Opnieuw want hij was anoniem
Had jij vroeger kleren met het playboy logo?
- Ja
- Nee, maar wel andere spullen
- Nee
- Ik had een hele verzameling
0 stemmers
Opnieuw want hij was anoniem
Had jij vroeger kleren met het playboy logo?
0 stemmers
Ik had de parfum . Hij rook niet eens lekker.
Ik had zo een plastic shopper met een vintage playboycover als voorkant, 2 playboy kussens voor op mān bankje (die heb ik nog steeds, mijn tante gebruikt die voor haar onderrug als ze bij mijn ouders op bezoek is ) en een satijnen playboy dekbed. Ik was echt super classy vroeger. O en oorbellen.
Er was een tijdje een hype om shirts te dragen met ācute but psycho but cuteā. Ik had er eentje met ānot cute just psychoā. En een shirt met daddyās girl.
Deze kattenliefhebber had een shirtje van Pussy Deluxe, want ja, die kat daarop vond ik zo leuk. Whyyyy
Ik had een shirt met ākeep staring, I might do a trickā. Zelf uitgezocht in de catalogus van de Large.
Mijn moeder was nogal een coccinelle fan, dus ik droeg alleen maar lelijke dure merken
Had ook een lievelings zwart topje met strasssteentjes en daar stond zogenaamd met rode lippenstift geschreven op:
Boys will be boys en dan de B doorgestreept en een T van gemaakt, dus boys will be toys, zat ik in groep 7/8 he
Ik vind dit echt geniale posts
Als jij je haren laat/gaat knippen doe je dat dan op nat, droog of vochtig haar?
0 stemmers
Beide, eerst nat, dan droogfohnen, en dan het laatste stuk van de knipbeurt op droog haar. Mān kapper zegt altijd dat je pas bij droog haar kunt zien hoe het valt en daarop aanpast hoe je het knipt en wat je eraf knipt.
āSingle & availableā
Valt mee, maar ik had zoān pastelkleurige shirt met in glitterletters STOUT
Deze heb ik nodig
Nutella
0 stemmers
Pannenkoeken
0 stemmers
Pizza
0 stemmers
Chocolate chip koekjes
0 stemmers
Je krijgt een verjaardagskaart van een van je besties maar diegene heeft de verkeerde leeftijd in de kaart geschreven (niet als grapje). Jijā¦
0 stemmers
Als het 5 jaar ouder is ofzo dan huil ik wel een beetje van binnen denk ik.
Zouden jullie met een zwangere vriendin op vakantie willen?
Die al wel kwaaltjes heeft etc etc
0 stemmers
Waarom niet dan?
Ik las net een blog van iemand die zwanger op vakantie was met vrienden en die vrienden moesten dus ook steeds ergens specifieks eten waar zij niet misselijk van werd, hun wandeling eerder onderbreken omdat zij niet verder kon. En meer dat soort dingen.
Zou daar persoonlijk van balen.