Een wollen jas als ik me fancy voel, mijn skijas voor als het echt koud en winderig is. Het is zo’n leuke jas, zonde om hem max een weekje per jaar te dragen.
Ik heb een lange praktische jas én een mooie (faux fur) mantel. Love it
Een wollen jas met daarin een prachtisch stukje gewatteerde jas genaaid. Zo heb ik een warme nek en cappuchon.
Ik moest 1 uur heen en 1 uur terug fietsen naar de middelbare school dus ik heb een “mooie” maar koude jas echt maar een korte tijd volgehouden want ik kwam onderkoeld thuis dan
Onderste poll alle 3
Ik had gister mn fancy wollen jas met 2 knopen aan op de fiets en dat was natuurlijk ijskoud. Dus vandaag mn blafhete dikke parka maar uit de kast getrokken voor mn daily stupid walk for stupid mental health. En ik heb ook nog een korte jas maar die vind ik ook best praktisch. Als ik uit ga ofzo past die tenminste in een kluisje
Op de middelbare school echt geen idee? Maar ik moest ook een uur heen en uur terug fietsen, dus ongetwijfeld praktisch
Nou, de conclusie is denk ik wel dat onze ouders/verzorgers eigenlijk gewoon gelijk hadden m.b.t. die korte winterjassen en we er allemaal, enigszins, van hebben geleerd
M’n gehele middelbare schooltijd liep ik door weer en wind in m’n korte leren jackje die altijd openstond, want dicht geritst vond ik ‘m niet mooi.
Ik moet er niet aan denken om nu zoiets te dragen haha.
Nee joh, Björn Borg boxer er bovenuit laten komen.
Ja ik denk er dus nooit bij na dat die dingen dus standaard anoniem zijn he, zo irritant. Jammer weer
Ik droeg misschien geen string boven mijn broek maar ik droeg dit topje van O-mighty op mijn 15e
‘Drake would never treat me like this’

Ik wil dit topje nu.
Droeg jij als puber shirts met ongepaste of op zijn minst twijfelachtige teksten?
@Evenveel
- Ja, en ik ga je hieronder vertellen wat
- Nee, nooit
- Weet ik niet meer
0 stemmers
Ik had een shirt met ‘miss sexy’ vlak voor ik mijn emo-fase inging en alles beter werd.
Ik vond shirts met teksten erop juist heel lelijk.
Ik droeg op dagen dat ik naar mijn oma ging een shirt met ‘ik haat mensen die hun zin nooit…’
Ik ben niet arrogant
Ik ben gewoon de beste
Een vriendin van me had een t-shirt van een ik dacht Italiaanse man in Amerika die in de gevangenis zat, ik kom niet op dat merk. Maar die waren heel duur en op die van haar stond 'Will fuck for cocaine" dat was ook bijzonder.
Edit: het was van Escobar! Maar was dat dan ook dé escobar, nee toch.
Edit 2: nee het was dacht ik toch puta de madre. Nouja maakt ook niet uit.
“Bitch is not just a word, it’s an attitude” droeg ik, als stille verlegen puber. Materiaal van het shirt was ook synthetisch als de pest.
ik had een shirt met dit erop
Oja ik kreeg wel een shirt waarop ‘If you think I’m a bitch, wait until you meet my mother’ van mijn broer. Die heb ik overigens alleen voor de foto aangetrokken.