Stel je persoonlijke vraag #40

Ik kom als kind mn ogen niet open houden onder water en heb daardoor echt een paar keer opnieuw moeten afzwemmen voor mijn A diploma :clown_face: Na een paar keer waren ze me volgens mij gewoon zat want uiteindelijk sta ik nog op de foto dat ik door dat gat zwem met ogen dicht

1 like

Hoe weten jullie dit allemaal nog? Begin me haast zorgen te maken over mijn eigen geheugen

23 likes

Soms als ik bijna in slaap val zie ik opeens flitsen voor me van Zwembad de Zinkende Zeekoe, een klein Acquiesceje onderwater en een zwemdiploma B waar ik nƩt niet bij kan. Dan schrik ik gedesoriƫnteerd wakker en besef ik dat ik gewoon onder mn dekbed lig, en niet onder een zeil met gaten.

Heeft gewoon veel invloed, zulke situaties op zon jonge leeftijd :cry:

4 likes

Oh man, ik was bij schoolzwemmen als enige gezakt voor mijn B door dat vreselijke onderwaterzwemmen. Jeugdtrauma en nooit meer van water en zwemmen gehouden.

3 likes

Volgens mij ben ik omgekocht tijdens het afzwemmen. Ik wilde nooit door het gat en met afzwemmen zou ik 5 gulden krijgen van de badmeester als ik het deed. Kwam met 5 gulden en een diploma het zwembad uit

14 likes

Heb jij zon bookcase telefoon hoesje?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja ben jij de rustige, gevoelige van je vrienden groep?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

@lisaanna je stemt verkeerd!! Je hebt niet zon hoesje. Je verstoord mn onderzoek

7 likes

Excuses ik deed het ook fout, gecorrigeerd. :teacher:

2 likes

:joy: Bookcase owner and proud.

Ik typ niet met 1 vinger trouwens! En ik denk dat er misschien nog een relatie bestaat tussen leeftijd en bookcases (ik ben 40).

7 likes

Ik ben net wakker :joy::joy: ik haal m’n stem weg. Je theorie klopt wel denk ik haha.

3 likes

Ook team bookcase! :raised_hands:t3:

Maaaaar ik typ wel met 1 vinger. Is dit een ding? Wat zegt dit over mij?

3 likes

Ik zie dat vooral mijn moeder en haar vriendinnen doen. :sweat_smile:

3 likes
  • 10%
  • 20%
  • 30%
  • 40%
  • 50%
  • 60%
  • 70%
  • 80%
  • 90%
  • 100%

0 stemmers

1 like

Ooh neee hahaha

Maar het is niet dat ik met mijn wijsvinger typ, ik typ alleen met mijn rechter duim. Mijn linker duim heeft niet zo’n snelle coƶrdinatie ofzo want ik krijg echt een error als ik 2 handen moet gebruiken.
Ik kan overigens wel mega snel typen met die ene duim, dat dan weer wel

5 likes

Ik ben online opgelicht toen ik 15 was maar dat maakt me wel meer boomer 🄹

9 likes

Waar stop je anders je pasjes in? Ennnn mijn scherm blijft mooi zonder een irritante screen protector

1 like

Maar wat heb je aan een mooi scherm als je er toch zo’n lelijke bookcase omheen doet

20 likes

Wist je dat je zo’n hoesje kan openklappen?

4 likes

Portemonnee?

7 likes

Dat maakt het niet beter hoor

5 likes