Ja (had mijn vader uitgezocht omdat het een niet-romantische film was dus nu geschikt voor gedumpte ik). Was een erg lange zit maar opzich leuk vissen en vechten en nu wil ik ook een walvisvriendje. Maar niet erg goed ofzo of bijzonder.
Zou jij wegkomen met gebleekte wenkbrauwen?
- Nee want ik heb donkere wenkbrauwen
- Nee en ik heb lichte wenkbrauwen die ik donkerder maak
- Nee en ik heb lichte wenkbrauwen maar ze zijn wel zichtbaar
- Ja en ik heb donkere wenkbrauwen
- Ja en ik heb van mezelf lichte wenkbrauwen
- Ja en ik heb (echte of neppe) onzichtbare wenkbrauwen
0 stemmers
Ik was geïnspireerd door de modellen van JJ trouwens
Ik zou er echt insane uitzien zonder
(Nog) niet maar heb wel sluimerende keelpijn en een gekke kriebel in mn keel (zelftest negatief) maar ik heb de afgelopen weken al minstens drie keer gedacht dat ik ziek zou worden en toen zette het toch niet door
Na een paar dagen heb ik al zwarte haartjes die dan niet gebleekt zijn
Of ik moet dit er gelijk uittrekken, maar veelste lui daarvoor
Maar wel pijn en een dikke wang na het trekken van m’n verstandskiezen eergisteren, dus echt goed gaat het ook niet
Ik vind het bij Lotte van Eijk wel mooi!
https://www.instagram.com/p/Cly21ZoAaZJ/
@Eddie ja echt superlief <3
Ah ja blonde mensen kunnen het vaak wel hebben ja, staat haar wel.
Ik kwam per ongeluk op dit artikel toen ik iets aan het opzoeken was. Het is een soort handleiding om een vrouw aan te spreken in de supermarkt. Er wordt gezegd dat je sowieso al een aantal dingen gemeen hebt want je staat in dezelfde supermarkt, in dezelfde afdeling. En dat je dus een kleine opmerking of complimentje kan maken over wat er in haar kar ligt. https://introvertedalpha.com/approach-a-woman-at-the-grocery-store/
Nu vroeg ik me af, zou jij het appreciëren moest een random man een gesprekje met jou beginnen in de supermarkt:
- Ja, maakt niet uit voor mij. Is gewoon gezellig
- Nee, zou ik irritant vinden. Laat mij met rust
- Neutraal
0 stemmers
Ja van de wodka
Als het een leuke jongen/man is die gewoon casual iets leuks zegt kan ik het wel waarderen, maar de mannen die dit soort websites lezen en opvolgen zijn vaak niet leuk haha
Ik heb dit wel eens gehad op het treinstation en ja de technieken waren misschien allemaal top maar hij kon mij totaal niet ‘lezen’. Ik stond met mijn hele lichaam de andere kant op gekeerd, antwoordde niet echt op zijn vragen en na een minuut zei ik ‘ik ga weer verder’ en toen wilde hij me niet laten gaan.
Eerst vond ik het vooral irritant maar eigenlijk is het ook een beetje zielig als je allemaal technieken nodig hebt om überhaupt met iemand te praten, maar dat je niks aan die technieken hebt als je geen sociale skills hebt.
Omg jij gebruikt toiletpapier om je kont af te vegen. Ik ook! We hebben zoveel gemeen.
Laat mij met rust. Ik ben al knorrig genoeg in de supermarkt.
‘Oh, this spring mix is delicious’
Lol
Introverted alpha? Wat een beta ding om te zeggen
Ik ben eigenlijk degene die altijd gesprekken begint met vreemden en dat doe ik echt niet vanuit interesse ofzo maar gewoon omdat ik graag praat. Ik weet niet hoe ik het zelf zou vinden?
Zou jij nu met alleen 5 ingrediënten (je bent ff geen vegan in dit verhaal): bloem, suiker, melk, ei en boter en geen recept een lekkere eetbare taart/cake/koekjes kunnen maken?
- Ja dat kan ik
- Ja ik denk dat ik dat kan
- Nee ik kan daar niks van maken
0 stemmers
Ben jij dan de hele tijd aan het beppen of luister je ook nog naar je gesprekspartner?
In een gesprek:
- Praat ik vooral, maar luister ik niet echt
- Luister vooral, maar praat ik niet echt
- Praat ik veel, maar luister ik ook
- Ik ben een perfecte mix
- Anders
0 stemmers
Nou dan gaat het meer om het beppen ja hahaha maar zo ben ik niet in normale gesprekken hoor
Ik heb zo vaak goudse moppen gemaakt, dat het wel moet lukken. En daar zit ook geen bakpoeder of andere rijsmiddelen in.