Stel je persoonlijke vraag #40

In ruil voor “amaai” in plaats van omg dan.

7 likes

Opruimen vind ik leuk als ik voor alles een goede plek heb bedacht.
Op het zelfde moment ligt mijn hele kamer vol kleding/spullen maar het past niet allemaal netjes in lades of kasten en dan weet ik niet waar ik moet beginnen en ben ik instant chagrijnig.

5 likes

image

Ik ben elk jaar weer zo verbaasd over de top2000. Niet om de lijst, maar om de sfeer

6 likes

Woerden

11 likes

Ik ben elke keer weer verbaasd hoe serieus (oudere) mensen dit nemen. Helemaal boos omdat Goldband er in staat of andere nieuwe nummers.

Kalm aan, is toch mooi dat de jeugd ook steeds meer meedoet.

9 likes

Hard eens

2 likes

Anders heb je toch ieder jaar dezelfde lijst. Ik vind het echt leuk dat er tegenwoordig veel meer afwisseling in zit.

1 like

Omg! Dank voor dit feitje. Was bij haar concert in paradiso in mei (waarom zeg ik dit erbij? Cool hoor meid)

7 likes

Maar even op de valreep van 2022. Bestaat die lounge nou of niet. Want heb er meerdere screenshots van voorbij zien komen so i am confusion.

Ja en ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet hoe het kan dat jij geen toegang hebt

5 likes

Jaa vind ik ook vreemd.

1 like
  • De Lounge bestaat
  • De Lounge bestaat niet

0 stemmers

3 likes

Nu we toch bezig zijn.

Zit jij in een apgroep met forummers.

• Ja
  • Nee
  • Ik roddel alleen via dm

0 stemmers

Als jij erachter komt dat een goede vriend(in) ook op het forum zit dan…

• Deel ik dit met haar
  • Vertel ik wat mijn account is
  • Verwijder ik alle sporen van mijn account die op mij wijzen
  • Doe ik niks
  • Stop ik met forummen
  • Zou ik leuk vinden
  • Zou ik stom vinden
  • Anders

0 stemmers

En ja is natuurlijk afhankelijk van de persoon in kwestie maar in z’n algemeenheid

1 like

Kwam dat organisch ter sprake of kregen jullie argwaan van elkaar door forumtrends?

5 likes

Ik weet dat dit aan mij ligt, maar die lounge grap was best wel een trigger ivm landurig pesten. Ik snap niet zo goed wat er leuk is aan een “exclusieve” groep maken en zeggen dat je daar negatief praat over andere leden van het forum. Gelukkig zijn er lieve forumleden die je op de hoogte brengen.

38 likes

Die een dat op restaurant was en zich zo goed voelde omdat ze een rekening had van 1.000 euro en forummers dan effectief gingen betekenen dat zoiets niet kon.
En toen bleek dat ze dates en liefdesverhalen uitvond. Nooit echt geweten hoe het precies zat.

18 likes

Een vriendin zou mij niet uitmaken maar stel het is een collega, dat lijkt me wel ongemakkelijk. Vooral als je ziet wat er soms in werkergernissen wordt gepost

9 likes

Ken jij alle forumgrappen die in de bovenstaande poll genoemd worden?

• Ja allemaal
  • Niet allemaal maar wel bijna alles
  • De helft ongeveer
  • Ik ken bijna niets
  • Ik ken er geen een

0 stemmers

3 likes