Stel je persoonlijke vraag #40

Ik snap niet waarom Beugelbekkie en As told by Ginger niet wordt uitgezonden op de Nederlandse televisie. Bassie en Adriaan en Heidi worden eindeloos herhaald, maar zoiets leuks staat niet eens op Netflix…

9 likes

ja ik ook maar alsnog vind ik zelf die specifieke dingen gewoon flauw. die komen eigenlijk voort uit saaie opmerkingen over youtubers die dan worden uitgemolken. bijvoorbeeld dat dan konijn vind ik wel grappig! en veel andere dingen die iedereen zich herinnert zoals de teckel deurstopper

1 like

beugelbekkie staat op videoland! rocket power ook love it

5 likes

Wat is de kaassoufle

1 like

Shit, heb ik niet…
Rocket power was ook leuk ja!

1 like

Heb jij Avatar 2 gezien?

• Ja, en vond hem leuk/goed
  • Ja, en vond hem niet leuk/niet goed
  • Nee, ik ga nog
  • Nee, niet van plan

0 stemmers

3 likes

Bonnie at haar kaassoufle voor de helft op en deed de andere helft in de koelkast voor later

Maar dat bleek dus een grapje te zijn van een forummer en dat hadden veel mensen niet door

4 likes

neem een gratis proefabo en zeg het op nadat je beugelbekkie gebinged hebt :sunglasses:

@Viktor Bonnie heeft schijnbaar een keer een halve kaassoufflé opgegeten en de andere helft in de koelkast bewaard voor later of voor Nick ofzo

edit: oh blijkbaar is het niet eens echt gebeurd

2 likes
7 likes

het echte verhaal is dat ze petat had bewaard voor Nick voor als hij nog honger had na het uitgaan

1 like

Ik heb wel eens een kroket bewaard en later opgewarmd dus what can I say

2 likes

Oh ja juist, dacht dat het ging om grappige momenten.

Ja gezien en ik vond hem medium. De beelden zijn super mooi en zeker bioscoop waardig, maar het verhaal is niet zo bijzonder. Mocht je hem willen kijken denk ik dat de ervaring in de bioscoop wel veel beter is dan thuis. Qua beeld en geluid is het echt super!

4 likes

Ja, familie-uitje op 2e kerstdag, niet omdat ik hem per se wilde zien. Vond hem niet leuk/goed, maar ook niet niet leuk/niet goed. Net zoals de eerste prachtige beelden, maar flinterdun en cliché verhaal (met nog wat problematische white-saviour en patriarchaat-verheerlijkende noten). Kan je nu al niet meer vertellen hoe de personages heten, zelfs van de personages die ik tijdens de film best ok vond is de naam niet blijven hangen

2 likes

James Cameron maakt altijd bombastische films met matige verhaallijnen

image

1 like

Als je zo graag een duimpje wilt, wil ik het heus wel geven.

1 like

Is ook meteen de enige uitzondering die ik kon bedenken hoor, ben het verder volledig met je eens :grin:

2 likes

Omdat ik het gevoel heb dat half Nederland ziek is op het moment.

Ben jij ziek op dit moment?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ben jij een keer speciaal naar Duitsland of België gereden om vuurwerk te kopen?:

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar ik ken iemand die dat gedaan heeft
  • Ik ben een Belg en ik wil ook stemmen
  • Ik ben een Duitser en ik weet niet hoe ik op dit forum terecht kom

0 stemmers

2 likes