Stel je persoonlijke vraag #40

Ja true, dit was een jungle vakantie, misschien minder geschikt dan een citytripje haha

1 like

Het maakt denk ik ook wel uit of iemand 20 of 39 weken zwanger is… Ik zou het juist zien als een gelegenheid om nog even te genieten voor de baby komt

3 likes

Ah ja dat is dan wel jammer. Maar als je er van tevoren rekening mee houdt dat het allemaal iets minder soepel verloopt en je rekening houden moet met de zwangere, dan is er niet zoveel verschil denk ik hoor.

4 likes

Nee maar ik zou daar op mijn vakantie dus liever geen rekening mee hoeven houden. Dat was mn vraag :joy:

7 likes

Haha ik weet precies welke blog dit is (studentje / Leonie) en het leek me ook maar irritant in haar geval (dure, verre reis met veel te doen). Maar ze waren wel met een grote groep dus op zich scheelt dat wel

7 likes

Ja idk zou het niet heel erg vinden, als ik met mijn vader ga moet ik rekening houden met zijn rug, als ik met mijn moeder ga met haar vermoeidheid, als ik met mijn partner ga met zijn hoogtevrees.

9 likes

Een vriendin van mij had dat dilemma laatst, twee vriendinnen die allebei zwanger zijn en dan naar een plek waar je de hele tijd heuveltjes op moet lopen. Zij had echt zin in avondjes doorzakken enzo, lekker wijntjes proeven, gewoon dat soort dingen. Die vriendinnen snapten het niet echt want ze vonden dat ze alles konden wat ze niet zwanger ook zouden doen maar uiteindelijk zijn ze toch wat anders gaan doen.

Ik ben btw zelf zwanger en zou het mijn vriendinnen niet willen aandoen om op vakantie met hen te gaan want ik ben echt no fun in vele opzichten (n=1 wel en ook niet zwanger vinden veel mensen mij no fun🤟)

8 likes

Ik ben een keer op vakantie geweest in IJsland met een vriendin uit IJsland die 7 maanden zwanger was ofzo maar dat was juist heel leuk!! Maar alleen omdat zij heel chill is en gewoon met mega buik op slippers in een jurkje op pad ging (naast allemaal toeristen in dure hiking gear)
En ik ben best lui dus we gingen max een uurtje wandelen ofzo dus dat paste helemaal in mn straatje. En zij kon rijden als wij hadden gedronken dat was ook best chill

9 likes

Hahaha mijn moeder ook! Zij vond het heel grappig maar ik heb ā€˜m nooit aan gedurfd

3 likes

Ligt eraan hoe ze zich gedraagt. Als ik een vriendin van Leonie ter veld was zou ik niet blij zijn geweest, die zeikt enorm heb ik het idee

2 likes

Was jij je tijdens het douchen achter je oren?

• Ja, altijd
  • Soms
  • Nee, nooit

0 stemmers

2 likes

Ik had echt niet met mezelf op vakantie gewild toen ik zwanger was. Was echt een rotvakantie haha en zou inderdaad geen zin hebben om continu rekening te moeten houden of aan te moeten passen.

2 likes

De Large was echt geweldig. Ik had shirts met
LALALA
I can’t hear you
LALALA

en:
I used to be schizophrenic
But we’re ok now

En die laatste slaat ook echt nergens op want schizofrenie heeft helemaal niets te maken met meerdere persoonlijkheden oid, maar daar kwam ik pas jaren later achter :joy:

19 likes

Ik heb het net gelezen en het klinkt mega kut. Zowel zwanger zijn op vakantie in Costa Rica als met een zwangere vriendin op vakantie naar Costa Rica :sweat_smile:

9 likes

Wat vond je als kind van surprises maken?

• Leuk
  • Gaat wel
  • Stom
  • Nooit gedaan/anders

0 stemmers

En nu? Wij doen het elk jaar met familie maar eigenlijk haat ik knutselen. Maar zo’n dobbelspel lijkt me nog duizend keer kutter dus prima.

• Leuk
  • Gaat wel
  • Stom
  • Nooit gedaan/anders

0 stemmers

2 likes

Ugh ik moet alleen maar 1 gedicht schrijven en ik heb er al de kracht niet voor

3 likes

Hahaha ja, nee, dat werkt bij mij absoluut niet. Nat, en dan knippen, en dan zie je vanzelf wel wat voor hel eruit is gekomen. Ik wil ook nooit dat ze het verder gaan stylen enzo. Dikke doei.
Droog fohnen op mijn haar zonder speciaal gedoe erin schrokken kapsters zelfs van. Het is dan compleet ontploft kroeshaar. :rofl:

Ik stijl mn haar dus , want ja het belangrijkste in het leven is glad/stijl haar hebben (nee)

Fohn jij jouw haren na het wassen?

• Soms
  • Nooit
  • Altijd
  • Af en toe

0 stemmers

4 likes

Dit heb ik een keer gehad bij een vriendin die precies dezelfde geboortedatum heeft als ik. Dus ik had mijn eigen leeftijd ook verkeerd :smiling_face_with_tear:.

4 likes

toevallig vandaag voor de eerste keer in jaren gedaan haha

2 likes

Is ā€˜af en toe’ vaker of minder vaak dan soms?

10 likes