Stel je persoonlijke vraag #40

Ik ben jaloers op mensen met een goede gezondheid, waar naast gewoon geen pijn, maar wel energie dan ook weer bij komt kijken dat je meer kan werken en dus meer inkomen hebt. Wij hebben het echt niet slecht, maar ik zou wel erg graag uit m’n kleine appartementje willen en ben jaloers op bv forummers die een huis laten bouwen want dat is mijn droom maar onbetaalbaar.

Ik ben ook jaloers op jullie (2!) auto’s hoor @anon3219017 , zouden graag een auto willen maar te duur. Het zou mij veel vrijheid geven, want nu alles met ov doen, wat veeel meer tijd kost en waardoor ik vrienden en familie niet vaak zie.

Verder ben ik jaloers op van die mensen die naast super knap, ook echt heel lief zijn en die alles voor elkaar lijken te hebben. Van die mensen die bij het uitdelen van alle positieve aspecten bij alles voorraan stonden zeg maar :sweat_smile:

5 likes

Dat zou voor velen een goed voornemen voor 2023 moeten zijn.

15 likes

Dit zijn ook de enige mensen waar ik jaloers op kan zijn. Dat je knap en heel charismatisch en sociaal en slim bent en dan vaak zo’n lekker leedloos leven heb geleden. Maar ik ken denk ik twee mensen op wie dat van toepassing is

15 likes

Ja en bij mensen die altijd (forumdisclaimer: bedoel niet alleen een momentje he, maar waarbij een relatie hun identiteit is) slecht single kunnen zijn en denken dat een relatie al hun problemen oplost, denk ik altijd:

Wat vervelend voor je, maar ook: :roll_eyes:

6 likes

Op iedereen die arbeidsgeschikt is.

9 likes

Maar geld maakt niet gelukkig
Maar mijn vriend Def Rhymz wel

18 likes

Eerst nachos in Barcelona, daarna patisserie in Parijs.

3 likes

afbeelding

In elke smaak wenselijk

• Yummy
  • Goor
  • Chips = chips :woman_shrugging:t3:
  • Chips is goor :poop:

0 stemmers

3 likes

Gore droge zooi

9 likes

Ik ben wel eens jaloers op mensen die hier iets posten over hun lieve kind, wil ook heel graag moeder worden (met een goeie lieve emotioneel volwassen partner). Maar ken de rest van hun leven natuurlijk niet precies dus weet niet of ik jaloers ben op alles!

7 likes

Ondanks dat ik nu 4 jaar vegan eet denk ik nog steeds wel eens aan je verhalen over die nacho’s en zou ik ze 100% met je eten in Barcelona

7 likes

De barbecue hiervan is een van m’n lievelingschips

2 likes

oke

28 likes

Haha, vega zijn ze even lekker, maar vegan wordt een deceptie. Sletsgo. En de malverde cocktail is hurrlak.

3 likes

Maar ik moet wel zeggen dat ik dit eigenlijk alleen heb bij mensen die ik niet aardig vind. Bijvoorbeeld bij onaardige collega’s, als ik dan iets beter doe. Dan denk ik wel even een extra keer: oh heerlijk dat dit mij beter afgaat! Of als ik dan weet dat iemand iets onaardigs over mij gezegd heeft, dan denk ik zelf ook altijd wel iets van: maar gelukkig heb ik niet zo’n saaie relatie als jij/ ben ik een stuk knapper/ doe ik veel meer leuke dingen! Slaat eigenlijk nergens op, want het boeit me eigenlijk geen reet wat diegene met zijn/haar leven doet.

4 likes

Kan jij er goed mee om gaan als iemand waarmee je niet super close bent spontaan iets heel liefs voor je doet?

• Ja hoor, ik bedank gewoon en geniet ervan
  • Geen idee/ Nvt
  • Nee, ik voel me schuldig en wil direct iets terug doen

0 stemmers

Sgat, zullen we beginnen in de Randstad :sweat_smile:

1 like

Maar Patisserie in Parijs allitereert zo lekker.

5 likes

Die eeuwige Randstad…

3 likes

Eigenlijk alleen met eten, dan heb je van die mensen waarvan je weet dat ze er het dubbele bedrag van jou aan boodschappen doorheen jassen elke maand en dan is het allemaal van dat hele matige eten. En dan denk ik ja dat heb ik toch echt veel beter bekeken met mn beperkte budget

27 likes