Stel je persoonlijke vraag #40

Opnieuw want hij was anoniem

Had jij vroeger kleren met het playboy logo?

• Ja
  • Nee, maar wel andere spullen
  • Nee
  • Ik had een hele verzameling

0 stemmers

2 likes

Ik had de parfum :sweat_smile:. Hij rook niet eens lekker.

7 likes

Ik had zo een plastic shopper met een vintage playboycover als voorkant, 2 playboy kussens voor op m’n bankje (die heb ik nog steeds, mijn tante gebruikt die voor haar onderrug als ze bij mijn ouders op bezoek is :joy:) en een satijnen playboy dekbed. Ik was echt super classy vroeger. O en oorbellen.

9 likes

Er was een tijdje een hype om shirts te dragen met ā€˜cute but psycho but cute’. Ik had er eentje met ā€˜not cute just psycho’. En een shirt met daddy’s girl.

9 likes

Deze kattenliefhebber had een shirtje van Pussy Deluxe, want ja, die kat daarop vond ik zo leuk. Whyyyy

8 likes

Ik had een shirt met ā€˜keep staring, I might do a trick’. Zelf uitgezocht in de catalogus van de Large. :joy:

7 likes

Mijn moeder was nogal een coccinelle fan, dus ik droeg alleen maar lelijke dure merken :smiling_face_with_tear:

Had ook een lievelings zwart topje met strasssteentjes en daar stond zogenaamd met rode lippenstift geschreven op:

Boys will be boys en dan de B doorgestreept en een T van gemaakt, dus boys will be toys, zat ik in groep 7/8 he :joy::joy:

14 likes

14 jaar en er stond Sappig op m’n assie

Bergafwaarts sindsdien

43 likes

Ik vind dit echt geniale posts :joy:

9 likes

Als jij je haren laat/gaat knippen doe je dat dan op nat, droog of vochtig haar?

• Nat
  • Droog
  • Vochtig

0 stemmers

2 likes

Beide, eerst nat, dan droogfohnen, en dan het laatste stuk van de knipbeurt op droog haar. M’n kapper zegt altijd dat je pas bij droog haar kunt zien hoe het valt en daarop aanpast hoe je het knipt en wat je eraf knipt.

12 likes

ā€˜Single & available’ :cry:

3 likes

Valt mee, maar ik had zo’n pastelkleurige shirt met in glitterletters STOUT

2 likes

Deze heb ik nodig

1 like

Nutella

• Overgewaardeerd
  • Ondergewaardeerd
  • Perfect gewaardeerd

0 stemmers

Pannenkoeken

• Overgewaardeerd
  • Ondergewaardeerd
  • Perfect gewaardeerd

0 stemmers

Pizza

• Overgewaardeerd
  • Ondergewaardeerd
  • Perfect gewaardeerd

0 stemmers

Chocolate chip koekjes

• Overgewaardeerd
  • Ondergewaardeerd
  • Perfect gewaardeerd

0 stemmers

1 like

Je krijgt een verjaardagskaart van een van je besties maar diegene heeft de verkeerde leeftijd in de kaart geschreven (niet als grapje). Jij…

• Bent teleurgesteld maar zegt niks
  • Laat duidelijk merken dat je dit niet leuk vindt
  • Vindt het wel grappig
  • Vindt het niet boeiend. Je zag het niet eens

0 stemmers

Als het 5 jaar ouder is ofzo dan huil ik wel een beetje van binnen denk ik.

4 likes

Zouden jullie met een zwangere vriendin op vakantie willen?

Die al wel kwaaltjes heeft etc etc

• Ja, geen verschil met niet zwanger
  • Ja, vind ik juist leuk
  • Nee, liever niet
  • Nee, echt niet

0 stemmers

Waarom niet dan?

4 likes

Ik las net een blog van iemand die zwanger op vakantie was met vrienden en die vrienden moesten dus ook steeds ergens specifieks eten waar zij niet misselijk van werd, hun wandeling eerder onderbreken omdat zij niet verder kon. En meer dat soort dingen.

Zou daar persoonlijk van balen.

8 likes