Ja dit idd iemand kan zo een mooi koophuis hebben en de perfecte relatie en mooie reizen maken. Maar misschien heeft diegene wel een vet pijnlijke wrat bij dr anus ja nee dankje.
Ja heb je gewoon 100% gelijk in
Vind jij het belangrijk dat je een klik hebt met je kapster? Dat je die aardig vindt?
- Nee idgaf als ze maar goed knipt
- Ja vind ik belangrijk
- Mwah neutraal
- Heb geen vaste kapper dus nvt
0 stemmers
Zolang ze niet de oren van mijn kop af lullen, vind ik het prima.
Ik ben toevallig deze week bij een nieuwe kapster geweest en ik heb echt gezellig met haar zitten praten, de tijd vloog zo voorbij. Terwijl ik het normaal vaak als een verplicht gesprekje vind voelen.
Vind echt dat dat stomme konijn die hier een sarcastische lach reactie op geeft een keer heel erg op mag hoepelen btw.
Edit: maarja misschien moeten we juist medelijden hebben met deze forum troll die tussen kerst & oud en nieuw niks beters of leukers te doen heeft dan trollen, kracht en wijsheid meid!
Oo wat ongemakkelijk dat had ik nog niet eens gezien.
Ach dat figuur is niet goed hoor. Lekker niks van aantrekken! Maar zou wel mooi zijn als die een keer geband wordt ofzo.
@Konijntje ga jij eens heel snel een nieuwe hobby zoeken, mafkees. Er zijn grenzen hé. Ik wens je een voller leven dan dit nodig hebben om je plezier uit te halen.
Het is een mannelijke kapper, maar zolang het maar niet ongemakkelijk is ben ik heel content. Voor ik deze kapper vond had ik zo’n hekel aan naar de kapper gaan door de ongemakkelijke gesprekjes.
En dan denken dat mensen jaloers op haar zijn ook
Ik woon liever in m’n kleine flatje met weinig geld en m’n klote baan, dan dat ik zo’n verrot karakter heb.
Oh wow waar slaat dát nou weer op wat fucking triest om daar een lachreactie op te doen zeg gvd ik neem mijn woorden terug als ik zulke onnodig gemene dingen zie, daar word je echt geen leuker mens van joh, oké ik voel me zeker wel beter dan dat.
welke nacho’s? ik ga in maart naar barcelona en heb dit al vaker voorbij zien komen en nu wil ik het proberen
El pachuco denk ik! Ik had het ook al teruggezocht
Bij El Pachuco! Zijn echt heel lekker!
en dan nog specifieke die ik moet bestellen?
Jaa ik wil ook een vent die meer om gokken geeft dan om mij en een kind dat onder toezicht staat van jeugdzorg. Echt mn droomleven.
Heb je dit jaar al een oliebol gegeten?:
- Nee, ben ik nog van plan
- Nee, ben ik niet van plan
- Ja, eentje
- Ja, meerdere
0 stemmers
Ik zou hier even kijken.