mmm.mm.mmmmm.mm
- De polls van jumpsuit
- Het is gebeurd
- Godvrdomm
- Zand in je kut
- De gevallen op een spies-grap
- Zit je tampon scheef
- Zure kantoortrutten
- Kracht en wijsheid
- Grappen over de prei
- Dump hem!
- Woerden
- Dan Humphrey konijngrap (sorry als jullie haar niet vinden lijken)
- Grappen over manifesteren
0 stemmers
Had ook geen idee dat dit een ding is geworden. Ik gebruik het idd vaak, maar niet met de intentie dat iedereen dit over moet nemen. En ik bedoel er ook niet altijd ‘dump hem’ mee, wel als support en aanmoediging dat sommige chickita’s echt effe beter kunnen regelen voor zichzelf
@Freya cc
mmmmm.mmmmm.mmm is echt mn favoriet dat is de enige recurring forumgrap waar ik ooit van heb gehuild
het recente rendier is nummer 2
Waar gaat de overkapping in de tuin over?
Snap ik hoor! Vind het daarom ook anders als jij het ‘natuurlijk’ gebruikt of iemand anders het geforceerd doet om er wat likes uit te slepen.
Oeh poll met leukste/grappigste posts
De Vlaams/Nederlandse verontwaardiging over de naam van het paard van Sinterklaas is nog altijd in mijn top 3 allertijden.
ik krijg gewoon weer de slappe lach hahahahaha
In het relatieleed topic gaat het vaak over een ongelijke verdeling mbt het huishouden. Maar door sommige vrouwen wordt het dan een soort goedgepraat van: maar mijn man doet wel klusjes in huis hoor, zoals laatst een overkapping in de tuin gebouwd! Alsof dat dan goed maakt dat de vrouw alle dagelijkse/wekelijkse klussen in haar eentje doet.
Ik zie dit nooit herhaald worden? Of als herhalende vervelende grap. Of ja een keertje eerder aangehaald worden maar toen was het volgens mij ook door jou ![]()
Hahaha ook dat “ik kan helaas geen betere foto vinden” 🥹 de foto is perfect en ze lijkt écht, love it
@Blush vond het prima dat haar vent niks deed in het huishouden want hij had toch een keer een overkapping gemaakt in de tuin
De kankermongool op het dak
Wel hetzelfde verhaal maar wordt wel vaak apart aangehaald toch?
Zo van iets van een nieuwbericht over spionnen
OMG ER STAAT SPIES HAHAHA KIJK EGF REFERENTIE HAHAA GRAPPIG HÈ
nee
De gekwetste hond blijft ook leuk.
Oh en de gekwetste hond!
En het konijntje bij de apotheek
Tranen gelachen ![]()
Edit: @Soy.peor was iets eerder ![]()
Omg ja love deze ![]()
![]()
![]()
die hele saga vol suspense, fantastisch