Muted bright
Knakworst (ja, hier word ik altijd om uitgelachen, ik ben het gewend)
Iedereen die twijfelt door dit prachtige verkooppraatje: doe het niet. Echt ranzig deze ongein.
Groningen is dan wel weer leuk.
Neee friet met knaks is juist een chille combinatie! Kreeg ik altijd van mijn oma.
Niet van die zachte Unox dingen maar echt zo’n snackbar knakworst he, die zijn the best! Heel veel mensen kennen het niet eens, maar ik zeg aanrader
Friet met knakworst is toch een top combi. Ik eet zo weinig mogelijk vlees maar wel flashbacks naar vroeger hoor.
Haha, bij de snackbar heb ik liever een kroket of kaassoufle, maar een eierbal is echt mn perfecte na het stappen snack Ooit ook een leuke one night stand versierd door hem te trakteren op een eierbal.
sorry ik kan het niet omschrijven, vergeef me, ban me niet
Wel met kreukelfriet!
Oke poging 2
Je zit in groep 7, wat zit er jouw tas voor de kleine pauze? (15 min)
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Het staat nog op anoniem. Dus maak maar een derde poging
Probably niks maar als ik nu mocht kiezen 9
ik had het kunnen verwachten op een nederlands forum, maar zoveel kaaskroketten is teleurstellend
Ik durf nooit meer uit te muur te eten nadat ik in mijn studententijd heb gezien hoe mensen op broodjes spugen en ze weer terugleggen
Bij ons was het in groep 1 en 2 verboden om te eten in de kleine pauze, behalve voor 1 meisje die dat om medische redenen moest (geen idee hoe of wat, volgens mij at ze van die milkbrake koeken)
Echt belachelijk eigenlijk? Je mocht alleen drinken.
Sorry maar een vega bruine tulp. Nein
Twijfelaar heb je allemaal verschillende snacks. Voor als je niet kan kiezen en dus twijfelt. Echt een topper in mijn ogen.
Toen je op de middelbare school zat en het winter was…
- Een lange, wellicht iets minder mooie, praktische jas
- Een korte jas. Lekker met blote rug op de fiets (wie mooi wil zijn moet pijn lijden)
- Zo’n fancy wollen model (dat je eigenlijk nooit echt lekker kunt sluiten)
- Je vergeet iets…
0 stemmers
Vandaag de dag…
- Een lange, wellicht iets minder mooie, praktische jas
- Een korte jas. Lekker met blote rug op de fiets (wie mooi wil zijn moet pijn lijden)
- Zo’n fancy wollen model (dat je eigenlijk nooit echt lekker kunt sluiten)
- Je vergeet iets…
0 stemmers
Ja ik mocht dus nooit een korte winterjas. Dat was echt janken.