Stel je persoonlijke vraag #40

Alleen die met dat konijn zegt me niks

4 likes

Dat was een post van @Sjern zij vroeg op egf of mensen dat konijn van haar ava ook op dan van gossip girl vonden lijken.

7 likes

34 likes

Waar gaat mmm.mm.mmmm over haha im lost

9 likes

@Soy.peor

2 likes

Je mist twee moderne klassiekers; sterkte en wijsheid en alle variaties op dump hem

16 likes

Ik heb er geen, maar mijn man wel van zijn eigen geld betaald, maar als hij wint is het ook mijn geld :joy::v:

6 likes

is de knoflook die jullie recent hebben gekocht ook zo oud?

• ja
  • nee
  • nvt/anders

0 stemmers

2 likes

En zure kantoortrut! Was ik vergeten.

5 likes

Ohjaaa haha deze weet ik wel :joy: volgens mij niet de OG post, maar heb hem wel eens langs zien komen daarna

Is het niet kracht en wijsheid?:thinking:

3 likes

Bij kracht en wijsheid heb ik steeds het gevoel dat het geforceerd wordt om pakkend te laten worden maar het niet echt lukt

19 likes

Ik vind kracht en wijsheid alleen ok als @FredPaillet het zelf post. Die kan het hebben.

11 likes

Ik stik elke keer weer om: “sorry als jullie haar niet vinden lijken”

46 likes

Ik was een keer met iemand op instagram aan het praten tijdens werk. En toen moest ik iets doen en heb ik snel mn telefoon in mn broekzak gestopt.
Mn telefoon is toen naar een random instagram gegaan en heeft daar onder een bikini foto van een vrouw die ik niet kende meerdere malen.
Mmm
mm
m :blush: mm. Gepost

47 likes

Oké een nieuwe versie; welke forumgrap is het meest uitgemolken en 't kutst/saaist, je mag er nu 3 kiezen want de keuze is reuze

• KaassoufflĂ©-verhaal van Bonnie
  • Hoe vaak was jij je gordijnen en alle variaties hierop
  • Cavia/hamster is doder
  • FF Lounge
  • De overkapping in de tuin
  • Petat/Friet grappen
  • Mmm.mm.mmmmm.mm
  • De polls van jumpsuit
  • Het is gebeurd
  • Godvrdomm
  • Zand in je kut
  • De gevallen op een spies-grap
  • Zit je tampon scheef
  • Zure kantoortrutten
  • Kracht en wijsheid
  • Grappen over de prei
  • Dump hem!
  • Woerden
  • Dan Humphrey konijngrap (sorry als jullie haar niet vinden lijken)
  • Grappen over manifesteren

0 stemmers

2 likes

Had ook geen idee dat dit een ding is geworden. Ik gebruik het idd vaak, maar niet met de intentie dat iedereen dit over moet nemen. En ik bedoel er ook niet altijd ‘dump hem’ mee, wel als support en aanmoediging dat sommige chickita’s echt effe beter kunnen regelen voor zichzelf :blush: @Freya cc

4 likes

mmmmm.mmmmm.mmm is echt mn favoriet dat is de enige recurring forumgrap waar ik ooit van heb gehuild

het recente rendier is nummer 2

20 likes

Nee dat dump hem staat er los van, algemeen bekend dat dat de tagline van @Soy.peor is toch

4 likes

Waar gaat de overkapping in de tuin over?